4 بهترین راه برای تمرین باهوش تر برای ورزش سه گانه

در دنیای امروز، مهم است که از زمان و تلاش خود نهایت استفاده را ببرید. هرگز مردم تا این حد درگیر خانواده، زندگی و ورزش نبوده اند. ما همه چیز را می خواهیم و شما می توانید همه آن را داشته باشید. یعنی اگر باهوش هستید. وقتی نوبت به ماندن در بهترین فرم علیرغم زمان محدود می رسد، بسیار مهم است که این 5 روش را دنبال کنید تا در زمانی که زمان محدودی دارید، باهوش تر تمرین کنید.

تمرینات خود را پیگیری کنید:

این روش بدیهی به نظر می رسد، اما بسیاری از افراد از مستندسازی آموزش خود غفلت می کنند. اگر از نظر زمان بسیار محدود هستید، استخدام مربی بهترین است. با این حال، می توانید تمرینات خود را با قلم و کاغذ یا تعداد بی شماری از وب سایت های تمرینی رایگان که روش های سریع و آسانی را برای تکمیل این کار خسته کننده و خسته کننده ارائه می دهند، پیگیری کنید. اما در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

تغذیه:

کاهش مصرف کربوهیدرات های ساده و افزایش مصرف کربوهیدرات های پیچیده. به جای پاستا و برنج میوه و سبزیجات بخورید. 3-4 بار در هفته ماهی و 1-2 بار در هفته گوشت قرمز مصرف کنید. اندازه وعده ها را کاهش دهید و از مصرف زیاد الکل یا نوشابه خودداری کنید. واقعاً به همین راحتی است. اگر اهل دسر هستید، بعد از شام به جای چیزکیک میوه بخورید. مهم این است که در لحظه تعیین کننده تصمیم بگیرید. هنگامی که کسی از شما می پرسد آیا چیزی را می خواهید که می دانید واقعاً به آن نیاز ندارید، به مکث و مکث کمک می کند. قبل از اینکه کسی از شما بخواهد گزینه‌های جایگزین را آماده کنید و به درخواست‌های دسر/الکل/بخش‌های اضافی غذا با درخواست میوه یا آب پاسخ دهید.

تعیین اهداف:

بنشینید و “رویای تناسب اندام”، اهداف سالانه، اهداف 3 ماهه، اهداف هفتگی و اهداف روزانه خود را روی کاغذ بنویسید. باز هم، یک مربی کمک زیادی می کند، زیرا گاهی اوقات ما به کمک نیاز داریم تا بفهمیم می خواهیم به چه چیزی برسیم، بدون کمک شخص دومی که مغرضانه نیست. استفاده از همسر اغلب کار نمی کند زیرا آنها برنامه خاص خود را دارند حتی اگر قلبشان در جای درستی باشد. به منظور توقف و مکث برای تکه چیزکیک بعدی خود، باید دلیل خوبی برای آن داشته باشید. تعیین “رویای تناسب اندام” و اهداف 3 ماهه شما به شما انگیزه می دهد تا انتخاب درستی داشته باشید و تمرین برنامه ریزی شده برای بعد از ظهر جمعه را تکمیل کنید. به یاد داشته باشید، “رویای تناسب اندام” شما باید رویایی باشد که موهای شما را سیخ کند. در اینجا نیز یک مربی عینی می تواند به شما کمک کند تا “رویای تناسب اندام” خود را شناسایی کنید.

ارتباط با خانواده:

اگر متاهل هستید، در یک رابطه هستید و/یا بچه دارید، مهم است که آنها را در برنامه های ورزشی خود بگنجانید. در واقع، من تا آنجا پیش می‌روم که توصیه می‌کنم زمانی را با خانواده و سایر افراد مهم به همان روشی که برای تمرینات خود برنامه‌ریزی می‌کنید، برنامه‌ریزی کنید. یک ورزشکار سه گانه شاد یک ورزشکار سه گانه موفق است و حمایت خانواده آنها به اندازه تغذیه و تمرین مناسب برای موفقیت آنها حیاتی است. اگر متوجه می‌شوید که برای ایجاد تعادل بین آموزش، خانواده و کار مشکل دارید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که اهداف خود را دوباره تنظیم کنید. اگر مایلید بنشینید و به وضعیت فعلی خود به طور عینی نگاه کنید، اهداف واقع بینانه تعیین کنید، به طور مناسب تمرین کنید و از دستورالعمل های غذایی ساده پیروی کنید، می توانید در مسابقات سه گانه، اغلب با زمان تمرین بسیار محدود، به رقابت ادامه دهید.