5 نکته مهم در مورد تغذیه باروری


به طور معمول ما فکر می کنیم بارداری آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که لازم نیست باشد کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند اما بارداری اتفاق نمی افتد. در حالی که اغلب با تغییر برخی از عادات عادی زندگی و موارد اضافی و حذف برخی مشاغل ، زایمان را آسان تر می کند.
تجربیات مادر:

“وقتی می دانیم کاری وجود دارد که باید انجام دهیم ما نمی دانیم و ممکن است مانع از زایمان ما شود ، ما شروع به حل کرده ایم.ردنشون. ما در خانه ورزش کردیم و فقط در 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

پویایی تغذیه و شیوه زندگی می تواند بیش از کود باشد باورنکردنی است و یکی از کارکردهای رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج های علاقه مند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات کلیدی را بخوانید و خود را در 90 روز آینده ببینید کود آماده کنید!

برای اطلاعات بیشتر حتماً از متخصص تغذیه و پزشک خود بپرسید برای مشاوره.

روزانه 1.3 تا 4 وعده میوه و سبزیجات بخورید.

می دانم شاید بسیاری از شما در ابتدا سخت به نظر برسید ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و هوا بسیار نرم است و فشار اکسیژن می تواند باعث افت شود تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به نقص شود کروموزومی (یکی از دلایل اصلی سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحدهای غذایی روزانه می تواند یک راه عالی باشد استفاده از آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه ها برای آنتی اکسیدان ها مفید هستند لیمو ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، خربزه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکنید آن را با شریک خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین دی نام ویتامین خورشید به دلیل توانایی ما در تولید ویتامین های کافی مشهور است D به نظر می رسد آفتاب زمستانی در زیر است. اندازه رژیم غذایی معمولی ما ویتامین D کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن ، اغلب ندارد گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بپرسید به ویتامین ها توجه کنید. اینگونه نقشه به دست شما می رسد چگونه می توانید تمام ویتامین های بدن خود را بهتر کنید.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند این ویتامین D است (این ماهی که گفتم آب سرد با ماهی چرب است و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن جگر سالم نیز منبع خوبی است بصورت کپسول نوشته شده است. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و غذا تقویت ویتامین D

3. مصرف اسیدهای چرب امگا 3 خود را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی و ضد التهابی هستند تغذیه مناسب بسیار مهم و ضروری است. هدف در حال حاضرما مجبور نیستیم زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا 2-3 هفته و ماهی های چرب معمولی مانند ماهی ، ساردین ، ​​شاه ماهی و … نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید خوب نگاه کنید.

4. کاهش استرس.

فهمیدم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید اتفاقا ، شما می خواهید به او در مورد حواله زیبا دستی ulate و قلب خود را تبریک بگویید شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! هنگامی که بدن می خواهد کورتیزول را به منابع لازم تبدیل کند تولید پروژسترون و لوگا به تخم مرغ ، سارق (هر دو مورد نیاز است آنها هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول را کاهش دهید منابع زیادی را برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد همونه.

ویتامین C و B برای کاهش استرس مفید است. بخورید و لذت ببرید (برای کاهش استرس می توانید به مقاله موجود در آن مراجعه کنید از سایت دیدن کنید) اما به بخش بزرگی از آن وفادار باشید آرام باشید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید او برمی گردد. یوگا کار کن. ورزش. گوش دادن به موسیقی. یک کتاب خواندن. مراقب گلدان های خود باشید. متاهل. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. از حمایت قبل از زایمان برخوردار شوید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 ویتامین و مواد معدنی ضروری است بارداری و شیردهی. اگر ابتدا منتظر باردار شدن هستید ، پس شروع کنید شما یک فرصت طلایی را برای مصرف این مکمل از دست دادید. عادت کردیم مصرف کنندگان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنید استفاده کنید.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان خود قرار دارند ما تا انتها آرام هستیم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم بودن !! خوب این یک تصور غلط بزرگ است !! چرخه رشد تخم مرغ حدود 3 ماه است و در این زمان انتخاب تغذیه و روش زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه در موارد قبلی صدق می کند شما مدتی بر هورمون های بدن خود مسلط بوده اید و در واقع آن را کاهش داده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) بسیار مهم است لذت بردن. (کنترل هورمون ها مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی بدون نسخه هورمون داشته باشید)

زنا در دوران لقاح از مکمل های ویتامین بالا استفاده می کند آنها خطرناکتر از سموم بارداری نسبت به سایرین هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دهید. بنابراین اگر قصد دارید تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

برای مصرف این مایع قبل از تولد توسط پزشک یا متخصصبا متخصص تغذیه خود مشورت کنید. ما معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
ما نوشتیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است یک اثر تهوع مانند داشته باشد مطمئن شوید که این روند را با مشورت متخصص خود ادامه می دهید مصرف ناخواسته آن را متوقف نکنید. اگر دارو مصرف می کنید به ویژه ، در حضور یک عامل جراحی ، مشکل خونریزی ، درمان قبل از مصرف داروهای لخته شدن خون حتما به پزشک خود مراجعه کنید برای مشاوره.
ما سعی می کنیم به زودی یک پست در مورد مراقبت های تغذیه ارسال کنیم سلامت اسپرم را به اشتراک بگذارید

شاد باشی خوشبخت

دیدگاهتان را بنویسید