5 دستور العمل طولانی آخر هفته برای هر رژیمی


من فهرستی از پنج دستور پخت کباب تابستانی مورد علاقه‌ام را گردآوری کرده‌ام که می‌توانید این آخر هفته بدون توجه به رژیم غذایی افراد حاضر در میز شما از آنها لذت ببرید. اینها همچنین دستور العمل های مقرون به صرفه ای هستند که می توانید نسبتاً سریع آنها را جمع آوری کنید، بنابراین می توانید زمان بیشتری را برای لذت بردن از استراحت و آرامشی که همه ما در این آخر هفته به آن نیاز داریم صرف کنید!

برگر Tex-Mex Enchilada

این همبرگر #TexasStrong برای گوشت خواران در میان جمعیت است. در مجموع، تکمیل این دستور پخت فقط 15 دقیقه طول می کشد، که اگر این آخر هفته دهن زیادی دارید، آن را عالی می کند. من از گوشت گاومیش کوهی استفاده می کنم، اما می توانید هر پروتئینی را که ترجیح می دهید جایگزین کنید. گریل (یا ماهیتابه نچسب) خود را روشن کنید و برای برخی از مزایای TexMex آماده شوید!

من از این سیر سیر نمی شوم، زیرا اگر درست انجام شود، قول می دهم می توانید هر کسی را فریب دهید تا فکر کند گوشت می خورد. جک فروت برای تقلید بافت گوشت خوک کشیده شده به خوبی عمل می کند! شما می خواهید این کار را از صبح با اجاق گاز آهسته خود شروع کنید، و من قول می دهم که صبر کردن ارزشش را دارد. یک تغییر وگان در یک کلاسیک تابستانی که همه از آن لذت خواهند برد!

اگر شما یا کسی که برایش غذا درست می‌کنید رژیم کتو دارد و از همبرگرهای روی «نان‌ها» که اصلاً نان نیستند خسته شده‌اید، یک ایده دارم: آنها را عوض کنید! گریل مکانی عالی برای خوردن غذاهای دریایی است و این گوش ماهی های پیچیده شده با بیکن سرشار از طعم، چربی های سالم و پروتئین هستند که رژیم کتو در اولویت قرار دارد. حتی اگر کتو نمی‌خواهید، اگر می‌خواهید این آخر هفته کمی اوضاع را تغییر دهید، این گزینه عالی است. یا اگر می خواهید یک میان وعده خوشمزه درست کنید تا همه را بین وعده های غذایی مرتبط کند.

غذای برگر یونانی ترکی مدیترانه ای

این یک دستور غذای آماده است اما می تواند به راحتی به یک وعده غذایی برای خانواده/مهمانان این آخر هفته تبدیل شود. به علاوه، فوق العاده خوشمزه است، بنابراین نمی خواهید با آن بخوابید. این به راحتی یکی از دستور العمل های مورد علاقه من در کتاب آشپزی من است، نه تنها به این دلیل که با رژیم غذایی مدیترانه ای، که رژیم غذایی مورد علاقه من است، مناسب است، بلکه به این دلیل که بسیار پر طعم است! بوقلمون، فتا و زیتون با هم یک پای خوشمزه و آبدار درست می کنند که می توانید آن را با نان پیتا یا روی لپه سرو کنید.

پنکیک ماهی سالمون تند

من طرز تهیه این قیمه های سالمون را دوست داشتم و به شما هم قول می دهم. ماهی قزل آلا و آووکادو هر دو سرشار از چربی های سالم از جمله امگا 3 و 6 هستند و اگر به جای نان برگر از قارچ پورتوبلو کبابی استفاده می کنید، می توانید آن را برای کسانی که آلرژی دارند بدون گلوتن نگه دارید. این یک گزینه خوشمزه است که می توانید با شماره گیری ادویه جات ترشی جات به دلخواه خود، آن را مطابق میل خود سفارشی کنید.

حباب!

امیدوارم تصمیم بگیرید یکی، برخی یا همه این دستور العمل ها را در این آخر هفته امتحان کنید. اگر این کار را کردید، حتماً در زیر نظر بگذارید یا من را در اینستاگرام @FitMenCook تگ کنید تا بتوانم داستانم را به شما بگویم!