5 عاملی که می تواند بازی گلف شما را بهبود بخشد

آیا می توانید به خودتان بگویید: “هر چه سخت تر کار کنم، بازی گلف من بهتر می شود”؟ آیا معمولاً در عکس های سه راهی خود کوتاه می آیید یا در پایان 18 سوراخ احساس خستگی می کنید؟ اگر یک توپ آسان را از دست بدهید، آیا می توانید آن را در سوراخ بعدی از دست بدهید؟ وقتی شرایطی مانند این شما را آزار می دهد، وقت آن است که به بازی گلف خود رونق بدهید. با تمرکز بر پنج حوزه زیر، بازی گلف خود را برای بهتر شدن تنظیم کنید: انعطاف پذیری، قدرت، استقامت، تغذیه و سرسختی ذهنی.

انعطاف پذیری:

آیا تا به حال با عجله وارد زمین گلف شده اید، به سرعت به سمت سه راهی می روید و احساس می کنید که چوب گلف خود را تاب می دهید؟ شل کردن عضلات به احتمال زیاد به کاهش سفتی کمک می کند، اما بهتر است با روش خود اصولی تر رفتار کنید. بنابراین، انجام حرکات کششی منظم بسیار مهم است. این به شما امکان می دهد انعطاف پذیری خود را افزایش داده و حفظ کنید. برای مشاهده دستاوردهای قابل توجه در دامنه حرکتی خود، تنها به سرمایه گذاری اندکی از زمان شما نیاز است.

استحکام – قدرت:

آیا تمرینات قدرتی را در برنامه ورزشی خود گنجانده اید؟ درصد بالایی از گلف بازان وسوسه می شوند که هنگام تاب خوردن چوب گلف، تا حد ممکن تاب بخورند. بسیاری از عوارض جانبی منفی بالقوه انجام این کار وجود دارد. شاید عضلات شما از نظر فیزیکی برای چنین بار سنگینی آماده نباشند و ممکن است به خود آسیب برسانید. بدن قوی تر راهی عالی برای آماده شدن برای نیازهای فیزیکی تاب گلف است.

تحمل:

آیا در اولین سه راهی پر از انرژی هستید اما با پیشرفت سوراخ ها بیشتر و بیشتر احساس تخلیه می کنید؟ اگر چنین است، پس روی استقامت خود تمرکز کنید. در نگاه اول، گلف بازی‌ای نیست که در آن تناسب اندام هوازی ضروری باشد. اما اجرای 18 سوراخ، به احتمال زیاد بر روی تپه ها، اساساً یک پیاده روی پنج مایلی است. اضافه کردن یک تمرین هوازی 20 تا 45 دقیقه ای در چند روز در هفته برای استقامت شما در زمین گلف معجزه می کند.

تغذیه:

شما همان چیزی هستید که می خورید، کلیشه می گوید، اما واقعاً درست است. خوردن غذاهای ناسالم و عملکرد خوب در زمین گلف دست به دست هم نمی دهد. پس دقیقا چه چیزی باید بخورید؟ یک استراتژی منوی تغذیه ورزشی متعادل شامل کربوهیدرات های با کیفیت بالا، پروتئین بدون چربی، میوه ها، سبزیجات و آب فراوان است.

قدرت ذهنی:

آیا آن قلاب بزرگ در جنگل روی سه راهی اول بر رشته فکر شما حاکم است که برای بازی سوراخ دوم آماده می شوید؟ این الگوی فکری مضر بر بازی شما تأثیر منفی می گذارد. نحوه برخورد شما با وضعیت امور بر هر عکس تأثیر می گذارد. یکی از راه‌های تقویت قدرت ذهنی این است که ضربات بد را در سر خود تکرار نکنید. تجسم همیشه آینده نگر است. گذشته رفته و قابل تغییر نیست. عکسی را که می خواهید بگیرید تجسم کنید و آن را خوب ببینید.

روی این پنج زمینه کار کنید و احتمالاً پیشرفت های مثبتی در بازی خود خواهید دید. گنجاندن این پیشنهادات در روال خود کمی تلاش می کند، اما بازی شما برای تلاش بهتر خواهد بود.