کیک شکلاتی بدون دانه کره بادام زمینی


آن ها برگشتند. خوشمزه ترین کوکی های کره بادام زمینی سالم این طعم مانند فنجان کره بادام زمینی و خمیر کره بادام زمینی بچه دار شد. به علاوه، بدون غلات، گلوتن و لبنیات، به طور طبیعی شیرین شده و در یک کاسه ساخته شده است. حباب!

کوکی‌های کره بادام‌زمینی بدون دانه ساخته شده در سال 2020 به یک کلاسیک AK تبدیل شده‌اند. منظورم این است که این کوکی ها فوق العاده خوب و پر از طعم کره بادام زمینی هستند. من دوست دارم که غلیظ، پف دار و خمیری وسطش با بافت جویدنی باشه. تو عاشق میشی قول میدم

یکی دو دسته را بپزید و کمی را برای مدتی بعد فریز کنید تا بتوانید هفته ها و حتی ماه ها از آنها لذت ببرید! اگر شما هم مانند من از طرفداران PB هستید، می خواهید این بچه ها را همیشه در دسترس داشته باشید.

به دنبال نکات و ترفندهای بیشتری برای درست کردن بهترین کوکی ها هستید؟ راهنمای کامل و رایگان و قابل چاپ برای پخت کوکی ها را دانلود کنید و هر زمان که هوس کوکی شما ظاهر شد، بارها و بارها از آن استفاده کنید!

کوکی های کره بادام زمینی سالم در یک بشقاب

مواد تشکیل دهنده کوکی های کره بادام زمینی بدون دانه

نکته جالب در مورد این شیرینی های خوشمزه بدون دانه و گلوتن این است که به طور طبیعی شیرین شده اند و برای رطوبت کامل فقط به کمی روغن نیاز دارند. آنها پف کرده، کمی نرم، جویدنی و بدون هیچ گونه لبنیات یا گلوتن هستند. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • کره بادام زمینی خامه ای طبیعی: اطمینان حاصل کنید که کره بادام زمینی که استفاده می کنید خوب و خوش طعم باشد و فقط حاوی بادام زمینی + نمک به عنوان مواد باشد. من عاشق استفاده از کره بادام زمینی خامه ای Wild Friends هستم – از کد “AMBITIOUS15” برای دریافت 15٪ تخفیف برای سفارش خود استفاده کنید!
  • روغن نارگیل: شما فقط به کمی روغن نارگیل نیاز دارید تا به کوکی ها رطوبت دهید تا خمیر آنها در مرکز قرار گیرد. در صورت تمایل می توانید از کره آب شده یا کره گیاهی ذوب شده نیز استفاده کنید.
  • شکر نارگیل: شیرینی های کره بادام زمینی خود را به طور طبیعی با شکر نارگیل شیرین کنید. شکر قهوه ای نیز موثر است، اما من روشی را که شکر نارگیل به آن طعمی از طعم کاراملی می دهد، دوست دارم.
  • یک تخم مرغ: برای این کوکی ها فقط به یک تخم مرغ نیاز دارید. من آن را با تخم کتان تست نکردم، اما اگر آن را امتحان کردید به من اطلاع دهید.
  • عصاره وانیل: برای طعمی لذیذ با این آموزش یاد بگیرید که چگونه خودتان را بسازید!
  • آرد بادام و آرد نارگیل: ما از ترکیب آرد بادام و آرد نارگیل استفاده می کنیم تا کیک های کره بادام زمینی بدون گلوتن باقی بمانند. آنها همچنین به کوکی ها چربی های سالم را افزایش می دهند! حتما از آرد بادام ریز بلانچ شده (نه آرد بادام) استفاده کنید.
  • سنجاق نان: جوش شیرین و نمک را فراموش نکنید!
  • شکلات تلخ: به راحتی می توانید شکلات تیره 2.5 انسی مورد علاقه خود یا چیپس های شکلات تیره (بدون لبنیات یا وگان در صورت تمایل!) را خرد کنید.
  • انتخاب من: نمک مالدون فانتزی (یا نمک دریا) را روی آن بپاشید.

کوکی های کره بادام زمینی سالم روی یک تخته چوبی

طرز تهیه شیرینی کره بادام زمینی بدون گلوتن

بهترین بخش در مورد این دستور کیک کره بادام زمینی سالم این است که می توان آن را با یک کاسه و فقط حدود 30 دقیقه درست کرد.

