چگونه ورزش را دوست داشته باشیم

آیا ورزش داروی تلخی است

مانند سبزیجاتی که با اکراه می خورید؟

بنابراین می توانید روی آسیاب های ترد راه بروید، از پله ها بالا بروید و وزنه بردارید.

یا در گرمای تابستان دویدن را به صورت کراس کانتری انجام دهید.

چون یکی بهت گفته که “باید”

«آن کالری ها را بسوزانید» و مراقب آنچه می خورید باشید.

اما آنها اشاره نمی کنند که حرکت سرگرم کننده است

و هرگز قرار نبود یک ملاقات آهنگ باشد.

قدم زدن در یک مرکز خرید ایرادی ندارد،

یا رقصیدن یا دوچرخه سواری در خیابان.

ورزش نباید دردناک باشد.

این کار را درست انجام دهید و سرگرم کننده، کوتاه و شیرین است.

وقتی مردم به ورزش فکر می کنند، تصاویری از معلمان ورزشگاه، مربیان ورزش، مربیان نظامی یا مربیان شخصی سادیستی را با کلیپ بورد به تصویر می کشند. طبق تجربه، اغلب تربیت بدنی مدرسه برای افراد ناشایست شرم آور بود و ارتش و برخی از مدارس هنرهای رزمی به طور منظم از فشارها و موقعیت های استرس زا استفاده می کردند. بنابراین، ذهن فرد به راحتی می تواند ورزش را با درد و تحقیر مرتبط کند.

سپس، پاداش های اولیه ورزش و ورزش وجود داشت. معلمان، والدین و همسالان دانش آموز مکرراً ورزشکاران مدرسه را به ویژه تحسین می کردند برنده شدن ورزشکاران دو و میدانی برای مدارس، والدین و سایر دانش آموزان اعتبار به ارمغان آورد.

مشکل تجربیات اولیه ورزش، مانند دبیرستان، این است که:

1. برخی از جوانان ورزش را با درد، طرد (آخرین انتخاب برای ورزش) و تحقیر مرتبط می‌دانند.

2. ورزشکاران دبیرستانی اغلب با انگیزه رقابت و تمجید بیرونی بودند. وقتی مدرسه تمام شد، انگیزه ورزش کردن را از دست دادند.

روانشناس رفتاری و نویسنده بدون عرق: چگونه علم ساده انگیزه می تواند یک عمر تناسب اندام را برای شما به ارمغان بیاورد، میشل سگار، کشف کرد که افرادی که لذت ببرید یک فعالیت بیشتر از افرادی که ورزش می کنند «چون مجبورند» یا می خواهند وزن کم کنند، به آن ادامه می دهند.

سگار ورزشکارانی را که روی کاهش وزن و لوازم آرایشی (“شکل دهنده های بدن”) تمرکز می کردند، با ورزشکارانی که فقط برای سرگرمی ورزش می کردند (“شکل دهنده های غیر بدن”) مقایسه کرد. او دریافت که افرادی که فرم دهنده بدن نیستند، بیشتر و بیشتر ورزش می کنند و پیشرفت بیشتری نسبت به فرم دهندگان بدن نشان می دهند. علاوه بر این، هنگامی که بعد از ورزش به آنها آب نبات پیشنهاد شد، افراد غیرشکل دهنده از دریافت آب نبات خودداری کردند، در حالی که شکل دهندگان بدن آب نبات بیشتری خوردند. پس از مصاحبه، فرم دهندگان بدن احساس کردند که برای تلاش خود سزاوار آب نبات بیشتری هستند.

اخلاقیات داستان: به جای شمارش کرانچ ها و سوزاندن کالری، کاری را پیدا کنید که دوست دارید انجام دهید و برای سرگرمی آن ورزش کنید. این یعنی ورزش در یک محیط خوب و همراهی خوب. آن وقت ورزش پاداش خودش می شود و نه داروی تلخ.