چگونه نیازهای غذایی را تعیین کنیم؟

امروز می‌خواهیم روی مقدار غذا و ورزش مورد نیاز بدنمان و بهترین راه رسیدن به آن اهداف تمرکز کنیم. مطالعه و درک نیازهای فردی بدن خودمان از نظر نیازهای فیزیکی، دریافت کالری و تغذیه سالم بسیار مهم است. اگر بدانید کجا باید جستجو کنید، متوجه خواهید شد که کتابخانه ها، پزشکان و مراکز تناسب اندام حاوی اطلاعات تغذیه ای و راهنمای زندگی سالم برای افراد در هر سنی هستند.

یک بدن سالم برای تغذیه بدن و حفظ تناسب اندام و کارآمد به غذا نیاز دارد. هر روز، ویتامین ها و مواد معدنی که در غذاهای خود می خوریم، مواد مغذی مورد نیاز برای رشد را در اختیار ما قرار می دهند.

چگونه می توانیم نیازهای غذایی فردی خود را تعیین کنیم؟ با به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد نیازهای فردی خود و نیازهای عزیزانمان، می‌توانیم انتخاب‌های عاقلانه‌تری در مورد غذاهایی که می‌خریم، تهیه می‌کنیم و به خانواده‌هایمان ارائه می‌کنیم، داشته باشیم.

وقتی صحبت از زندگی روزمره به میان می آید، تغذیه به عنوان آنچه مصرف می کنیم تعریف می شود، زیرا به آنچه برای حفظ سلامت بدن خود نیاز داریم، اشاره دارد. به لطف مشارکت اخیر USDA در نیازهای غذایی روزانه ما و رعایت استانداردهای FDA برای تغذیه ایمن، تغذیه به طور فزاینده ای به یک کلمه رایج خانگی تبدیل شده است.

پس در مورد تغذیه چه اقدامی باید انجام دهیم؟ چگونه می توانیم بفهمیم که نیازهای غذایی ما چیست، چگونه آنها را تامین کنیم و در کدام غذاها بهترین ارزش غذایی را پیدا می کنیم؟ رژیم غذایی به خودی خود توجهی را که احتمالاً سزاوار آن است، دریافت نکرده است. ما در مورد شیر و غلات غنی شده با ویتامین، مصرف روزانه ویتامین و ارزش غذایی که از انتخاب های غذایی خود به دست می آوریم، انواع و اقسام کلمات کلیدی را می شنویم. اما همه اینها واقعاً چگونه با عملکردهای روزانه بدن ما مرتبط است؟

نیازهای ویتامین و مواد معدنی ما اغلب بیشتر از کالری مورد نیاز ما است. در اینجا، ویتامین ها و مواد معدنی اضافی برای پر کردن شکاف مورد نیاز است. همه این موارد بخشی از نیازهای اساسی تغذیه ما هستند.

از آنجایی که هر فرد نیازهای فردی دارد و تغذیه جنبه های مختلفی دارد، تغذیه موضوع بسیار پیچیده ای است. نیازهای مردان و زنان بسیار متفاوت است و حتی زنان جوان نیز نیازهای متفاوتی نسبت به زنان مسن دارند. آموزش مداوم و ارزیابی مجدد نیازهای تغذیه ای ما با افزایش سن بخشی ضروری از سلامت جسمانی ما است.

منطقی است که یک کوهنورد مناسب و میانسال نسبت به فردی که از بیماری قلبی رنج می برد نیازهای تغذیه ای متفاوتی دارد. عناصر مختلف بسیار زیادی بر سلامت تغذیه ما تأثیر می گذارند، به راحتی می توان فهمید که چگونه می تواند اینقدر پیچیده شود. در یک دنیای کامل، هرکسی مقیاس مخصوص به خود را دارد که می‌تواند از آن برای تعیین نیازهای فیزیکی و تغذیه‌ای بدن خود در سطح سلولی استفاده کند، و هر از گاهی آن را برای تغذیه بهینه دوباره کالیبره کند. مردم باید بدانند که همه افراد متفاوت هستند، و آموزش تغذیه خوب کلیدی است که بدن ما را تا حد امکان کارآمد نگه می دارد. هدف در زندگی هر فرد باید تغذیه خوب باشد.