کوکی های صبحانه جادویی – زوج سرآشپز


این کلوچه‌های صبحانه سالم شگفت‌انگیز هستند: آن‌ها فاقد آرد، شکر تصفیه‌شده یا لبنیات هستند، اما طعم آن‌ها درست مانند کیک جو دوسر و کشمش است! برد صبحگاهی

کلوچه های صبحانه

راه رسیدن به ایده های صبحانه سالم سخت است، به خصوص برای وعده های غذایی در حال حرکت. بنابراین در اینجا یک آماده سازی صبحانه است که در کف دست شما قرار می گیرد: این کیک های صبحانه سالم جو دوسر! بله، این جادو است: جو، کره آجیل، آب سیب و شربت افرا به کوکی هایی تبدیل می شوند که می توانید برای صبحانه میل کنید. هیچ یک از مواد تشکیل دهنده شیرینی سنتی: بدون آرد، بدون کره، بدون روغن و بدون شکر تصفیه شده. چطور ممکنه؟ باید چشید. برای چند نکته مهم پست را بخوانید.

مواد لازم در کلوچه های صبحانه

برای صبحانه کلوچه بخورید؟ کوکی‌های صبحانه، کوکی‌های قابل حملی هستند که با مواد سالم تهیه می‌شوند و برای صبحانه یا میان‌وعده تهیه می‌شوند. این شبیه به نوار گرانولا است، اما بافت نرم تری مانند کوکی دارد. کلوچه های صبحانه را به راحتی می توان از قبل تهیه کرد و در حین حرکت سرد یا منجمد کرد.

کیک های سالم صبحانه جو دوسر حاوی آرد و روغن نیستند و جایگزین های سالم را انتخاب کنید. آنها همچنین یک ایده صبحانه گیاهی و یک گزینه صبحانه بدون گلوتن را ارائه می دهند! در اینجا هشت ماده ای است که شما نیاز دارید:

  • آب سیب شیرین نشده
  • کره بادام زمینی خامه ای یا کره بادام خامه ای
  • شربت افرا
  • تکه های جو دوسر قدیمی
  • پودر خمیرمایه
  • دارچین
  • نمک کوشر
  • کشمش
بیسکویت صبحانه جو دوسر

این کوکی‌های صبحانه را برای دوستی درست کردیم که در حال حرکت از ما ایده‌های صبحانه سالم خواست (سلام چلسی!). او ملاحظات تغذیه‌ای خاصی داشت که باعث شد این کوکی‌ها وگان، بدون گلوتن و پر از مواد مغذی باشند. در اینجا چند نکته در مورد کالری و سرو کوکی ها آورده شده است:

  • این دستور 11 تا 12 کوکی به دست می دهد. اگر نصف فنجان درست کنید 11 کلوچه یا اگر کمی کوچکتر کنید 12 کلوچه دریافت خواهید کرد.
  • کوکی ها 270 کالری یا 245 کالری دارندبسته به اینکه یک دسته 11 یا 12 ساخته اید.
  • اندازه سرو 1 کوکی است. کلوچه ها تا حدودی شیرین هستند، بنابراین اگر می خواهید صبحانه رضایت بخشی بیشتری داشته باشید، یک مورد دیگر را پیشنهاد می کنیم. یک سیب یا چیز دیگری که حمل آسان است اضافه کنید.
شیرینیهای سالم صبحانه

این کلوچه های صبحانه هیچ شباهتی به کلوچه های سنتی ندارند! نکات و نکات کمی متفاوت وجود دارد که باید به آنها توجه کرد:

  • خمیر خیلی مرطوب است. مثل خمیر شیرینی معمولی نیست، پس انتظار نداشته باشید که باشد! خیلی مرطوب است.
  • باید خمیر را با دست به شکل کوکی در آورید. باز هم، آن طور که شما انتظار دارید شکل نمی گیرد: اما اشکالی ندارد!
  • آنها همچنین در هنگام پخت مانند کوکی های معمولی پخش نمی شوند. وقتی شکل گرفت، این شکل نهایی کوکی در زمان پخت خواهد بود. اگر کیک کمی پراکنده به نظر می رسد، می توانید قبل از پخت کمی کشمش اضافی روی آن فشار دهید.

