بدانید که چگونه برای کشتی بار کم کنیم!

بیایید برای بررسی خوب 12 ماه خارق العاده برای خوب کشتی گیر بیندازیم. در کل فصل بیرون به دلیل فصل، کشتی گیر در داخل سالن بدنسازی وزنه برداری می تدریجی. روال تمرین از حداکثر هستند. کشتی گیر به طور استاندارد وعده های غذایی می خورد، ماهیچه ها را نگه داشتن می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به بدن ما شخصی امکانات می بخشد. کشتی گیر ممکن است علاوه بر این گهگاه در داخل خوب تورنمنت نمایندگی تدریجی هر دو به 1 اردوی کشتی برود. کشتی گیر در داخل جاری مطالعه اقدامات را انتخاب کنید و انتخاب کنید توانایی های اصولاً در کنار همراه خود بهبود امکانات است. هر قسمت با کیفیت بالا است. هر قسمت برای فصل بلند مدت فوق العاده به نظر می رسد مانند است!

سپس فصل فرا می رسد. کشتی گیر {تصمیم می گیرد} 15-20 کیلو بار کم تدریجی. برای قدم گذاشتن به 1 گروه بار کاهش، {جایی} کدام ممکن است آنها خواهند شد عظیم، قدرتمند را انتخاب کنید و انتخاب کنید قادر به {هر} تهاجمی خواهند بود. کشتی گیر کم یا خیر وعده های غذایی می خورد، خیلی زیاد می دود (حتی همراه خود لباس مجلسی های پلاستیکی)، تف می تدریجی، به دلیل سونا استفاده می کند از و بسیاری دیگر برای بار گیری. کشتی گیر بار می سازد. کشتی گیر فصل خوبی را پایین اوج می گذارد، {هر} هفته وزنه می زند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد به دلیل {هر} {مسابقه} پرخوری می تدریجی.

با این وجود کشتی گیر به دلیل پتانسیل شخصی نیاز به می آید!

کشتی گیر نمی فهمد. او می رود طاقت فرسا اعمال می تدریجی، واقعاً طاقت فرسا! او می رود 2 گروه وزنی را رها می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید {هر} هفته بار خواهد گرفت. او می رود بعد به دلیل اعمال اعمال می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فقط در هر دو طاقت فرسا تر به دلیل {هر} کس یکی دیگر در داخل اتاق تشک واقعاً کار می کند. او می رود در کل فصل ناشی از اعمال خیلی زیاد اعمال قدرتی {نمی کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاط اجباری برای اعمال کردن را ندارد. علاوه بر این این، این کل شما {کار} طاقت فرسا در داخل اتاق وزنه در کل فصل بیرون به دلیل فصل او می رود را واقعاً قدرتمند کرده است!

هر دو مشارکت در داد؟

اگر برای کشتی بار کم می‌کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌خواهید یکی از بهترین یک چیز باشید کدام ممکن است پتانسیل‌هایتان {اجازه} می‌دهد، اطمینان حاصل کنید کدام ممکن است:

1. به روال تمرین قدرتی شخصی با آن همراه باشید

در کل فصل بیرون به دلیل فصل ممکن است داشته باشید میل به ایجاد یک برای برای رسیدن به کمتر از امکانات {کار} کنید. واقع مفید می کنم هفته ای 3 موارد در داخل اتاق وزنه اعمال کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهیچه هایی کدام ممکن است برای کشتی استفاده بیشتر از می تواند را اعمال دهید. مناسب باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید توسعه شخصی را مستند کنید. در همه زمان ها امتحان کنید کمی فقط اصولاً بار اضافه کنید هر دو تکرار کنید. در کل فصل کشتی، ممکن است داشته باشید نیاز به اعمال امکانات کنید! اگر در کل فصل به دلیل روال تمرین شخصی غافل شوید، امکانات به کف دست آمده در داخل فصل بیرون به دلیل فصل را نگه داشتن نخواهید کرد. اگر در داخل جاری ریختن پوند هستید، نگه داشتن روال تمرین قدرتی به دلیل {اهمیت} بیشتری برخوردار است. اگر در داخل رویداد را انتخاب کنید و انتخاب کنید رویداد دوقلو بار کم می‌کنید، اعمال می‌کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشتی می‌گیرید، بدن ما ممکن است داشته باشید به دلیل عضله خودش برای وعده های غذایی استفاده بیشتر از می‌تدریجی. ممکن است داشته باشید می توانید همراه خود مشارکت در روال تمرین قدرتی رادیکال بدن ما {هر} 4 به همان اندازه 5 روز به دلیل برخی {از این موارد} جلوگیری از جنگ کنید.

