10 قانون طلایی کاهش وزن (قوانین 3-6)

قانون شماره 3

ورزش عامل اصلی در حفظ تعادل قند خون، افزایش سطح انرژی و افزایش کارایی بدن در ذخیره مواد مغذی در سلول‌ها است.

ورزش را از معادله خارج کنید و سلاح مخفی بدن خود را برای کاهش وزن و بهبود سلامتی خود حذف کرده اید. ورزش متوسط ​​می تواند بسیاری از اثرات منفی رژیم غذایی نامناسب را معکوس کند. این بدان معنا نیست که اگر ورزش می کنید، نیازی نیست مراقب آنچه می خورید باشید. در عوض، نگرش شما باید این باشد که هدفتان این باشد که بدنتان را با سوخت مناسب تغذیه کنید تا روزانه خود را برای تمرینات بدنی آماده کنید. نکته خوب در مورد ورزش این است که هر چه انرژی بیشتری صرف آن کنید، انرژی بیشتری به شما باز می گردد. ساده است. با ایجاد یک سطح پایه تمرین شروع کنید و زمانی که بدنتان آماده شد، به آرامی شدت تمرین را اضافه کنید. یک وعده غذایی متعادل قبل از تمرین منجر به یک تمرین تماشایی می شود. یک وعده غذایی نامتعادل باعث می شود آنقدر احساس تنبلی کنید که ممکن است نتوانید آن را تمام کنید.

آنچه را که قبل از تمرین می خورید عاقلانه انتخاب کنید و به همان اندازه مهم است که بعد از تمرین چه می خورید تا جایگزین چیزی شود که سوزانده اید. با تمرینات با شدت بالاتر، می توانید پس از ورزش، غذاهای با گلیسمی بالاتر بخورید تا به سرعت گلیکوژن یا انرژی عضلانی خود را برای روز بعد جایگزین کنید. آستانه قند خون بدن بعد از یک تمرین خوب افزایش می یابد به این معنی که بهم ریختن آن سخت تر است. تمرین صبح زود با معده خالی در واقع می تواند به شما کمک کند تا سه برابر موثرتر چربی بسوزانید، اما مهم است که به یاد داشته باشید ظرف یک ساعت غذا بخورید. از بیداری وزنه‌برداری سریع‌ترین حجم عضلانی را افزایش می‌دهد و بنابراین متابولیسم شما را حتی در زمانی که در حال استراحت هستید افزایش می‌دهد.

یعنی می توانید بیشتر بخورید. قرار دادن 5 پوند عضله اضافی معادل بیش از 200 کالری اضافی سوزانده شده در زمان استراحت است. این می تواند همان چیزی باشد که برای بازگشت به سلامتی به آن نیاز دارید. سه تا پنج تمرین در هفته با جلسات تمرینی از 30 دقیقه تا یک ساعت توصیه می شود. با 24 ساعت شبانه روز هیچ دلیلی وجود ندارد که حداقل 30 دقیقه را صرف تقویت قلب، ریه ها، عضلات و نظم خود نکنید. تمرینات خود را سرگرم کننده کنید. تنوع کلید است. همچنین، تمرین با یک دوست برای حفظ انگیزه و رسیدن به اهداف عالی است. یکدیگر را به خاطر حضور به موقع و تلاش با کیفیت مسئول بدانید.

قانون شماره 4

سه وعده غذایی در روز یا کمتر برای متعادل نگه داشتن سطح قند خون کافی نیست. هدف در اینجا باید تلاش برای وعده‌های غذایی متعادل، غنی از مواد مغذی و کم گلیسمی باشد که هر 3-4 ساعت در طول روز خورده شوند. معمولاً به 5 یا 6 بار تغذیه یا چرا در روز می رسد. اگر می‌خواهید آینه تصویر سالمی را به عقب بازتاب دهد، وعده‌های غذایی بزرگ بیرون است. روی دیگر سکه، حذف وعده‌های غذایی متابولیسم شما را کند می‌کند، قند خونتان را به سطوح خطرناکی کاهش می‌دهد و شما را از تعادل هورمونی خارج می‌کند.

برای جلوگیری از از دست دادن وعده‌های غذایی، توصیه می‌کنم از شیک‌های جایگزین غذایی با کیفیت بالا یا مانند آن‌هایی که توسط NutriSource International ارائه می‌شود، استفاده کنید. جایگزینی وعده غذایی باید شامل پروتئین های با کیفیت بالا با تمام 22 اسید آمینه، کربوهیدرات های گلیسمی پایین، چربی های ضروری، آنزیم های گوارشی، ویتامین ها، مواد معدنی و قند کم باشد. NutriSource International یکی از معدود شرکت هایی است که مواد تشکیل دهنده خود را به خطر نمی اندازد. روش هر وعده غذایی دیگری بهترین کار را دارد. به عنوان مثال صبحانه باید یک وعده غذایی باشد. سه ساعت بعد یک تکان غذایی جایگزین برای حفظ سطح قند خون میل کنید. ناهار بعدی است و یک وعده غذایی دوباره مناسب است. تغذیه در اواخر بعد از ظهر باید یک تکان باشد و به طور ایده آل با یک تمرین همراه باشد.

