30% تخفیف منوی کم کربوهیدرات ما برای هفته دوم


برنامه های غذایی کم کربوهیدرات کتو هر هفته مستقیماً به ایمیل شما ارسال می شود!

چه بخواهید از رژیم کم کربوهیدرات پیروی کنید یا از رژیم کتو لذت ببرید، هر دو برنامه غذایی از طریق عضویت در برنامه غذایی ما ارائه می شوند. در حال حاضر، فقط برای چند روز دیگر، 30٪ تخفیف عضویت در برنامه غذایی خود را ارائه می دهیم. شما می توانید گزینه پرداخت ماهانه یا گزینه پرداخت سالانه را انتخاب کنید و 14 روز فرصت دارید تا تصمیم بگیرید که آیا برای شما و سبک زندگی شما مناسب است یا خیر. این برنامه غذایی و لیست خرید را برای دو هفته در اختیار شما قرار می دهد.

اگر به تازگی رژیم کتو یا رژیم کم کربوهیدرات را شروع کرده اید، تصمیم گیری در مورد آنچه می خورید و همچنین یادگیری شمارش کربوهیدرات ها می تواند دشوار باشد. ما همه چیز را برای شما انجام می دهیم تا زندگی کمتر استرس داشته باشد! برنامه غذایی کتو ما بیش از 20 کربوهیدرات خالص در روز ندارد و برنامه غذایی کم کربوهیدرات ما بیش از 30 کربوهیدرات خالص در روز ندارد. ما همچنین گزینه سوم را برای برنامه کتو ناشتا متناوب داریم که دو وعده غذایی در روز به اضافه یک میان وعده غنی از پروتئین/چربی را ارائه می دهد.

عضویت ما ساده است. می توانید برای امتحان آن به مدت یک ماه ثبت نام کنید یا می توانید برای عضویت سالانه ثبت نام کنید. هر جمعه یک برنامه غذایی به ایمیل شما می آید. قبل از شروع برنامه غذایی خود در روز یکشنبه، زودتر می توانید برای خرید غذا اقدام کنید.

شما می توانید برنامه غذایی و لیست خرید خود را مشاهده و چاپ کنید. اگر غذا را دوست ندارید، فقط آن را حذف کنید و غذای دیگری را که دوست دارید جایگزین کنید. لیست خرید به صورت خودکار تنظیم می شود. این بهترین نرم افزار موجود برای یک برنامه منوی قابل تنظیم است.

بسیاری از برنامه های غذایی کم کربوهیدرات یا کتو به شما این امکان را نمی دهند که حذف کنید، اضافه کنید، با یک لیست خالی شروع کنید و در صورت تمایل لیست خود را ایجاد کنید.

می توانید از بین سه گزینه برنامه غذایی انتخاب کنید:

  1. برنامه غذایی کم کربوهیدرات شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده با 40 گرم کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز است.

  2. برنامه غذایی کتو شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده با 20 گرم کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز است.

  3. برنامه غذایی ناشتا متناوب شامل دو وعده غذایی در روز به اضافه یک میان وعده با پروتئین/چربی بالا با حداکثر 20 کربوهیدرات در روز باشد.

در اینجا نگاهی اجمالی به برخی از دستور العمل های برنامه غذایی ما در هفته آینده داریم!