کیک قهوه اسپرسو بدون کربوهیدرات کم (کتو، بدون آجیل)


این کیک قهوه اسپرسو بدون قند و کربوهیدرات کم دارای طعم غنی قهوه، رویه خرده کره ای و لعاب اسپرسو است که یک صبحانه یا میان وعده بسیار خوشمزه را می سازد. این بدون گلوتن، کتو، و آجیل نیز هست!

کیک قهوه سنتی در واقع هیچ قهوه ای در کیک ندارد. این کیکی است که با قهوه سرو می شود. اما اگر از من بپرسید، خوردن کیک با کمی کافئین و سرو با قهوه من حتی بهتر است!

برای تهیه این کیک قهوه اسپرسو خوشمزه حتی نیازی به اسپرسو ساز ندارید. ماده مخفی پودر اسپرسو فوری است!

رویه پودر کره ای همان چیزی است که من از دستور پخت کیک خامه ای ایتالیایی خود استفاده کرده ام و طعم کره مناسبی برای مطابقت با کیک قهوه دارچینی غنی از اسپرسو دارد. قطره چکان اسپرسو کاملا اختیاری است، اما زمانی که می خواهید برخی از دوستان را تحت تاثیر قرار دهید، حتما آن را اضافه کنید!

نارگیل یک آجیل درختی نیست

می‌خواهم این سؤال همیشگی را که تقریباً هر روز در مورد اینکه آیا نارگیل یک آجیل است یا نه، پرسیده می‌شود، روشن کنم. در حالی که سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) ادعا می کند که نارگیل یک مهره درختی است که از درخت می آید، در واقع یک میوه است.

افرادی که به آجیل درختی آلرژی دارند ممکن است به نارگیل نیز حساسیت داشته باشند، اما حساسیت به نارگیل با داشتن آلرژی به آجیل درختی یکسان نیست.

پسر خودم در سن 2 سالگی به آلرژی بادام زمینی و آجیل درختی مبتلا شد. او در تمام این سال ها بدون مشکل نارگیل خورده است و اکنون 14 سال دارد. نارگیل میوه ای است که به آن دروپه می گویند. مثل هلو با گودال است.

کالج آمریکایی آلرژی، آسم و ایمونولوژی به خوبی می گوید: “نارگیل یک آجیل گیاهی نیست: آن را به عنوان یک میوه طبقه بندی می کنند، حتی اگر FDA نارگیل را به عنوان یک مغز درختی به رسمیت می شناسد. در حالی که واکنش های آلرژیک به نارگیل مستند شده است، اکثر مردم. اگر به آجیل درختی حساسیت دارید، قبل از افزودن نارگیل به رژیم غذایی خود با متخصص آلرژی خود صحبت کنید.

آیا می توانم آلولوز مایع را با گرانولار تعویض کنم؟

اگر آلولوز مایع ندارید یا نمی توانید آن را در جایی که زندگی می کنید بخرید، استفاده از آلولوز به صورت دانه ای برای جایگزینی مقداری که من در کیک استفاده کردم به خوبی جواب می دهد.

آیا می توانم اسپرسو را کنار بگذارم؟

من توصیه نمی کنم اسپرسو را کنار بگذارید زیرا پودر اسپرسو فوری طعم خوبی به این کیک قهوه می دهد.

اما اگر واقعاً اسپرسو دوست ندارید یا نمی خواهید آن را بخرید، بله، می توانید آن را کنار بگذارید.

آیا می توانم آرد نارگیل را با بادام عوض کنم؟

می دانم که بسیاری از شما از آرد نارگیل متنفر هستید. مدت زیادی طول کشید تا یاد بگیرم چگونه با آرد نارگیل کار کنم. من برای همیشه با آن رابطه نفرت عشقی داشته ام. من فکر می کنم ما در نهایت دوستان محبوب!

اگرچه کوچکترین من به آجیل درختی و بادام زمینی حساسیت دارد، اما از طعم نارگیل نیز متنفر است.

پوشاندن آن، پنهان کردن آن، هر کاری که می توانم انجام دهم، اما باید از آن استفاده کنم زیرا در تهیه دستور العمل های کم کربوهیدرات بدون آن بسیار محدود هستم.

متأسفانه، تعویض نارگیل با آرد بادام بسیار دشوار است. آنها را نمی توان به طور یکنواخت تعویض کرد زیرا آرد نارگیل جاذب تر است و به تخم مرغ و مایعات بیشتری نیاز دارد. ¼ فنجان آرد نارگیل برابر با حدود 1 فنجان آرد بادام است و هنگام تعویض آرد بادام در دستور العمل هایی که از آرد نارگیل استفاده می شود، باید مایعات و تخم مرغ را کاهش دهید.

آیا می توانم این لبنیات را رایگان تهیه کنم؟

بله، تهیه این کیک قهوه اسپرسو بدون لبنیات بسیار آسان خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کره استفاده شده در دستور غذا را با روغن نارگیل عوض کنید.

