4 راه برای اینکه در طول روز بدون کافئین بدون انرژی بمانید


“بیدار شو و بوی قهوه را حس کن” ضرب المثلی است که دلیلی دارد. اگر تنها چیزی که باعث می شود از تخت بلند شوید وعده یک جام قوی است ، شما تنها نیستید. اما برای اکثر مردم ، بیش از یک بار پاشیدن است. در حقیقت ، بسیاری از افرادی که قهوه می نوشند ، بعد از ظهر با اتکا به کافئین به عنوان یک فایده انرژی در طول روز می نوشند ، اما می توانند عوارض جانبی داشته باشند. در حالی که ما نمی گوییم باید برای همیشه از قهوه خداحافظی کنید ، راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بدون ریختن یک فنجان دیگر آن را جمع کنید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل را در پیش بگیرید و به شما بیاموزیم که چگونه بدون انرژی بدون کافئین بمانید!

علل کم بودن انرژی

ما این را درک می کنیم – اگر مخزن گاز شما به اندازه کافی پر نشده باشد ، کاهش کافئین راحت تر از انجام آن است. اگر به نظر می رسد در حال کشیدن هستید ، قدم را از دست داده اید یا فقط می خواهید به خانه بروید و روی کاناپه دراز بکشید ، یک فنجان دیگر کافئین ممکن است تنها راه نجات شما به نظر برسد. اما اگر به علت اصلی رسیدید ، چرا همیشه خسته هستید؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله ملاحظات پزشکی و عادات شیوه زندگی. معمولاً کمبود خواب است. مطابق با مراکز کنترل و پیشگیری از بیمارییک سوم بزرگسالان هفت ساعت یا بیشتر خواب توصیه شده در روز ندارند. علاوه بر شب های بی خوابی ، عوامل دیگر می توانند انرژی شما را کاهش دهند. جنبه هایی از سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش بیش از حد و تغذیه ناسالم) و البته مشکلات سلامتی (مانند دیابت ، بیماری های قلبی و اختلالات خود ایمنی) وجود دارد.

بنابراین قبل از اینکه به یک فنجان قهوه اضافی دست پیدا کنید ، آنها اینجا هستند 10 کاری که باید انجام دهید اگر هنوز خسته هستید

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد

مطابق با سازمان غذا و داروی آمریکا“به طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم ، یعنی مقدار موجود در چهار یا پنج فنجان قهوه ، بی خطر است. اما به خاطر داشته باشید که کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا وجود دارد. بنابراین شما باید این منابع دیگر را نیز در نظر بگیرید!

این بدان معناست که ، همانطور که FDA می گوید ، هر کس محدودیت کافئین خود را دارد که می تواند تحمل کند. و اگر با بدن خود هماهنگ هستید ، بسته به احساس شما در مصرف کافئین ، می دانید که محدودیت شما کجاست. به عنوان مثال ، اگر احساس عصبی ، اضطراب ، سردرد یا مشکلات گوارشی دارید ، احتمالاً بیش از حد مصرف می کنید. همچنین اگر در روز دیر کافئین مصرف کنید ، ممکن است در خوابیدن شب دچار مشکل شوید و این اختلال خواب می تواند فردای بعدی شما را خسته کرده و یک دور باطل ایجاد کند. همانطور که می بینید ، یادگیری حفظ انرژی بدون کافئین کلیدی است!

چگونه در طول روز بدون کافئین بدون انرژی بمانیم

H20 بیشتر بنوشید

قهوه و نوشیدنی های انرژی زا از نظر مایعات مایع هستند ، اما جایگزینی برای مصرف آب نیستند. در واقع ، آنها واقعاً می توانند آب بدن شما را کم کنند! بنابراین اگر می دانید که در طول روز به اندازه کافی آب بدن خود را تامین می کنید ، پاسخ این است که میزان نوشیدنی خود را افزایش دهید.

این تغییر ساده اتفاق افتاده است نمایش داده برای کاهش خستگی ، خواب آلودگی و مشکلات شناختی مانند گیجی ، بنابراین اگر می خواهید هوشیار و سرشار از انرژی باشید ، بنوشید!

با این حال ، اگر افزایش مصرف خود برای شما دشوار است ، اگر یک بطری آب در نزدیکی خود دارید ، به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید. و این هک مرطوب کننده ساده به شما کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کرده و پایدارتر زندگی کنید – از هر نظر یک پیروزی به نظر می رسد!

غذاهای مرطوب کننده بخورید

میوه ها و سبزیجات علاوه بر این که حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی هستند ، یک مزیت بزرگ نیز دارند: آنها با آب پر شده اند! بنابراین در حالی که از مواد مغذی مفید استفاده می کنید ، نیازهای هیدراتاسیون خود را نیز برآورده می کنید. در واقع ، 20 درصد مال شماست نیاز روزانه به مایعات ممکن است از غذا ناشی شود!

آب و سبزیجات غنی از آب (مانند خربزه ، مرکبات ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدو تنبل ، خیار ، زنگوله) را اضافه کنید فلفل) در صورت امکان به وعده های غذایی و غذاهای تازه خود بپردازید. جایزه؟ بسته بندی غذا با محصولات با احساس استرس کمتری همراه است – یکی از باعث می شود با انرژی کم!

استارت آپ

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در مطالعه ای در PeerJ، ورزش با کیفیت بهتر خواب ارتباط دارد – به ویژه در افرادی که با بی خوابی سر و کار دارند. ورزش یک درمان عالی برای استرس است و تحقیقات نشان داده است که می تواند احساس اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. علاوه بر این ، همچنین می تواند شما را از نظر جسمی خسته کند ، به طوری که در زمان آمادگی برای خوابیدن آماده باشید.

مرتبط: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج را بیرون ببرید

خیساندن انرژی در محل کار؟ بیرون بروید و هوای تازه را تنفس کنید. ماندن در طبیعت ، به ویژه در حضور نور طبیعی خورشید ، با سلامت روانی بهتر همراه است ، زیرا یک تقویت کننده انرژی طبیعی است. مطابق با پژوهشاین می تواند ذهن شما را در برابر خستگی شناختی بازگرداند!

نمیتونی بری بیرون؟ پنجره را باز کنید و یک نفس عمیق بکشید.

کافئین را کنار بگذارید و از همه وزوزهای طبیعی لذت ببرید

معمول است که “انرژی کم انرژی” را با کافئین “درمان” کنید ، اما راه های دیگری برای افزایش جذابیت شما وجود دارد! برای تقویت ذخایر طبیعی انرژی خود ، هیدراته شوید ، غذای سالم بخورید ، ورزش کنید و در طبیعت وقت بگذرانید.

اکنون که می دانید چگونه بدون کافئین بدون انرژی بمانید ، وقتی احساس خستگی می کنید ، این منابع طبیعی انرژی را صدا کنید!

اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تعداد نامحدودی تمرینات و مدیتیشن رایگان دسترسی پیدا کنید ، وقتی همه بدنبال افزایش طبیعی انرژی هستید ، همه اینها عالی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید