چگونه نوشیدنی های ریکاوری می توانند عملکرد شما را افزایش دهند

اغلب اوقات با افرادی مواجه می شوید که انرژی می نوشند یا به طور صحیح تر نوشیدنی های ریکاوری را در باشگاه هنگام ورزش می نوشند. در حالی که برخی نوشیدن آب را ترجیح می‌دهند، برخی دیگر نوشیدنی‌های ریکاوری را انتخاب می‌کنند، زیرا این نوشیدنی‌ها می‌توانند مستقیماً بر سرعت ریکاوری عضلاتی که در حال تمرین هستند تأثیر بگذارند و بنابراین انرژی و بازیابی آن گروه‌های عضلانی را به حداکثر می‌رسانند که به نوبه خود به رشد عضلات کمک می‌کند. ماهیچه ها این واقعاً همان چیزی است که علاقه مندان به ورزشگاه و بدنسازان هنگام تمرین در باشگاه به دنبال آن هستند.

استفاده از نوشیدنی ریکاوری علاوه بر تامین ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای لازم برای ماهیچه های در حال تمرین، به هیدراتاسیون نیز کمک می کند، که اساساً هنگام تمرین بسیار مهم است. دیدگاه های تغذیه ای ایجاب می کند که بدن باید کربوهیدرات هایی را که در طول فعالیت بدنی استفاده شده یا از دست داده اند، و همچنین بازیابی گلیسیژنی که در این فعالیت استفاده می شود، جایگزین کند. بسته به اهداف و اهداف شما از فعالیت های بدنی و تمرین، تعیین می کند که چه مکمل های دیگری را می توان با این نوع نوشیدنی ها ترکیب کرد تا به شما در دستیابی به این اهداف کمک کند.

اگر به دنبال افزایش وزن هستید، به عبارت دیگر در حال عضله سازی هستید و پس باید یک مکمل مناسب برای افزایش وزن انتخاب کنید تا به این اهداف کمک کنید. برخی از مکمل های افزایش وزن که می توانند به عنوان نوشیدنی های ریکاوری یا همراه با آنها استفاده شوند، آن دسته از محصولاتی هستند که دارای کالری، کربوهیدرات، پروتئین و ویتامین های ضروری برای رشد عضلات هستند. کربوهیدرات ها به تامین انرژی یا سوخت لازم در صورت تمایل برای بلند کردن وزنه های سنگین که برای افزایش وزن ضروری هستند، کمک می کنند، همانطور که باید تمرینات مقاومتی سنگین انجام دهید.

محتوای پروتئین موجود در نوشیدنی‌های ریکاوری برای ترمیم ماهیچه‌هایی که تمرین کرده‌اند ضروری است و برای ریکاوری پس از هر گونه فعالیت شدیدی که به آنها تحمیل می‌شود به کمک بیشتری نیاز دارد. نسبت‌های دریافت پروتئین خاصی وجود دارد که باید هنگام بررسی افزایش وزن، بیشتر رعایت شود، معمولاً چیزی بین 1.5 تا 2.0 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در روز. دریافت پروتئین در قالب نوشیدنی های ریکاوری نیز یک محیط آنابولیک برای رشد عضلانی و افزایش قدرت در عضلات فراهم می کند. همانطور که از نام آن پیداست معمولاً بعد از تمرین مصرف می‌شوند، اما وقتی با مکمل‌هایی مانند مکمل‌های افزایش وزن ترکیب می‌شوند، می‌توان آنها را در وعده غذایی نیز جایگزین کرد، بنابراین باید کل پروتئین دریافتی خود را بین وعده‌های غذایی و همچنین در نوشیدنی‌های ریکاوری محاسبه کنید.

استفاده از نوشیدنی های ریکاوری همچنین نقش حیاتی در هیدراتاسیون بدن و ماهیچه های مختلف ایفا می کند، به خصوص با توجه به میزان مایعات از دست رفته هنگام ورزش به دلیل تعریق، بنابراین باید به خاطر داشته باشید که سطح هیدراتاسیون را حفظ کنید تا به هیچ عنوان وارد نشوید. وضعیتی که بدن شما کم آب می شود.