چگونه درمان دیابت را شروع کنیم؟


اگر شما به مدت طولانی افراد مبتلا به دیابت دارید و به دنبال برنامه ای برای کنترل سطح قند خون خود هستید ، درمان دیابت برای یک شیوه زندگی سالم ضروری است. هنگامی که مدیریت دیابت را شروع می کنید ، در آن صورت شاهد تغییر چشمگیری در سلامتی خود خواهید بود. اطمینان حاصل کنید که افراد دائماً علائم کمبود قند خون و تکنیک های رانندگی را زیر نظر دارند. در اینجا در این وبلاگ ، ما روشهای موثر درمان دیابت را به اشتراک می گذاریم. نگاهی بیاندازید

دلیل تغییر را مشخص کنید

اطمینان حاصل کنید که افراد برای کنترل دیابت برنامه ریزی کرده اند. علیرغم سخت کوشی ، موفقیت از دنبال کردن اهداف حاصل می شود. خوب غذا بخورید و روزانه ورزش کنید ، بنابراین به تغییر پایبند باشید و دانستن دلیل این تغییر بسیار مهم است. همه شما باید بدانید چرا تغییر نمی کنید. بسیاری از شما ممکن است برای گلف با انگیزه بمانید.

هرچه می خواهید بخورید

دیابت نمی گوید که باید غذاهای مورد علاقه خود را کنار بگذارد زیرا افراد مبتلا به دیابت باید بدانند که انتخاب چگونه بر سطح قند خون تأثیر می گذارد. یک برنامه رژیم غذایی از یک متخصص تغذیه بگیرید که نحوه شمارش کربوهیدرات ها ، خواندن برچسب مواد غذایی و افزایش وعده های غذایی را بیاموزد. هر چه می خورید ، مطمئن شوید که برای کنترل دیابت مقداری غذا می خورید ، زیرا این امر باعث خوشحالی ذائقه شما می شود.

بشقاب خود را تقسیم کنید

برای مدیریت دیابت ، دانستن یک وعده غذایی متعادل ضروری است. بشقاب را به سه قسمت تقسیم کنید. از یک طرف ، سبزیجات مانند اسفناج ، کلم بروکلی ، هویج و لوبیا سبز را پر کنید. شما باید نصف دیگر را با غذاهای نشاسته ای مانند سیب زمینی ، برنج قهوه ای ، کینوا ، نان سبوس دار یا ماکارونی پر کنید. در نیمه آخر ، گوشت یا سایر پروتئین ها را اضافه کنید و مطمئن شوید که روزانه 8 اونس شیر کم چرب دریافت می کنید.

دفتر خاطرات داشته باشید

همه چیز را در دفتر خاطرات خود بنویسید و مهمترین اطلاعات ، مانند سطح قند خون خود در چند روز گذشته ، آنچه در وعده غذایی خود داشته اید ، چه تمریناتی برای درمان دیابت انجام داده اید. آیا از اهداف و احساسات خود اطلاع دارید؟ وقتی همه چیز را یادداشت می کنید ، پیگیری می کنید و موضوعات را به شما یادآوری می کنم. هر زمان که دکتر بپرسد ، می توانید کل ماجرا را برای او تعریف کنید.

برای روز بیماری خود برنامه ریزی کنید

این یک قانون مهم در مدیریت دیابت است ، که در آن سرماخوردگی ، آنفولانزا ، اسهال می تواند سطح قند خون را افزایش دهد. دیابت مبارزه با عفونت ها را برای همه دشوار می کند. فقط از میان وعده هایی استفاده کنید که برای معده آسان است ، اما مایعات و کربوهیدرات کافی را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که سطح قند خون خود را بررسی کنید ، به ویژه اگر بیمار هستید. هر سال واکسن بزنید.

استرس نگیرید

تنش را در زندگی خود کاهش دهید ، زیرا هیچ چیز دیگری برای شما به همراه نخواهد داشت ، بلکه سلامت شما را از بین می برد. افرادی که مبتلا به دیابت هستند باید مراقب باشند. استرس می تواند سطح قند خون را افزایش دهد. ورزش بهترین راه برای تسکین است و سطح مواد شیمیایی را در مغز شما افزایش می دهد تا احساس خوبی داشته باشید. راه های زیادی برای حواس پرتی شما وجود دارد ، بنابراین در باشگاه ورزش کنید ، که اصلی ترین چیز برای ادامه حرکت است.

خودتان را با یک ورزش درمان کنید

ما نمی خواهیم شما به تمرینات طولانی مدت بروید. 10 دقیقه پیاده روی کنید یا تمرینات سبک انجام دهید ، زیرا این موارد برای فعال نگه داشتن شما کافی است. یک پیاده روی منظم و ملایم در طول تمرینات به سلامت شما کمک می کند. سطح قند خون را کنترل می کند ، فشار خون و کلسترول را کاهش می دهد و همچنین از استرس جلوگیری می کند.

مراقب سلامت پاهای خود باشید

به یاد داشته باشید که هر شب پاهای خود را معاینه کنید تا تورم یا تغییر رنگ و برش مشاهده شود. پاهای خود را روزانه بشویید و مرطوب کنید و ناخن های پا را کوتاه و تمیز نگه دارید. بین انگشتان پا را نیز بررسی کنید. در صورت مشاهده موارد مشکوک ، فوراً به پزشک مراجعه کنید.

سیگار نکشید

اگر می خواهید سالم زندگی کنید ، سیگار را ترک کنید زیرا به سلامت روان و جسم کمک می کند. عادات نیکوتین را ترک کنید زیرا می توانند بر سلامتی شما تأثیر بگذارند. برای ترک سیگار ، از متخصصان کمک بخواهید ، زیرا بیماران دیابتی باید این عادت را ترک کنند. در غیر این صورت ، تغییرات قابل توجهی باعث بیماری می شود.

الکل مصرف نکنید

شما نباید هر روز الکل مصرف کنید و اگر این همه عارضه سلامتی دارید ، ترک آن برای سلامتی یک انتخاب خوب است. نوشیدنی های الکلی می توانند سطح قند خون را افزایش دهند. بیماران دیابتی مبتلا به وابستگی به الکل باید این کار را متوقف کنند و باید از مرکز بازپروری الکل برای ترک این عادت استفاده کنند. صدا زدن خط تلفن مشروبات الکلی یا برای کسب اطلاعات بیشتر به یک مرکز درمانی مراجعه کنید.

قند خون خود را کنترل کنید

شما باید روزانه سطح قند خون خود را زیر نظر داشته باشید و مطمئن شوید که یک متر خوب خریداری کرده اید. به کنترل قند خون کمک می کند. نگران نباش؛ گزینه های زیادی حتی با صفحه نمایان وجود دارد.

مراقب درمان ها باشید

ما معمولاً قرص دیابت مصرف می کنیم ، اما همچنان سطح گلوکز خون ما را بالا می برد. حتماً به پزشک خود اطلاع دهید ، زیرا این احتمال وجود دارد که داروی شما کار خود را متوقف کرده باشد. ضروری است هر زمان که می خواهید به سطح خود بازگردید. اطمینان حاصل کنید که یک تیم مراقبت حرفه ای خوب برای جلوگیری از عوارض دیابت دارید. آنها به شما کمک می کنند تا بهترین راه حل ها را برای مقابله موثر با دیابت پیدا کنید.

بگذارید هیدراته شوید

مطمئن شوید که با نوشیدن مقدار زیادی آب در حین ورزش ، افراد را هیدراته می کنید ، زیرا کم آبی بدن می تواند بر سطح گلوکز خون تأثیر بگذارد. حداقل 2-3 لیتر آب در روز برای کنترل دیابت مصرف کنید.

در اینجا نکاتی برای درمان دیابت آورده شده است. برای تهیه برنامه اقدام مناسب از کمک پزشک استفاده کنید. آنها بهترین چیزها را برای سلامتی شما برای غلبه بر سطح گلوکز خون پیشنهاد می کنند. مراقب خود باشید تا از عوارض سلامتی جلوگیری کنید. شرایط پزشکی زیادی وجود دارد که می تواند وضعیت شما را بدتر کند ، بنابراین مطمئن شوید که تمام مشکلات خود را به پزشک خود گزارش داده و به دنبال داروهای جدید هستید.

Meta DEscription

تغییر شیوه زندگی سالم را برای مدیریت دیابت اتخاذ کنید. با شناسایی دلیل و مشاهده نتایج م aثر ، یک روال سالم را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید