10 دلیل اصلی برای خوردن وعده های غذایی کم حجم

1. خوردن 4-6 وعده غذایی کوچک و مکرر در روز به افزایش سطح انرژی کمک می کند. اگر به طور منظم (هر 3 تا 4 ساعت یکبار) به بدن خود انرژی می دهید، سطح انرژی اوج خود را خواهید داشت. بدون خواب آلودگی ظهر و بدون احساس لخت شدن روی مبل در ساعت 5 بعد از ظهر!!

2. چربی بدن و کالری اضافی را بسوزانید. دیوانه کننده به نظر می رسد، اما برای سوزاندن کالری بیشتر باید بیشتر بخورید.

خوب، این بدان معنا نیست که 4-6 وعده غذایی “زباله” در هر روز. این به معنای وعده های غذایی با اندازه مناسب است که حاوی پروتئین، کربوهیدرات و مقدار کمی چربی است. وقتی کالری را با نخوردن محدود می کنید، بدن شما از رها کردن چربی اضافی بدن خودداری می کند. بنابراین شما باید به بدن خود آنچه را که می خواهد بدهید و با کارایی بیشتری کالری می سوزاند.

3. خوردن مکرر سطح قند خون را در طول روز بالا نگه می دارد. نگه داشتن غذا در فواصل منظم در بدن شما را از احساس این تصادف در هنگام گرسنگی جلوگیری می کند. سپس به نزدیکترین دستگاه فروش خودکار می روید تا دوباره قند خون خود را بالا ببرید. ترفند این است که از اول نگذارید قند خون پایین بیاید!!

4. خلق و خوی شما در طول روز ثابت می ماند. شاید ندانید، اما غذا بر خلق و خوی شما تأثیر می گذارد. اگر غذا نمی خورید یا رژیم غذایی سالمی نمی خورید، خلق و خوی شما به شدت تغییر می کند. این بدن شما است که ناامیدانه سعی می کند چیزی به شما بگوید – و عزیزان و همکاران شما بار سنگین آن را تحمل می کنند!

5. با خوردن مکرر، از احساس سیری جلوگیری می کنید. با خوردن تنها چند بار در روز، رفلکس طبیعی ما این است که خودمان را پر کنیم. سپس درد طاقت‌فرسا را ​​تحمل می‌کنیم و سپس تبدیل به کاناپه‌ای می‌شویم. خوردن 4 تا 6 بار در روز آن را به طور کلی از بین می برد.

6. دستگاه گوارش بهتر کار می کند. سیستم گوارش ما طوری طراحی نشده است که در مواقعی که بیش از حد بار است کار کند. در واقع، پرخوری/کم خوردن برای همه اندام های داخلی ناسالم است. به بدنتان به مقدار کم غذا بدهید تا قلبتان خیلی بیشتر از آن قدردانی کند.

7. خوردن مکرر کالری کافی را در بدن نگه می دارد. بسیاری از ما واقعاً به اندازه کافی غذا نمی خوریم. همه ما با یک برنامه شلوغ در حال دویدن هستیم، استرس داریم، سعی می کنیم (یا نه) ورزش کنیم و انتظار داریم همه این کارها را با چند وعده غذایی در روز انجام دهیم. و ما نمی توانیم بفهمیم که چرا سالم نیستیم یا چرا وزن کم نمی کنیم. تمرکز بر وعده‌های غذایی کوچک و مکرر، تضمین می‌کند که ما تمام کالری مورد نیاز خود را دریافت می‌کنیم.

8. چاره ای جز تمرکز بر تغذیه خوب ندارید. بیایید با آن روبرو شویم، خوردن بیشتر اوقات نیاز به زمان و تفکر دارد. اما این بسیار ممکن است، و اگر کمی در مورد کاری که انجام می دهید فکر کنید، تمایل به انجام بهتر دارید. اگر کمی روی آن تمرکز کنید، از اینکه چقدر سریع شروع به یادگیری در مورد تغذیه خواهید کرد، شگفت زده خواهید شد.

9. چاره ای جز گوش دادن به بدن خود ندارید. هنگامی که شروع به خوردن مکرر می کنید، بدن شما به سرعت پاسخ می دهد. به زودی بیش از 3 ساعت بدون غذا نخواهید ماند – این چیز خوبی است. بدن شما به شما می گوید به چه چیزی و چه زمانی نیاز دارد.

10. خوردن به این روش شما را به چالش می کشد تا از منطقه راحتی خود خارج شوید. چه چیزی باید از دست بدهید – علاوه بر وزن! خودتان را با این روش به چالش بکشید و ببینید چه اتفاقی می افتد. همچنین یک مکالمه عالی می سازد.