اطلاعات ذخیره سازی

بهترین چیز در مورد کیک صبحانه؟ درست کردن و ذخیره آن برای صبحانه در حین حرکت آسان است! در اینجا چیزی است که باید در مورد ذخیره سازی بدانید:

  • تا 2 هفته در یخچال یا به مدت 3 ماه در یخچال نگهداری شود. سپس در هنگام خروج از در آنها را بگیرید.
  • همچنین می توانید حدود 5 روز در دمای اتاق نگهداری کنید. وقتی در دمای اتاق نگهداری می شوند بسیار نرم هستند (و خوشمزه!).
  • کوکی ها هنگام نگهداری نرم تر می شوند. متوجه خواهید شد که بعد از پخت در لبه‌های آن کمی شکننده است، اما در حین نگهداری بیشتر آب می‌شود.

ایده های بیشتر برای صبحانه سالم

آیا به دنبال راه های سالم و آسان برای شروع روز هستید؟ (چه کسی نمی خواهد؟) در اینجا چند ایده برای صبحانه سالم آورده شده است:

این دستور پخت مافین صبحانه با بلغور جو دوسر سالم…

گیاهخواری، وگان، وگان، لبنیات و بدون گلوتن.

دستگاه چاپ

ساعت نماد ساعتچاقوها نماد چاقوعلوم پایه نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامپینترست نماد پینترستسایت شبکه اجتماعی فیس بوک نماد فیس بوکدستگاه چاپ نماد چاپجعبه ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب سخت نماد قلب جامد

توصیف کردن

این کلوچه‌های صبحانه سالم شگفت‌انگیز هستند: آن‌ها فاقد آرد، شکر تصفیه‌شده یا لبنیات هستند، اما طعم آن‌ها درست مانند کیک جو دوسر و کشمش است! برد صبحگاهی


  • نصف فنجان آب سیب شیرین نشده
  • ⅓ فنجان کره بادام زمینی خامه ای یا کره بادام خامه ای
  • نصف فنجان شربت افرا خالص
  • 3 فنجان تکه های جو دوسر قدیمی
  • 1 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • 2 قاشق چایخوری دارچین
  • نصف قاشق چایخوری نمک کوشر
  • نصف فنجان کشمش


  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. روی یک سینی فر بزرگ یک کاغذ کره قرار دهید.
  2. در یک کاسه بزرگ، سس سیب، شربت افرا و کره بادام زمینی را با هم مخلوط کنید. جو، بکینگ پودر، دارچین و نمک را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا به شکل خمیر درآیند. کشمش را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط یکدست شود. خمیر مرطوب تر از آنچه انتظار دارید خواهد بود، اما همان طور که در نظر گرفته شده است.
  3. کاغذ کره را روی سینی فر بگذارید. 1/4 فنجان از خمیر را بردارید و با کف دست خود به آرامی آنها را به شکل کیکی به ضخامت 3/4 اینچ در آورید. کوکی در حین پخت پخش نمی شود، بنابراین آن را به شکل دلخواه برای شیرینی نهایی در آورید. آن را روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید. اگر درست از فنجان بیرون نیامد، می توانید آن را با دست بردارید و به شکل توپ درآورید و سپس با دست آن را به شکل کوکی صاف کنید. باز هم، خمیر مرطوب تر از خمیر شیرینی معمولی خواهد بود. این روند را تکرار کنید تا 11 فنجان کوکی یا 12 کوکی کوچکتر درست کنید. چند عدد کشمش اضافی را روی کلوچه های به ظاهر پراکنده فشار دهید.
  4. بپزید تا کوکی ها طلایی و سفت شوند، حدود 20 تا 25 دقیقه. اجازه دهید 5 دقیقه در تابه خنک شود، سپس آن را در یک توری قرار دهید و اجازه دهید تا دمای اتاق حدود 20 دقیقه خنک شود. بافت در طول ذخیره سازی نرم تر می شود. کلوچه های صبحانه را تا 5 روز در ظرف دربسته در دمای اتاق، تا 2 هفته در یخچال و تا 3 ماه در فریزر نگهداری کنید (در صورت تمایل می توانید آنها را به صورت جداگانه در فویل بپیچید یا بگذارید. در یخچال. ظرف انجماد).

  • دسته بندی: صبحانه
  • روش: نان خورده
  • ظرف ها: صبحانه

کلید واژه ها: کلوچه های صبحانه، دستور کیک صبحانه، بیسکویت صبحانه جو دوسر، کلوچه های صبحانه سالم