گرمایش قبل از کار


قبل از تمرین ، گرم کردن برای اجتناب از مواردی مانند کشیدن ماهیچه ها و آسیب ها ، بهبود مزایای تمرین ضروری است. اگر تازه کار هستید یا به ایده های جدیدی برای برنامه گرم کردن خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

پاها را پهن کنید

کشش ماهیچه ها قبل از تمرین ضروری است ، صرف نظر از نوع فعالیتی که انجام می دهید. برخی از حرکات کششی شامل کمربند نوزاد ، ضربه نخاعی ، ساق پا و اکستنشن ران است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن عالی هستند. کشش از سفت شدن ماهیچه ها جلوگیری می کند و ماهیچه ها کار می کنند ، بنابراین شما آماده تمرین هستید.

وارموپ کاردیو

اگر دوومیدانی هستید ، ممکن است قبلاً بدانید که قبل از گرم شدن ، مستقیم نمی دوید. این گرم کردن ها نیازی به بزرگ بودن ندارند ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن در محل ، قبل از یک پیاده روی کوتاه ، یا انجام پرش های پرش ، قلب شما را به بیرون کشانده و شما را برای دویدن بعدی آماده می کند. همچنین کشش ماهیچه ها به جلو بسیار مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن قلب ، حرکات کشیده شده در بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از تمرین

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه می خورید برای اطمینان از موفقیت تمرین شما مهم است. سعی کنید قبل از این وعده های غذایی سنگین نخورید – میان وعده هایی مانند موز یا پنبه به شما انرژی کافی می دهد تا تمرینات خود را بدون بیماری کامل کنید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر از آب بیش از حد نیز اجتناب کنید ، پس از آموزش آن را ذخیره کنید کمک خواهد کرد. با کمال تعجب ، قهوه یک چیز عالی برای نوشیدن قبل از رفتن به باشگاه ورزشی است. این کار به شما یک استراحت قوی می دهد و به بدن شما می گوید در طول تمرین چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت برای تمرینات شما مفید خواهد بود. اگر قبل از تمرین یک جلسه کوتاه یوگا انجام دهید یا یک کلاس یوگا مانند تمرین خود انجام دهید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید به یک همکلاسی یوگا بپیوندید یا چند فیلم آنلاین را برای مشاهده تصاویر ساده برای شروع ببینید.

با یک مربی یا عضو بدنسازی فردی صحبت کنید

اگر آن را به کسی که مدت طولانی کار کرده است بسپارید ، با مزایای گرمایش بیشتر آشنا می شوید. سعی کنید به باشگاه بروید و یک فرد مورد اعتماد را پیدا کنید که بتواند انواع ورزش و گرمای مناسب برای بدن شما را به شما توصیه کند. پیوستن به یک باشگاه بدنسازی یا پیدا کردن یک شریک آموزشی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و همچنین سفر آموزشی خود را نیز در نظر بگیرید.

اگر بدنبال سالن بدنسازی برای حفظ فرم یا رسیدن به اهداف خود هستید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید