چگونه می توانید بدون احساس گناه از غذاهای مورد علاقه هالووین خود لذت ببرید


ماه اکتبر شروع شد و به همین ترتیب ، هالووین در بین ما است. به نظر می رسد شیرینی ها و غذاهای شیرین همه جا هستند – و آماده خوردن هستند. چه شکلات هایی با اندازه سرگرم کننده ، چه آدامس های ترش و شیرین ، و چه بیش از حد بارگیری ظروف دسر ، شکر کم نیست و می توان گفت که طعم ما برای شیرینی وسوسه انگیز است. با این حال ، اگر بر یک شیوه زندگی سالم تمرکز کرده اید ، ممکن است این سال را داشته باشید که آیا تسلیم شدن در برابر وسوسه و باز کردن یک قطعه شیرینی مورد علاقه خود در طول تعطیلات ، اشکالی ندارد. خبر خوب – می توانید فوت و فن؟ غذاهای سالم هالووین.

بله ، هنگامی که حال و هوای شما فرا رسید ، می توانید از شیرینی های مورد علاقه هالووین خود به طور کامل لذت ببرید ، به شرطی که اندازه قسمت مناسب رعایت شود. یک تکه شیرینی کوچک به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم پر از میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین ها و غلات کامل ، اهداف سلامتی شما را به ارمغان نمی آورد یا نمی شکند. و در برخی موارد ، تسلیم شدن به اشتها می تواند به شما در جلوگیری از لذت بعدی کمک کند.

به خواندن ادامه دهید تا چند نکته در مورد چگونگی لذت بردن از آب نبات و غذاهای مورد علاقه بدون احساس گناه – و بدون شکستن قند – بیاموزید.

تنقلات و شیرینی های سالم تری که در فروشگاه خریداری می شود

در این فصل غذاهای خوشمزه و سالم را مانند یک ترفند یا یک غذای لذیذ ، بدون قدم گذاشتن در آشپزخانه ، سرو کنید. در اینجا سالم ترین غذاهای هالووین مغازه را پیدا می کنید که می توانید امتحان کنید!

لیوان های کره آجیل جاستین

پسر عموی سالم ریسیس. کره بادام زمینی ، بادام یا بادام زمینی آنها را امتحان کنید فنجان ها با گزینه هایی برای شکلات تیره و روشن!

فنجان کره آفتابگردان Free2Be باشید

و اگر می خواهید یک فنجان ریس سالم تر و عاری از آجیل (و سایر عوامل حساسیت زا) باشد ، اینها را امتحان کنید!

شکلات تلخ آشپزخانه هو

سرخپوش شکلات تهیه شده از مواد واقعی (در مورد آن فکر کنید: شکر نارگیل ، کاکائو و طعم های واقعی مانند آجیل ترد ، دانه ها و موارد دیگر).

از بسته مینی تنوع شکلات هالووین زندگی لذت ببرید

بدون لبنیات ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر! این میله ها آنها فاقد 8 آلرژن اصلی هستند و بدون مواد ترسناک ساخته شده اند.

مینی گربه های خوب ساخته شده است

بدون 9 آلرژن اولیه (مانند آجیل) با یک قسمت موذی از سبزیجات که در هر گرانولای دسر پنهان شده است گاز گرفتن!

تکه های نارگیل غیر واقعی ساخته شده از شکلات تلخ

اینها را امتحان کنید مینی پوره به عنوان تبادل شیرین برای چوب های شیرین تپه ها. تهیه شده از موادی مانند نارگیل ارگانیک ، کاساوا و شکلات داغ ، بدون طعم دهنده و پرکننده.

شیرینی های هوشمند

فقط با 3 گرم شکر در کیسه و بدون مواد مصنوعی ، آن را امتحان کنید شیرینی های هوشمند به عنوان یک مبادله سالم برای نوارهای لاستیکی شیرین یا ترش.

پاپ کورن کوچک بد

اینها را امتحان کنید بسته های متعدد هالووین و میان وعده های ترسناک خوشمزه را به تی شرت ها یا ماسک های خود اضافه کنید.

بدون ترفند: غذاهای ساده و سالم هالووین که می توانید در خانه درست کنید

میوه های مورد علاقه خود را به صورت ورقه ای برش داده و به هالووین تبدیل کنید

با افزودن دو “چشم” چیپس شکلاتی که با گردو یا کره دانه محکم شده اند ، گوگلیک برش خورده را تهیه کنید. با ماست ، کره بادام زمینی یا حتی یک قطره شکلات از آن لذت ببرید!

خودتان پوسته شکلاتی درست کنید

آن را با یک لایه وحشتناک از تار عنکبوت تکمیل کنید!

تخم مرغ های پخته شده را به کره چشم تبدیل کنید

برای میان وعده های شور (و سرشار از پروتئین) هالووین ، آووکادو و زرده را به عنوان یک ماده مخلوط کرده و روی زیتون بریزید.

سس کارامل وگان درست کنید

به سادگی خرماهای خیس خورده و خرد شده را به عنوان یک غذای شیرین یک جزء مخلوط کنید. از برش های سیب لذت ببرید ، با کره بادام زمینی و چیپس شکلات بدون محصولات لبنی بریزید!

کوکی ها یا شیرینی های مومیایی شده درست کنید!

شیرینی مورد علاقه خود را با یک قطره کره نارگیل یا ماست پر کنید! حتی می توانید دو عدد چیپس شکلات را به چشمان خود اضافه کنید.

موزهای خرد شده را به شبح تبدیل کنید

موزها را پوست بگیرید و از وسط نصف کنید. دو چیپس شکلات به چشم ها و یک عدد به دهان خود اضافه کنید! در بستنی یخ زده یا تازه سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را به کدو تنبل تبدیل کنید

به سادگی پوست کرفس و ساقه نازک برش خورده را اضافه کنید!

یک راهنمای نمونه برای خرد کردن آب نبات های مورد علاقه هالووین

وقتی سعی می کنید شیرینی ها را در رژیم غذایی سالم خود بگنجانید ، نام بازی کنترل قسمت است. البته خوردن چند تکه M + M رنگی هیچ تفاوتی در سلامت کلی شما نخواهد داشت. واقعاً همه چیز مربوط به تعادل است.

بنابراین ، وقتی نوبت به آب نبات های مورد علاقه هالووین می رسد ، چقدر زیاد است؟ ما برخی از محبوب ترین گزینه ها را خلاصه کرده ایم و اندازه قسمت توصیه شده برای هر کدام را به اشتراک گذاشته ایم. خوش بگذره!

یک نوار حقیقت کودکان در اندازه ای سرگرم کننده

2 میله سرگرم کننده 180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند.

مجموعه ای از اندازه های سرگرم کننده برای نوار Kat

2 میله سرگرم کننده 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

چرخاننده سایز سرگرم کننده

4 قطعه سرگرم کننده 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

تکه های ذرت ذرت

21 قطعه 150 کالری ، 27 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

اسکیت های سرگرم کننده در اندازه بزرگ

2 کیسه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 24 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

دوقلو اندازه سرگرم کننده

2 میله سرگرم کننده 160 کالری ، 16 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات Starburst

8 عدد 160 کالری ، 22 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

یک تکه ترش به اندازه یک میان وعده برای کودکان

1 بسته (حدود قطعات) 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

فنجان های ریس

2 فنجان 220 کالری ، 22 گرم شکر و 5 گرم پروتئین تأمین می کند.

درمان برنج Krispy

1 بار 90 کالری ، 8 گرم شکر و <1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پاپ کورن ذرت کارامل شده

1 اونس. وعده غذایی 122 کالری ، 15 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

4 نکته در مورد نحوه لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که آب نبات ها و غذاهای لذیذ چیز زیادی در بخش تغذیه ارائه نمی دهند. با این حال ، اگر کمی شیرینی شادی را برای شما به ارمغان بیاورد ، راه هایی وجود دارد که می توانید آنها را بدون قربانی کردن اهداف خود ، سالم نگه دارید! نکته اصلی این است که اندازه بخش را تحت کنترل نگه دارید.

علاوه بر مراقبت از اندازه مناسب ، در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که می توانید هنگام تلاش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه به آنها توجه کنید. چرا که چه کسی می خواهد وقت خود را صرف احساس گناه کند وقتی می تواند از سرگرمی هالووین لذت ببرد؟

اجازه ندهید ظرافت (یا ابتذال) پیشرفت شما را از مسیر خارج کند

بدانید که یک “روز سوء تغذیه” با ماه های پیشرفتی که در مسیر سلامتی خود به دست آورده اید جبران نمی شود. اگر از خوردن شیرینی لذت می برید ، بدانید که فردا یک شروع جدید است و می توانید بعد از تعطیلات برنامه معمول خود را شروع کنید.

یک میان وعده مغذی غنی از پروتئین بخورید

قبل از شرکت در مهمانی های هالووین یا رویدادهای ترفند یا درمان ، غذاهای غنی از پروتئین و مواد مغذی بخورید تا از خوردن یک غذای بی فکر هنگام ایستادن در مقابل یک کاسه شیرینی خودداری کنید. با داشتن شکم شاد ، می توانید تصمیمات غذایی بهتری نسبت به زمانی که گرسنه بودید بگیرید.

از وسوسه بعد از هالووین دوری کنید

بعد از ترفند یا درمان شیرینی زیاد در خانه نگذارید. سازمانی پیدا کنید که شیرینی به واحدها یا سرپناه ها اهدا می کند و در حالی که سلامت خود را ارتقا می دهید یک کار خوب انجام دهید.

شیرینی را با غذاهای سالم تر هالووین عوض کنید

اگر شما در حال سازماندهی یا برنامه ریزی یک مهمانی هالووین هستید ، غذاهایی سرشار از مواد مغذی برای تعادل بین همه چیزهای خوب ارائه دهید.

مطالب مرتبط: چگونه می توان یک دهمین هالووین بسیار بد را تهیه کرد

یک راه سالم برای لذت بردن از این هالووین

مشخص است که هالووین یک تعطیلات پر از شکر ، پر از چیزهای خوب است. برخلاف تصور شما ، نیازی به گذراندن “بدون شیرینی” در تعطیلات نیست. پیروی از اندازه مناسب ، استفاده از پروتئین ، اهدای شیرینی باقیمانده و ارائه مبادله های فوق العاده (فوق العاده) همه راه هایی است که می توانید با سنت تعطیلات همراه باشید بدون اینکه پیشرفت شما را در مسیر سلامتی به طور کامل منحرف کند.

بیشتر می خواهم دستور العمل های بسیار خوشمزه و شیرینی های سالم ، ثبت نام کنید FitOn PROبه

دیدگاهتان را بنویسید