15 دستور العمل شکلات سالم برای دسرهای خوشمزه


آیا به دنبال راه هایی برای بدست آوردن هستید اصلاح شکلاتی بدون به خطر انداختن سلامتی و تندرستی خود؟ من اولین کسی هستم که اعتراف می کنم که کمی دارم شیرینی. اما از زمانی که سفر تناسب اندام خود را شروع کردم، مجبور شدم بسیاری از چیزها را در رژیم غذایی خود حذف یا محدود کنم (مخصوصاً بادام زمینی و کره بادام!).

دقت در رژیم غذایی به این معنی نیست که نمی توانیم هر چند وقت یکبار زیاده روی کنیم. به خصوص اگر تصمیمات هوشمندانه ای مانند استفاده سالم بگیریم شکلات تلخ به جای شکلات شیری دومی بیش از حد فرآوری شده و مملو از شکر است، در حالی که اولی با TONS از همراه است فواید سلامتی.

این که آیا شما به دنبال یک فایل هستید دستور پخت شکلات می توانید از احساس گناه لذت ببرید یا به دنبال کمال باشید پودینگ شکلاتg جایگزین، من شما را تحت پوشش قرار دادم. این یکی از بزرگترین FMC ها استگزارش های دستور غذا شروع؛ این پر از پانزده غذای سالم و خوشمزه است که می توانید همین الان تهیه کنید!

موس شکلاتی کتو

آیا در حال حاضر مشترک یکی از محبوب ترین رژیم های غذایی خاص در جهان هستید؟ اگر انجام دهید (یا نکنید)، این یکی را دوست خواهید داشت. این موس شکلاتی بهترین جایگزین پودینگ شکلاتی است. مال تو هم خواهد بود

مافین پروتئینی شکلاتی

این پنکیک ها به عنوان یک گزینه صبحانه سالم، یک میان وعده در طول روز یا یک دسر بعد از شام، سه کار را انجام می دهند. دستور تهیه 1/3 فنجان چیپس شکلات تلخ سالم (حداقل 60 درصد کاکائو) را می طلبد، اما چاشنی اختیاری، با 1 یا 2 تکه روی هر مافین، چیزی است که واقعاً این را می فروشد. این مافین های شکلاتی دوتایی دقیقاً همان چیزی است که من برای آن آمده ام.

براونی هوموس شکلاتی

باور کنید یا نه، چیزی به نام دستور پخت براونی سالم وجود دارد. و آن است! من از نخود استفاده می کنم تا به این براونی ها بافت آب نباتی بدهم. نرم و هیدراته ظاهر می شود، اما بهترین بخش این است که می توانید بدون احساس گناه از آن لذت ببرید.

بیسکویت جو دوسر شکلاتی

آیا نسبت به کوکی های جو دوسر شکلاتی ضعف دارید؟ من هم همینطور! این کوکی ها حاوی مقدار زیادی پروتئین هستند و یک گزینه عالی برای صبحانه در حال حرکت هستند. به عنوان یک امتیاز اضافی، آنها همچنین منبع عالی فیبر هستند.

کوکی آووکادو با شکلات تلخ

من می توانم بگویم که شما در حال حاضر آب دهان می کنید: بیسکویت های شکلاتی آووکادو! این یکی دیگر از دستور العمل های کوکی شکلاتی است که برای نخوردن یکباره آن مشکل خواهید داشت. به عنوان یک میان وعده شکلاتی سالم، کاکائو و آووکادو با هم ترکیب می شوند تا جوانه های چشایی شما را بدون آسیب رساندن به سلامتی شما آزاد کنند.

نان موز سیاه

من این دستور پخت نان موزی را دوست دارم، زیرا در آن از پودر کاکائو سیاه کمتر شناخته شده استفاده می شود، که نسخه هلندی پودر بدون هیچ گونه تلخی است که باعث می شود برخی افراد رویگردان شوند. تا آنجا که دستور العمل های شکلات سالم پیش می رود، این یکی از خوشایندترین افراد است.

کوکی های شکلاتی وگان

این دستور غذا از چیپس های شکلات وگان شیرین شده با استویا و همچنین پودر کاکائو یا شکلات تلخ استفاده می کند. و صادقانه بگویم، این غذای گیاهی با کوکی‌های شکلاتی ممکن است یکی از موارد مورد علاقه من باشد، بنابراین باید آن را امتحان کنید.

تکه های شکلات و کره بادام

هر چیزی با پوشش شکلاتی همیشه خوب است، درست است؟ این یک میان وعده عالی برای نگهداری در یخچال یا فریزر است. افزودن انواع توت ها اختیاری است، اما من آن را به شدت توصیه می کنم. آنها این آب نبات شکلاتی را به سطح دیگری می برند!

چیزکیک وگان پخته شده

اگر در آن زندگی وگان زندگی می کنید، یا اگر طرفدار پنیر خامه ای نیستید، خبر خوبی دارم. دستور العمل های کیک پنیر وجود دارد که شما عاشق آن خواهید شد. و این یکی از آن هاست. حفاری کنید!

شکلات های انرژی زا

راستش را بخواهید، آخرین باری که یک تخته شکلات “واقعی” خوردم یادم نیست. مانند، نوعی که از فروشگاه گوشه ای می گیرید. اعتیاد خود به قند را کنار بگذارید و آن را با تنقلات شکلاتی سالم مانند این نوارهای انرژی جایگزین کنید. دیگر هرگز به کیت کت به همان شکل نگاه نخواهید کرد.

شکلات اسپلیت موز

آره. من قبلاً تا آنجا پیش رفته ام. این یک دستور پخت قدیمی است، اما من هنوز هم دوست دارم به عنوان یکی از دسرهای مورد علاقه خود به آن برگردم. در این یکی، ما از چیپس های شکلات و ماست یونانی استفاده می کنیم تا نسخه ای سالم از یکی از محبوب ترین غذاهای دسری را ایجاد کنیم.

پوست شکلات تلخ و بادام

تا آنجا که دستور العمل های شکلات خانگی سالم است، بهتر از این نمی شود. با کمی نمک دریا و مقداری پودر فلفل قرمز برای طعم دادن، این دستور غذا کاملاً پر از طعم است. آن را در یخچال نگه دارید تا همیشه گزینه یک میان وعده سالم را داشته باشید!

وافل شکلاتی وگان

روز خود را درست با این گزینه صبحانه شکلاتی غنی شروع کنید. زمان زیادی طول کشید تا این وافل گیاهی کامل شود، بنابراین خودتان را از زحمت پیروی دقیق این دستور غذا نجات دهید! از آنجایی که از شربت افرا در مواد خیس استفاده خواهید کرد، حتی لازم نیست هیچ کدام از آن را روی آن بریزید!

غلات گرانولا شکلاتی

اگر می‌خواهید قبل از شروع روز، میل خود به شکلات را برطرف کنید، گزینه دیگری وجود دارد. من دوست دارم در این دستور غذا از کره بادام استفاده کنم، اما تا زمانی که در شیشه روغن وجود دارد، می توانید هر کره آجیلی را که دوست دارید جایگزین کنید.

بلغور جو دوسر پخته شده شکلاتی

باور کنید یا نه، دسرهای شکلاتی سالمی وجود دارند که کمتر از 100 کالری دارند. یا حداقل اگر شما به اندازه کافی مصمم باشید می توانند. و … معلوم بود که 😂 . این میان وعده قطعا هوس غذایی شما را کاهش می دهد. دستور العمل را به دقت دنبال کنید و در تمام هفته هیدراته خواهید ماند!

نتیجه:

اگر یکی از این دسرهای شکلاتی یا میان وعده ها را درست می کنید، در زیر نظر دهید یا ما را در اینستاگرام تگ کنید. جاسازی توییت لطفا به من اطلاع دهید که چگونه به پایان رسید! برای دستور العمل های بیشتر دسر سالم، وبلاگ ما را بررسی کنید.