شام یا بعد از تمرین وعده غذایی بعدی است و باید دوباره شامل یک وعده غذایی باشد. آخرین وعده غذایی شما باید سه ساعت بعد قبل از خواب باشد و یک میان وعده یا یک وعده غذایی نیم اندازه بهترین عملکرد را برای بهبود کیفیت خواب شما دارد. به یاد داشته باشید که هر یک از سه درشت مغذی: پروتئین، کربوهیدرات و چربی را در هر وعده غذایی خود بگنجانید. در بین وعده های غذایی و مقداری هم با آنها آب فراوان بنوشید. نوع مناسب آب به هیدراته نگه داشتن شما کمک می کند، مواد مغذی را حمل می کند و سموم و مواد زائد اضافی را از بین می برد. صبر کردن تا تشنه شدن خیلی دیر است. در آن مرحله شما با 25 درصد کمتر از ظرفیت معمولی خود کار می کنید.

با توجه به اینکه 60 درصد وزن بدن شما از آب تامین می شود، یکی از مواد مغذی آن باید جدی بگیرید. نیمی از وزن بدن شما بر حسب اونس آب، سطح هیدراتاسیون ایده آلی برای عکاسی روزانه است. ما کشف کرده ایم که آبی کشف شده توسط دکتر. لی لورنزن «Vivo» را بهترین کار می‌کند. از یک فناوری ریز خوشه ای ویژه استفاده می کند که به آب بیشتری وارد سلول های شما می شود و به معنای واقعی کلمه به هزاران عملکرد متابولیک در بافت های بدن ما کمک می کند. در حال حاضر در سرتاسر جهان در حال آزمایش بالینی با نتایج شگفت انگیزی است.

قانون شماره 5

به بدن به طور خاص به آنچه نیاز دارد تغذیه کنید و آنچه را که نیاز ندارد حذف کنید. بدن برای حفظ سلامت مطلوب روزانه چه چیزی را طلب می کند؟ ما در مورد اهمیت تعادل مناسب درشت مغذی ها (پروتئین، کربوهیدرات ها و چربی ها) بحث کردیم. علاوه بر این، در مجموع 92 ماده مغذی ضروری وجود دارد که فرد باید به صورت روزانه مصرف کند تا سلامتی خود را حفظ کند. ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیتونوترینت‌ها و عناصر کمیاب بخش دیگری از پازل تغذیه را تشکیل می‌دهند، در حالی که آب، فیبر، آنزیم‌ها و گیاهان کلیدی آداپتوژنیک طبیعت، بخش دیگری از پازل تغذیه را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر آنچه بدن برای عملکرد روزانه به آن نیاز دارد، این واقعیت است که وقتی ما خود را با انتخاب‌های غیر مغذی یا مواد ضد مغذی اضافه می‌کنیم، بدن ساعت‌ها تلاش می‌کند تا سموم اضافی را که در توانایی ما برای استفاده از غذاهای خوبی که می‌خوریم تداخل می‌کند، دور بریزد. از یک طرف، اکثر مردم در بسیاری از مقوله های تغذیه ای دچار کمبود هستند و در عین حال خود را با مقدار زیادی کالری «خالی» پر می کنند. با تأکید بر پوشاندن ملزومات اساسی و حذف زباله ها در همان زمان، ما با سهولت نسبی از بالای نردبان رفاه بالا می رویم. بررسی کنید تا مطمئن شوید که لوازم ضروری را بدون آلودگی بدن به طور همزمان دریافت می کنید.

قانون شماره 6

باید برنامه داشته باشی برنامه شما باید آنچه را که نیاز دارید را پوشش دهد، در زمانی که به آن نیاز دارید و در عین حال با برنامه شلوغ شما مطابقت دارد. باید آسان، عملی، موثر و کامل باشد. همچنین باید چیزی باشد که بتوانید تا آخر عمر به آن پایبند باشید بدون اینکه احساس کنید از غذاهایی که دوست دارید محروم هستید یا احساس کنید همیشه گرسنه هستید. شما باید تفاوت را احساس کنید و بدن خود را در یک تعادل هورمونی واقعی که محیط داخلی را برای عملکرد سلولی به حداکثر می رساند، قفل کنید. وقتی مواد مغذی مناسب در تعادل مناسب به بدن داده شود، قدرت شگفت انگیزی برای بهبودی خود دارد.

ترکیب غذاهای مناسب همراه با نوع مکمل مناسب راهی برای تسلط بر هر یک از این قوانین تغذیه ای در اختیار شما قرار می دهد. ثبات رویکرد جدید شما با انرژی، قدرت، استقامت و ریکاوری شما شروع به ایجاد حرکت خواهد کرد. بدن متعادلی که با پتانسیل خود عمل می کند، جریان فراوانی از انرژی حیاتی ایجاد می کند. این انرژی گسترش می یابد تا زمانی که به نقطه ای برسید که سیستم ایمنی شما بسیار قوی شود، بیماری و بیماری به خاطرات باستانی تبدیل شوند.

منتظر قسمت سوم از این مجموعه سه قسمتی باشید که در ادامه می آید.

سالم بودن می تواند لذت بخش باشد. از http://www.mynutrisource.com دیدن کنید