طرز تهیه کیک قهوه اسپرسو بدون شکر

عناصر

شما به تخم مرغ، شیرین کننده کم کربوهیدرات، کره، آرد نارگیل، پودر اسپرسو فوری، دارچین، جوش شیرین و نمک نیاز دارید.

دستورالعمل درست کردن کیک قهوه

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

کاغذ روغنی را در یک تابه 7 در 3 بریزید.

سفیده تخم مرغ و کرم تارتار را در کاسه همزن خود بریزید و ضمیمه همزن را اضافه کنید.

آنقدر هم بزنید تا قله های سفت تشکیل شود. در یک کاسه جداگانه، آلولوز، انحراف و کره را با هم بزنید تا کرم رنگ شوند.

زرده تخم مرغ را به آرامی مخلوط کنید.

آرد نارگیل، اسپرسو فوری، جوش شیرین، دارچین و نمک را به مخلوط اضافه کنید.

سفیده ها را به آرامی داخل خمیر بریزید و به صورت دسته ای کار کنید. کنار بگذارید.

دستورالعمل درست کردن کره

مواد خرده کره را در غذاساز بریزید و آنقدر هم بزنید تا خرده‌ها یا کاسه کوچکی تشکیل شود و از چنگال استفاده کنید تا با هم مخلوط شوند تا شبیه خرده‌های درشت شود.

نیمی از خمیر را با قاشق در قالب نان بریزید و نیمی از خرده کره را روی آن بریزید.

خمیر باقیمانده را روی آن پخش کنید و رویه را به سمت پایین صاف کنید. بقیه خرده کره را روی آن بپاشید.

30 دقیقه بپزید تا خلال دندان در مرکز تمیز بیرون بیاید. قبل از برش اجازه دهید تا خنک شود.

نحوه نگهداری کیک قهوه اسپرسو

تا پنج روز در پوست بسته بندی شده یا در ظرف دربسته نگهداری کنید. کیک با گذشت زمان نرم می شود، اما می توان آن را کمی برشته کرد تا تازه شود. می توان آن را برش داد، بسته بندی کرد و تا یک ماه منجمد کرد.

کیک قهوه اسپرسو کم کربوهیدرات

چاپ

کیک قهوه اسپرسو بدون کربوهیدرات کم

زمان آماده سازی پانزدهم دقایق

زمان پخت 45 دقایق

خدمات 10 برش ها

کالری 201کیلو کالری

نویسنده برندا بنت/مامان بدون شکر

دستورالعمل ها

کیک قهوه

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • کاغذ روغنی را در یک تابه 7 در 3 بریزید.
  • سفیده تخم مرغ و کرم تارتار را در کاسه همزن بریزید و ضمیمه همزن را اضافه کنید. آنقدر هم بزنید تا قله های سفت تشکیل شود.

  • در یک کاسه جداگانه، آلولوز، انحراف و کره را با هم بزنید تا کرم رنگ شوند.

  • زرده تخم مرغ را به آرامی مخلوط کنید.

  • آرد نارگیل، اسپرسو فوری، جوش شیرین، دارچین و نمک را به مخلوط اضافه کنید. آنقدر بزنید تا ترکیب شود.

  • سفیده ها را به آرامی داخل خمیر بریزید و به صورت دسته ای کار کنید. کنار بگذارید.

خرده کره

  • مواد خرده کره را در غذاساز بریزید و آنقدر هم بزنید تا خرده‌ها یا کاسه کوچکی تشکیل شود و از چنگال استفاده کنید تا با هم مخلوط شوند تا شبیه خرده‌های درشت شود.

  • نیمی از خمیر را با قاشق در قالب نان بریزید و نیمی از خرده کره را روی آن بریزید.

  • خمیر باقیمانده را روی آن پخش کنید و رویه را به سمت پایین صاف کنید. بقیه خرده کره را روی آن بپاشید.

  • 30 دقیقه بپزید تا خلال دندان در مرکز تمیز بیرون بیاید. قبل از برش اجازه دهید تا خنک شود.

ذخیره سازی

  • تا پنج روز در پوست بسته بندی شده یا در ظرف دربسته نگهداری کنید. کیک با گذشت زمان نرم می شود اما می توان آن را کمی برشته کرد تا تازه شود. قابل برش، بسته بندی و فریز کردن است.

تغذیه

خدمت رسانی: 1خدمت کردن | کالری: 201کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 7g | پروتئین: 4g | چربی: 17g | چربی های اشباع شده: 10g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی تک غیراشباع: 4g | چربی ترانس: 1g | کلسترول: 111میلی گرم | سدیم: 257میلی گرم | پتاسیم: 88میلی گرم | فیبر: 4g | قند: 1g | ویتامین A: 530IU | ویتامین سی: 1میلی گرم | کلسیم: 16میلی گرم | اهن: 1میلی گرم