  1. ماهیتابه را آماده کنید. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید، سینی فر را با کاغذ کره ای بپوشانید.
  2. مواد مرطوب را با هم مخلوط کنید. کره بادام زمینی، روغن نارگیل ذوب شده و خنک شده، شکر نارگیل، تخم مرغ و عصاره وانیل را با هم مخلوط کنید تا کاملا یکدست، صاف و کرمی شود.
  3. خشک اضافه کنید. سپس آرد بادام، آرد نارگیل، جوش شیرین و نمک را اضافه کنید. با قاشق چوبی هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. تکه های شکلات را اضافه کنید.
  4. اسکوپ بزنید و بپزید. از یک اسکوپ کوکی استفاده کنید تا خمیر را روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید و خمیر را با فاصله 2 اینچ از هم قرار دهید. 9-12 دقیقه بپزید.
  5. بالا، خنک و لذت ببرید! وقتی شیرینی ها از فر خارج شدند، روی آنها کمی نمک دریایی بپاشید. اجازه دهید شیرینی ها به مدت 5 دقیقه در سینی فر خنک شوند و سپس آنها را به توری سیمی منتقل کنید تا خنک شوند. بعد بخور!

کوکی های کره بادام زمینی بدون دانه روی یک تخته چوبی

نکاتی برای ساخت و سفارشی سازی

مثل همیشه، بهترین راه برای اطمینان از شگفت‌انگیز بودن کوکی‌های کره بادام‌زمینی سالم، پیروی از دستور العمل است. در اینجا چند نکته وجود دارد که هر بار آن را کامل کنید:

  • از جایگزین استفاده نکنید. آرد بادام را نباید جایگزین هیچ آرد دیگری کنید و همچنین نباید سعی کنید آرد نارگیل را جایگزین کنید. این کوکی‌های کره بادام‌زمینی سالم همان‌طور که هست عالی هستند!
  • آرد بادام را بسته بندی کنید. می توانید آرد بادام را مانند شکر قهوه ای بسته بندی کنید. همه تفاوت را ایجاد می کند! آرد نارگیل را بسته بندی نکنید.
  • از تخم مرغ در دمای اتاق استفاده کنید. این اطمینان حاصل می کند که روغن نارگیل منعقد نمی شود و باعث جمع شدن خمیر شیرینی می شود. به سادگی تخم مرغ خود را برای چند دقیقه در یک کاسه آب گرم قرار دهید یا یک دقیقه آب گرم را روی تخم مرغ بریزید تا به دمای اتاق برگردد.
  • مخلوط مورد علاقه ما را اضافه کنید. من عاشق کوکی‌های کره بادام‌زمینی بدون دانه با تکه‌های شکلات یا چیپس هستم، اما می‌توانید گردوی خرد شده را حذف کنید، فوج M&M/شکلاتی اضافه کنید یا به جای آن شکلات بپاشید. یا اگر واقعاً احساس ماجراجویی می‌کنید، چند فنجان کره بادام‌زمینی را برش دهید و آن‌ها را در خمیر بریزید تا کوکی‌ها تهیه کنید. WL.

کوکی های کره بادام زمینی انباشته شده سالم بدون گلوتن با یک لیوان شیر

چه چیزی کوکی های کره بادام زمینی را سالم می کند؟

کوکی‌های سنتی کره بادام‌زمینی، اگرچه خوشمزه هستند، اما معمولاً با کره و شکرهای تصفیه شده پخته می‌شوند. ما این کوکی های کره بادام زمینی را سالم تر می کنیم:

  • استفاده از کره بادام زمینی طبیعی و کمی روغن نارگیل برای مرطوب کردن. این باعث می شود بدون لبنیات باشد.
  • نان را با آرد بادام و نارگیل تهیه کنید تا بدون دانه، بدون گلوتن و سرشار از چربی های سالم باشد.
  • همچنین به جای استفاده از جو، آن را با ترکیبی از آرد بادام و نارگیل کم کربوهیدرات نگه دارید.

نحوه نگهداری و فریز کردن کوکی های کره بادام زمینی سالم

این شیرینی‌ها را به مدت یک یا دو روز در ظرف دربسته در دمای اتاق نگه دارید، سپس آنها را به یخچال یا فریزر منتقل کنید. با این آموزش نحوه فریز کردن خمیر کوکی یا شیرینی کره بادام زمینی پخته شده را بیابید!

