چگونه منیزیم فوراً مرا به ورزشکار بهتری تبدیل کرد

باید اعتراف کنم که در بهار 2009، زمانی که برای اولین بار شنیدم که بیش از نیمی از بزرگسالان آمریکایی کمبود منیزیم دارند، شک داشتم و حتی درصد بیشتری از ورزشکاران دچار کمبود منیزیم هستند.

همچنین وقتی به من اشاره شد که تعداد زیادی از حوادث قلبی عروقی در حین ورزش را می توان به کمبود منیزیم ردیابی کرد، شک داشتم و اینکه خستگی، نارسایی و گرفتگی عضلانی در حین ورزش تنها به از دست دادن عرق سدیم یا کلسیم کم مربوط نمی شود. سطوح، اما به همان اندازه تابعی از کمبود منیزیم هستند.

گذشته از این، جدای از استفاده از منیزیم برای تولید شعله های درخشان در طول کلاس های شیمی در مقطع کارشناسی، تجربه اصلی من در مورد این ماده معدنی نگاهی به برچسب تغذیه ویتامین ها و مکمل هایم بود و دیدم که مقدار کمی از 50 تا 100 میلی گرم مصرف می کردم. نزدیک به 100% نیاز روزانه من. بنابراین، من باید به اندازه کافی منیزیم دریافت کنم.

مهم نیست که من و تعداد زیادی از ورزشکاران استقامتی که مربی آنها هستم، اغلب با درد شدید بعد از تمرین، گرفتگی عضلانی مشکل ساز در طول مسابقات استقامتی، و افزایش سفتی، اسپاسم و آسیب در پایان یک فصل طولانی سه گانه یا ماراتن مواجه بودیم. متأسفانه، هیچ یک از گواهی‌های تغذیه ورزشی، گواهینامه‌های مربیگری یا کلاس‌های من بر این واقعیت تأکید نداشتند که منیزیم ممکن است یکی از عوامل مؤثر در این مسائل باشد. تنها چیزی که تا به حال ذکر شد سدیم و آب بود.

تا زمانی که نزدیک به ده ها تن از پزشکان طبیعی، متخصصان تغذیه ورزشی و پزشکان جایگزین به طور مداوم در طول مصاحبه های من با آنها در وبلاگ تناسب اندام آنلاین و پادکست خود به منیزیم اشاره کردند که من شروع به توجه بیشتر کردم. اگر بسیاری از کارشناسان محترم پزشکی این ماده معدنی معجزه‌آسا را ​​ستایش می‌کردند و در مورد خطرات کمبود آن هشدار می‌دادند، آیا ممکن است منیزیم را در پروتکل‌های تغذیه‌ای خودم و ورزشکارانم فایده واقعی داشته باشیم؟

بنابراین، در آغاز فصل مسابقه 2009، از طریق مصرف موضعی و مکمل های خوراکی، به تدریج شروع به افزایش تدریجی مصرف منیزیم به 400-500 میلی گرم در روز کردم و این تغییر را به هر یک از ورزشکارانی که مربیگری می کنم توصیه کردم. من حمام منیزیم را بعد از تمرینات سخت تر شروع کردم و به ویژه روی افزایش مصرف منیزیم در طول تمرینات با حجم بالا و شدت بالا در ماه های گرم تابستان تمرکز کردم.

با پیشرفت فصل 2009 و نزدیک شدن به سپتامبر، من شخصاً متوجه شدم که در طول فصل تابستان در هیچ مسابقه ای حتی یک بار گرفتگی عضلانی را تجربه نکرده ام. در مقابل، سال‌های گذشته شاهد بودم که در طول مسابقات طولانی‌تر در گرما، تقریباً از رقابت با اسپاسم شدید ساق پا و ران کناره‌گرفتم. من و ورزشکارانم که توصیه‌های مصرف منیزیم من را انجام می‌دادند، روز به روز شروع به تمرینات سخت پشت سر هم کردیم که هرگز نمی‌توانستیم انجام دهیم. حتی بهتر می خوابیدیم!

قوی ترین درک من از اهمیت منیزیم در پایان فصل مسابقه 2009 اتفاق افتاد، زمانی که به معنای واقعی کلمه تمام آن را در آخرین مسابقه خود روی خط گذاشتم و از خط پایان کاملاً خالی از انرژی عبور کردم. این سخت ترین کاری بود که در طول سال در هر مسابقه ای کار کرده بودم. نفس‌هایم با سرعت کوتاه شروع به بلند شدن کرد و ضربان قلبم نامنظم بود. بینایی ام تار بود و هم حالت تهوع داشتم و هم سرگیجه. من ترسیده بودم. هدف من ناگهان پیدا کردن چادر پزشکی و IV در سریع ترین زمان ممکن شد.

در این مرحله بود که به یاد آوردم که در کیف مسابقه من بطری منیزیم موضعی من بود که معمولاً فقط قبل از مسابقه از آن استفاده می کردم. تصادفاً به کیفم رسیدم، بطری را پیدا کردم و بلافاصله شروع کردم به مالیدن محلول روی سینه ام و تمام اندام هایم. تنها در عرض 90 ثانیه، می‌توانستم احساس کنم بدنم دوباره تثبیت می‌شود و انرژی‌ام برگشته است. فقط پنج دقیقه بعد، من به طور کامل ترمیم شدم. روز بعد، درد من بسیار کم بود – یک احساس بسیار غیر معمول پس از گذراندن نزدیک به 5 ساعت ورزش سه گانه با شدت بالا با ضربان قلب من نزدیک به 90٪ از حداکثر مقادیر!

با توجه به نقش حیاتی منیزیم در تولید انرژی و متابولیسم، منطقی است که عملکرد و بهبودی من بلافاصله پس از شروع مصرف مکمل منیزیم افزایش یافت. خوشبختانه، من در اوایل دوران ورزشی خود به طور تصادفی با این ماده معدنی جادویی آشنا شدم و اکنون می توانم منتظر سال های موفقی باشم که از منیزیم به عنوان یکی از سلاح های مخفی خود استفاده کنم. برای هر کسی که در حال خواندن این حکایت شخصی است: من شما را تشویق می کنم که مصرف منیزیم خود را قبل و بعد از مسابقات ورزشی افزایش دهید. من تضمین می کنم که فوراً شما را به یک ورزشکار موفق تر تبدیل می کند.

بهترین آموزشی که می توانید در مورد این موضوع به خودتان بدهید، کتاب “چگونه زندگی خود را با منیزیم تغییر دهید” است. من به شدت توصیه می کنم امروز آن را در http://www.bengreenfieldfitness.com/Magnesium بررسی کنید.