3 گام آسان برای کاهش وزن

کاهش وزن و سالم‌تر شدن همیشه موضوع داغی است به خصوص در این فصل از سال. دیدن تعداد تبلیغات و محصولاتی که تنها برای این منظور وجود دارد شگفت انگیز است. در واقعیت، کاهش وزن و تناسب اندام نمی تواند آسان تر باشد. در اینجا 3 مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای شروع راهی برای رسیدن به سلامتی بهتر انجام دهید.

تغذیه:

این ابتدا فهرست شده است زیرا واقعاً بسیار مهم است. من دیده ام که ورزشکاران سه گانه (از جمله خودم) 15 ساعت در هفته ورزش می کنند و همچنان وزن اضافه می کنند. ورزش به تنهایی باعث کاهش وزن نمی شود. شما سیستم قلبی عروقی، تراکم استخوان و بسیاری از موارد دیگر را بهبود خواهید بخشید. با این حال، برای کاهش وزن باید به کمبود کالری بروید. این به سادگی به این معنی است که شما باید بیشتر از آنچه که مصرف می کنید کالری بسوزانید. من اغلب به شوخی می گویم که تاثیرگذارترین تمرین “کاهش جدول” است. اینجاست که شما همیشه نه می گویید یا پیشنهاد غذای بیشتر را رد می کنید.

آموزش قدرت:

یک تصور اشتباه بزرگ در بین بسیاری این است که آنها به کاهش نقطه اعتقاد دارند. آنها احساس می کنند که اگر تمرینات زیادی برای شکم انجام دهند، وزن خود را در ناحیه میانی خود کاهش می دهند. این است که به سادگی این مورد نیست. در کل بدنتان وزن کم می کنید. یکی دیگر از تصورات اشتباه بزرگ مربوط به تمرینات قدرتی این است که شما به سرعت عضله زیادی می سازید و در واقع وزن ناخواسته را حتی اگر عضله لاغر باشد، بدست خواهید آورد. باز هم، اگر از حرکات و تمرینات ایزوله که معمولاً در دهه‌های 1980 و 1990 انجام می‌شد اجتناب کنید، این اتفاق نخواهد افتاد و حتی احتمال کمتری دارد.

تمرینات هوازی:

آخرین قطعه پازل تناسب اندام، انجام کاردیو است. تمرینات قلبی واقعاً فقط توسط تخیل شما محدود می شود. شما می توانید پارو زدن، دوچرخه سواری، شنا، دویدن، راه رفتن، کوهنوردی، اسکیت سواری و غیره انجام دهید. این تقریبا بی حد و حصر است. اگر در حال حرکت هستید، پس در حال انجام کاردیو هستید. در واقع فقط 30 دقیقه در روز ورزش هوازی بسته به سطح شدت مورد نیاز است.

معمولاً اکثر بیرونی‌ها می‌توانند 2 پله از 3 پله را پایین بیاورند. با این حال، به دلایلی دریافت هر سه به طور همزمان دشوار است. بسیاری از ورزشکاران استقامتی، تغذیه و کاردیو را به خوبی انجام می دهند، اما به دلیل ترس از سنگین شدن وزنه نمی زنند که در ورزش های استقامتی نتیجه معکوس دارد. وزنه برداران تغذیه و تمرینات قدرتی پایینی دارند، اما به دلیل ترس از کاهش سایز، کاردیو انجام نمی دهند. اگر می خواهید در یک رویداد خاص رقابت کنید، ممکن است همه چیز خوب و خوب باشد. با این حال، بیشتر آنها فقط می خواهند سالم باشند و خوب به نظر برسند. اگر شما یکی از آن‌ها هستید، روال خود را طوری ایجاد کنید که تغییرات کوچکی را در هر سه قسمت فوق (تغذیه/قدرت/کاردیو) شامل شود. شما نیازی به تمرین بیش از یک ساعت در روز ندارید (30 دقیقه کاردیو و 30 دقیقه قدرتی). سپس تغییرات کوچکی در رژیم غذایی خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، این یک تغییر سبک زندگی است، بنابراین شما در حال ایجاد یک زندگی جدید در اینجا هستید. این کار مستلزم زمان و تلاش مداوم است. تغییرات خیلی بزرگ خیلی زود اغلب با نیت خوب هستند اما پایدار نیستند.

امیدوارم این به شما کمک کند در مسیر بهتری برای سلامتی و تناسب اندام قرار بگیرید. درون هر کس بدن سالم تری وجود دارد که می خواهد بیرون بیاید.