چگونه به طور طبیعی قد بلندتر شویم – بایدها و نبایدهایی برای افزایش قد که نمی توانید از دست بدهید

هر کس که کوتاه قد است، کمبود را در زمینه های مختلف مانند شغل، ورزش، شخصیت و غیره احساس می کند. آرزوی بلند شدن قد برای جوانان چیز خوبی است. این باعث می شود آنها انگیزه خود را برای انجام کارهای مناسب برای افزایش قد انجام دهند. شما نباید با مطالعه یا تلاش برای امرار معاش، این جنبه مهم را نادیده بگیرید. بسیاری از افراد در فعالیت های دیگر به حدی بزرگ می شوند که حتی جنبه های مهم رژیم غذایی و تغذیه را نادیده می گیرند.

در اینجا بایدها و نبایدهای مهمی وجود دارد که برای افزایش قد و افزایش قد باید به خاطر داشته باشید.

DOS

1) به یاد داشته باشید که کلسیم برای رشد و استحکام استخوان های شما مهم است. کلسیم برای چیزهای مختلفی توسط بدن شما استفاده می شود. تامین منظم و مداوم کلسیم برای ادامه روند رشد مورد نیاز است. مطمئن شوید که مکمل های کلسیم اضافی برای کمک به تامین کلسیم دارید.

2) جذب کلسیم توسط بدن شما با کمک ویتامین D و ویتامین C بهبود می یابد. مطمئن شوید که غذاهای غنی از این ویتامین ها برای کمک به جذب مناسب کلسیم دارید. به طور متناوب از مکمل های ویتامین C و D همراه با مکمل های کلسیم استفاده کنید. این به رشد مناسب قد کمک می کند.

3) مصرف مکمل های کلسیم و ویتامین را در طول روز به منظور بهبود جذب در بدن پخش کنید.

نمی کند

4) هیچ نوع مکمل آهن را با مکمل های کلسیم مصرف نکنید. آهن باعث کاهش جذب کلسیم می شود.

5) از نوشیدنی های گازدار زیاد استفاده نکنید. این نوشیدنی ها دارای مقادیر زیادی فسفر هستند که منجر به دفع کلسیم به همراه ادرار از بدن شما می شود. این می تواند باعث توقف رشد و تاخیر در روند افزایش قد شود.

۶) بلافاصله پس از مصرف مواد غذایی غنی از مواد معدنی و ویتامین ها یا مکمل ها، الکل مصرف نکنید. الکل اثربخشی ویتامین ها، مواد معدنی، داروها و مکمل ها را کاهش می دهد.

پیروی از این نکات اطمینان حاصل می کند که مرتکب اشتباهات عامیانه ای نمی شوید که می تواند مانع از افزایش قد شما شود.