4 نکته مهم ورزشی برای مبتدیان


بدنسازی و تناسب اندام اهداف مهم بسیاری از ما هستند. اگر به تازگی سفر تناسب اندام و ورزش خود را آغاز کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با یک کار ساده شروع کنید

اگر تازه کار هستید ، ممکن است نخواهید با ورزش شدید شروع کنید. شما باید کار بدن و قلب خود را برای تقویت استقامت و قدرت خود آسان کنید. می توانید تمرینات ساده ای را شروع کنید که شامل قلب و حرکت بدن شما می شود. راه رفتن ، دویدن ، دویدن ، لگد زدن ، پرش با جک و … ضربان قلب شما را افزایش می دهد. همچنین می توانید حرکات کششی و یوگا انجام دهید تا بدن شما پس از درد نرم شود. شما احساس می کنید ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار احساس درد کنید ، اما این بلافاصله پس از قوی شدن عضلات شما از بین می رود. پس از یک یا دو هفته با این روال ، می توانید با سازگاری بدن خود قدرت ایجاد کنید.

2. رژیم متعادل داشته باشید

مهمترین نکته ای که هنگام کاهش وزن و حفظ تناسب اندام باید رعایت کنید رعایت رژیم متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم کنید. درغیر اینصورت ، بدتر از این که به بدنتان خوب برسید. خوردن رژیم غذایی متعادل به شما احساس انرژی و انرژی می دهد. خوردن تمام مواد مغذی از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، میوه ها و غیره ، نتایج امیدوارکننده تری را نسبت به رژیم های تصادفی به شما می دهد.

3. به اهداف خود وفادار باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن در نظر داشته باشید مغز شما است. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این روند کند است و زمان و تصمیم زیادی می گیرد. شما باید انتظارات خود را تا آنجا که ممکن است بالا نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که از ظاهر و احساس بدن خود راضی باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی را به خود تحمیل کنید و وقتی به آن اهداف نمی رسید ناامید می شوید زیرا ، صادقانه بگویم ، این روند می تواند بسیار طولانی تر از آنچه انتظار داشتید باشد.

4. زمان را به نتایج بدهید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که به زمان ، کار سخت و تصمیم گیری نیاز دارد. شما باید انگیزه خود را حفظ کنید و برنامه ای را دنبال کنید که شما را به اهداف تناسب اندام شما برساند. همه چیز مربوط به زمان و صبر است. نمی توان انتظار داشت که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید ، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید باید سخت کار کنید و ایستادگی کنید. سخت کوشی و تلاش زیاد در نهایت شما را به آنجا می رساند.

آنجا شما آن را دارید! این نکات داشتن برنامه تمرینی کامل را برای شما آسان تر می کند. به یاد داشته باشید ، این در مورد پیشرفت شما است و نه یک مسابقه زمانی. شما باید به خاطر داشته باشید که بدن شما چقدر می تواند مقاومت کند. اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای تناسب اندام خود نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید