5 دلیل اصلی برای استفاده از مکمل های ویتامین برای سلامتی شما

شواهدی مبنی بر اینکه شما به مکمل های غذایی ویتامین نیاز دارید در همه جا وجود دارد. به خواربار فروشی بروید و یک گوجه فرنگی بخرید. آن گوجه‌فرنگی‌های سفت مانند سنگ و آرد آلود نشان‌دهنده اتفاقی است که در نتیجه شیوه‌های به اصطلاح کشاورزی مدرن امروزی برای تامین غذای ما رخ داده است. آیا پیشرفت همیشه چیز خوبی است؟ در این مورد نه.

بیایید ببینیم چرا پیشرفت در مورد رژیم غذایی و سلامتی شما سودی ندارد:

  • خاک امروز ما از اکثر مواد معدنی تهی شده است. این به این دلیل است که کودهای صنعتی فقط حاوی نیتروژن، پتاسیم و فسفر هستند. این سه ماده مغذی گیاهان را قادر به رشد می کنند، اما فاقد مواد معدنی کلیدی و عناصر کمیاب هستند که از سلامت مطلوب حمایت می کنند.
  • بیشتر میوه‌ها و سبزیجات سبز چیده می‌شوند، بنابراین مدت زمان حمل و نقل و ماندگاری بیشتری خواهند داشت. در اوج رسیدگی است که یک میوه یا سبزی دارای بالاترین میزان مواد مغذی است. حتی محصولات ارگانیک نیز سبز چیده می شوند.

این را در نظر بگیرید. امروز باید 53 هلو بخورید تا RDA ویتامین A را در مقایسه با 2 هلو در سال 1951 برآورده کنید.

  • علاوه بر این، اکثر مردم غذای خود را با استفاده از روش‌های حرارتی مختلف پردازش می‌کنند که می‌تواند ارزش مواد مغذی را تا 90 درصد کاهش دهد. گرما بسیاری از ویتامین ها و همچنین آنزیم ها و باکتری های مفیدی را که سیستم ایمنی بدن شما را تشکیل می دهند از بین می برد.
  • 90 درصد آمریکایی ها 10 تا 12 وعده میوه و سبزیجات توصیه شده توسط USDA را نمی خورند. آیا حتی می توانید روزی را در هفته گذشته به یاد بیاورید که در آن فقط پنج وعده میوه و سبزیجات مصرف کرده اید؟
  • حتی انجمن پزشکی آمریکا هم اکنون مکمل ها را برای تغذیه مناسب توصیه می کند. AMA به عنوان سازمان سلامت برتر در نظر گرفته نمی شود. اگر آنها مکملی را برای تضمین تغذیه توصیه می کنند، آیا نباید توجه داشته باشید؟

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای به حداقل رساندن این تلفات مواد مغذی انجام دهید.

  1. تا جایی که امکان دارد محصولات تازه و محلی بخرید. با بازدید از نزدیکترین بازار کشاورز از اقتصاد محلی خود حمایت کنید.
  2. تا حد امکان از محصولات خام استفاده کنید. در هر وعده غذایی یک میوه یا سبزی خام بگنجانید.
  3. مدت زمان پختن سبزیجات را به حداقل برسانید. آنها را فقط تا زمانی بپزید که ترد شوند. این به حداقل رساندن از دست دادن مواد مغذی کمک زیادی می کند.
  4. مصرف غذاهای فرآوری شده را به حداقل برسانید. به نظر می رسد که این یک کار بیهوده است. به فروشگاه مواد غذایی نگاهی بیندازید تا به شما ایده ای از آنچه فروخته می شود ارائه دهید. اکثریت قفسه های فروشگاه مواد غذایی به غذاهای فرآوری شده اختصاص داده شده است – زیرا می فروشد!
  5. یک مکمل غذایی خوب پیدا کنید. قبلا این بود که مکمل ها یک لوکس بودند. در پرتو تغییرات عظیم تغذیه ای در غذای ما، اکنون مسئله بقا است!