شیرینی کره بادام زمینی بدون گلوتن با لقمه

غذاهای بدون غلات بیشتر که دوست خواهید داشت

همه دسرهای عالی بدون غلات را از اینجا دریافت کنید!

امیدوارم شما هم مثل ما عاشق این کوکی های کره بادام زمینی سالم و بدون دانه باشید. اگر آنها را درست می کنید، حتما نظر خود را بنویسید و به دستور غذا در زیر امتیاز دهید! ما از شما قدردانی می کنیم. xo

کیک شکلاتی بدون دانه کره بادام زمینی

کوکی‌های کره بادام‌زمینی سالم، بدون دانه و در یک کاسه در کمتر از 30 دقیقه درست می‌شوند. این کوکی‌های کره بادام‌زمینی بدون لبنیات و گلوتن سرشار از چربی‌های سالم از کره بادام‌زمینی طبیعی هستند که با آرد بادام و آرد نارگیل تهیه می‌شوند و برای کودکان و بزرگسالان یک خوراکی عالی هستند! در کمتر از 20 دقیقه آماده می شود.

  • مواد مرطوب:
  • 1/2
    فنجان
    کره بادام زمینی خامه ای طبیعی (فقط بادام زمینی و نمک به عنوان مواد تشکیل دهنده)
  • 2 1/2
    قاشق های بزرگ
    روغن نارگیل ذوب شده و خنک شده (یا کره ذوب شده یا کره گیاهی ذوب شده)
  • 1/2
    فنجان
    شکر نارگیل
  • 1
    تخم مرغ در دمای اتاق
  • 1
    قاشق کوچک
    عصاره وانیل
  • مواد خشک:
  • 1/2
    فنجان
    بسته بندی آرد بادام پوست کنده نرم
  • 3
    قاشق های بزرگ
    آرد نارگیل (بسته بندی نشده)
  • 1/2
    قاشق کوچک
    جوش شیرین
  • 1/4
    قاشق کوچک
    نمک
  • 1
    (2.5 اونس) شکلات تیره (حداقل 72٪)، درشت خرد شده * (یا حدود 1/3 فنجان شکلات چیپسی)
  • نمک مالدون فانتزی (یا نمک دریا) را روی آن بپاشید

  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید، سینی فر را با کاغذ کره ای بپوشانید.

  2. در یک کاسه بزرگ، کره بادام زمینی، روغن نارگیل ذوب شده و خنک شده، شکر نارگیل، تخم مرغ و عصاره وانیل را اضافه کنید. مخلوط کنید تا خوب مخلوط، صاف و کرمی شود.

  3. آرد بادام، آرد نارگیل، جوش شیرین و نمک را اضافه کنید. با قاشق چوبی هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. تکه های شکلات را اضافه کنید.

  4. از یک اسکوپ کوکی استفاده کنید تا خمیر را روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید و خمیر را با فاصله 2 اینچ از هم قرار دهید. 9-12 دقیقه بپزید. وقتی شیرینی ها از فر خارج شدند، روی آنها کمی نمک دریایی بپاشید. قبل از اینکه کوکی ها را بردارید، اجازه دهید 5 دقیقه روی یک ورقه پخت خنک شوند. 10 عدد کوکی درست می کند.

* برای اینکه این محصولات بدون لبنیات باشند، حتما از شکلات های بدون لبنیات یا وگان استفاده کنید.

من استفاده از آردی غیر از آنچه در دستور ذکر کردم را توصیه نمی کنم. همین الان تستش کردم بلغور جو دوسر ممکن است با آرد نارگیل به خوبی کار کند، اما همانطور که گفته شد من آن را آزمایش نکرده ام.

برای دستورالعمل های نگهداری و انجماد به بروشور کامل مراجعه کنید.

خوراک

سهام: 10 کوکی

اندازه سرو: 1 کوکی

کالری: 228 کیلو کالری

چربی: 16 گرم

چربی های اشباع شده: 5.5 گرم

کربوهیدرات ها: 18.7 گرم

اساسی: 3.8 گرم

قند: 12.7 گرم

پروتئین: 6 گرم

این پست در ابتدا در 2 ژوئیه 2020 منتشر شد و در 10 ژانویه 2022 بازنشر شد.