6 دستور غذا برای بازگشت به مدرسه در یک


من کاملاً درک می کنم که خوردن غذای سالم در مدرسه چقدر می تواند دشوار باشد، مهم نیست که در چه سطح تحصیلات یا مدرکی کار می کنید. و حتی به عنوان والدین، می‌تواند سخت باشد که از رژیم غذایی و سلامت خود مراقبت کنید در حالی که نگران فرزند/فرزندان خود هستید.

برای کمک به همه افراد در صرفه جویی در زمان (و پول) و حفظ اهداف تغذیه ای خود با بازگشت به فصل مدرسه (خواه شخصاً در آن شرکت کنید یا نه)، من این لیست فوق العاده آسان از دستور العمل های یک گلدانی را گردآوری کرده ام. . اگر از آن‌ها برای خودتان استفاده می‌کنید، این‌ها به‌عنوان آماده‌سازی غذا یا به‌عنوان راهی آسان برای کاهش استرس در آشپزخانه هنگام آشپزی برای یک خانواده، عالی عمل می‌کنند.

بیایید آن را انجام دهیم!

ماکارونی لیمو و میگو در یک کاسه

من یکی از طرفداران رژیم غذایی مدیترانه ای هستم، به همین دلیل است که نیمی از دستور العمل های موجود در این لیست از آن می آیند. این غذای ماکارونی به لطف لیمو، فتا و گوجه‌فرنگی گیلاسی سرشار از طعمی طراوت‌بخش است. طرفدار زیتون نیستید؟ مشکلی نیست! این دستور العمل بدون آن همچنان پابرجاست. اما حتما اسفناج را در آخر اضافه کنید و آن را در ماکارونی تا کنید و بگذارید پژمرده شود. ممکن است در ابتدا به نظر برسد که مقدار زیادی مصرف می کنید، اما به دستور غذا اعتماد کنید و ماکارونی سالم و رضایت بخشی خواهید داشت!

1 کاسه پاستا مدیترانه ای با گوشت بره

اگرچه رژیم مدیترانه‌ای تمایل دارد غذاهای دریایی را در اولویت قرار دهد، اما گاهی اوقات گوشت قرمز – به ویژه گوشت بره – را مجاز می‌داند. طعم‌های موجود در اینجا با اسپاگتی میگو و لیمو در بالا تفاوت دارند. ما طعم با طراوت مرکبات را با پایه گوجه فرنگی و سبزیجات خوشمزه جایگزین می کنیم که شما دوست خواهید داشت. در حالی که می توانید گوشت بره را با گوشت چرخ کرده دیگری جایگزین کنید، من به شدت به شما توصیه می کنم که آن را نخورید زیرا گوشت بره سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است که به حفظ سلامت این دستور غذا کمک می کند.

آیا شروع به احساس کمی ماکارونی کرده اید؟ با این دستور پخت کوسکوس که سبزیجات را سنگین می کند و دوباره از میگو استفاده می کند همه چیز را تغییر دهید. یکی از بهترین چیزها در مورد این دستور غذا این است که می توانید همه آن را انجام دهید و در حدود سی دقیقه شروع کنید تا تمام شود. من روشی را دوست دارم که کوسکوس با کمی برشته کردن آن قبل از افزودن آن در آبگوشت و اجازه دادن به پخت کامل آن بالا بیاید، و شرط می‌بندم شما هم این کار را انجام دهید. فقط مطمئن شوید که بعد از کباب کردن سبزیجات، قابلمه خنک شود، در غیر این صورت کوسکوس را برشته نمی کنید، آن را می سوزانید.

سوپ تاکو سه شنبه وان قابلمه

من هرگز از ماموریت خود برای رایگان کردن تاکو از سه شنبه ها دست نمی کشم تا بتوان از آنها در هر روز هفته لذت برد. این سوپ ما را یک قدم به پیروزی نزدیکتر می کند! این دستور غذای بازگشت به مدرسه مقرون به صرفه است، پر از طعمی پر جنب و جوش است، و مانند فلفل قرمز، به نظر می رسد هر بار که برمی گردید بهتر می شود—مگر اینکه، البته، این دستور غذا را برای خانواده خود طبخ کنید. در این صورت من تضمین می کنم که چیزی برای روز بعد باقی نمی ماند. این یک دستور العمل عالی برای پاییز است که در حال انتقال به هوای سردتر هستیم. حتما از آبگوشت کم سدیم استفاده کنید تا آن را سالم نگه دارید!

گوشت گاو و سبزیجات مینسترون فوری قابلمه

با نزدیک شدن به پاییز، این یکی دیگر از گزینه های سوپ عالی است، و من فکر می کنم سریع ترین دستور پخت یک دیگ در این لیست است! این یک سوپ گوشت گاو و سبزیجات خوشمزه است که برای ناهار یا شام عالی است. این یک دستور غذای نسبتا کم چربی و پروتئین بالا است که می تواند به عنوان یک وعده غذایی بعد از تمرین به خوبی عمل کند. این سوپ همچنین یک راه عالی برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما است زیرا سرشار از مواد مغذی است که به ساخت دفاع طبیعی بدن شما کمک می کند. من می توانم این دستور غذا را در کمتر از پانزده دقیقه تهیه کنم. اگر رکورد من را بشکنید، من می خواهم در مورد آن در اینستاگرام [email protected] بشنوم!

اگر شامل فلفل قرمز نباشد، فهرست خوبی از دستور العمل های یک قابلمه نخواهد بود، اینطور نیست؟ این یکی از دستور العمل های فلفل دلمه ای مورد علاقه من است، زیرا از گاومیش کوهان دار (یکی از پروتئین های مورد علاقه من) استفاده می کند و به لطف موسیر و فلفل، طعم و مزه ای دارد. من از قارچ های خرد شده نیز استفاده می کنم، که اگر طرفدار فلفل هستید، ممکن است نامناسب به نظر برسند، اما من عاشق بافتی هستم که آنها روی میز می آورند. طبق معمول، باید با خیال راحت تا حدودی با ادویه ها آزمایش کنید تا این فلفل قرمز را واقعاً متعلق به خودتان کنید، اما اگر از ماکروهای خود پیروی می کنید، باید دستورالعمل های باقی مانده را به دقت دنبال کنید.

حباب!

امیدوارم تصمیم بگیرید که در حین رفتن به مدرسه، یکی، برخی یا همه این دستور العمل ها را در یک کاسه ارائه دهید. و حتماً وقتی این کار را کردید من را در اینستاگرام @FitMenCook تگ کنید تا بتوانم شاهکار شما را با جامعه به اشتراک بگذارم!