2. اصولاً وعده های غذایی بخورید

بدن ما شخصی را نگذارید به همان اندازه بار داشته باشید! اگر بدن ما شخصی را حفظ کنید، متابولیسم شخصی را به کاهش دانش اید. متابولیسم سرعتی است کدام ممکن است بدن ما ممکن است داشته باشید انرژی می سوزاند. انرژی خوب واحد نشاط است. همراه خود {گرسنگی}، باعث راه اندازی خوب تأثیر برگشتی می‌شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل فصل بلند مدت حتی برای بار‌گیری مسئله بیشتری خواهید داشت. {پاسخ} در داخل امتحان و به دلیل کف دست ارائه چربی ها نهفته است 9 عضله را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب. همراه خود مصرف کردن مکرر این {کار} را مشارکت در می دهید. 4 وعده غذایی کوچکتر در داخل روز به ممکن است داشته باشید این فرصت را می دهد کدام ممکن است چربی ها بدن ما شخصی را به کاهش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل عین جاری عضله را به کاهش دهید، به ممکن است داشته باشید نشاط می دهد به همان اندازه طاقت فرسا کشتی بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل کل شما {مسابقه} قدرتمند باشید.

3. مقدار مناسب انرژی را به بدن ما شخصی بدهید

برای اینکه بفهمید بدن ما ممکن است داشته باشید به چه {مقدار} انرژی می خواهد به همان اندازه عضله را در داخل حین ریختن پوند نگه داشتن تدریجی، بار موجود بدن ما شخصی را توجه داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل 13 ضرب کنید. این کمتر از انرژی است کدام ممکن است نیاز به در داخل روز خوردن کنید.

4. به نسبت 40-30-30 بخورید

اکنون کدام ممکن است می شناسید برای ریختن پوند به چه {مقدار} انرژی خواستن دارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همچنان بافت های عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید امکانات شخصی را نگه داشتن کرده اید، نیاز به نسبت مناسبی به دلیل پروتئین، کربوهیدرات ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {چربی ها} را خوردن کنید. 40 شانس انرژی ممکن است داشته باشید نیاز به به دلیل پروتئین های با بیرون چربی ها (سفیده تخم خروس، بوقلمون، گوشت با بیرون چربی ها، پودر پروتئین آب چسبناک، خروس با بیرون منافذ و پوست) تامین شود. 30 شانس انرژی روز به روز ممکن است داشته باشید نیاز به به دلیل کربوهیدرات های پیشرفته (نان چند مورد آخر دانه، سیب زمینی پخته، سیب زمینی شیرینی، برنج اسپرسو ای، بلغور محیط دوسر) را انتخاب کنید و انتخاب کنید 30 شانس انرژی ممکن است داشته باشید نیاز به به دلیل چربی ها های غیراشباع (روغن زیتون، آجیل) تامین شود. معمولاً اجباری نخواهد بود به غیر به دلیل {مقدار} کمی فقط روغن روی سالاد، چربی ها‌های یکی دیگر را توجه داشته باشید، در نتیجه گوشت‌هایی کدام ممکن است خوردن می‌کنید شانس کمی فقط چربی ها دارند کدام ممکن است برای روز فراوان است.

5. اگر عملکرد ممکن است داشته باشید بهبود بار است، خیلی زیاد آهسته دویدن نکنید

هیچ عامل طاقت فرساتر به دلیل اعمال طاقت فرسا کشتی در داخل {دبیرستان} هر دو کالج نخواهد بود. برای ریختن پوند {نباید} غیر مستقیم ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر مستقیم ها در داخل هفته دویدن را رفتار دهید. برای شروع با، به ممکن است داشته باشید استقامتی برای کشتی ربودن نمی دهد، مشابه با کشتی اقامت قبلی با کیفیت بالا در داخل اعمال. اگر امتحان کنید همراه خود دویدن بار کم کنید، برخاستن به مصرف کردن ماهیچه های بدن ما شخصی خواهید کرد. ورزش قلبی خوب وسیله محیط زیست برای به دلیل کف دست ارائه چربی ها نخواهد بود. خوب نرم افزار غذایی مدیریت شده راهی که در آن رفع است.

6. کم آب نکنید

برای اینکه بتوانید در داخل یکی از بهترین حالت شخصی کشتی بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدنتان ارزان {کار} تدریجی، نیاز به تمام سیستم های بدن ما را به طور {بهینه} {کار} کنید. {هر} خوب به دلیل سیستم های بدن ما ممکن است داشته باشید به آب می خواهد. اگر بعد به دلیل رعایت ایده ها نخست نیاز به چند مورد آخر کیلو بار کم کنید، خوردن آب شخصی را {محدود} خواهید کرد. تجویز خوردن آب به معنای ننوشیدن آب نخواهد بود. در داخل روزهایی که خواهید کرد بار شخصی را بهبود دهید، ادامه دارد نیاز به {هر} 3 ساعت خوب موارد 3 به همان اندازه 4 {اونس} آب به شخصی بدهید. به خاطر داشته باشید، این برای ادامه دادن امکانات ممکن است داشته باشید است. برای مشارکت در مناسب این {کار} نیاز به {برنامه ریزی} خوبی داشته باشید. به همان اندازه 2 دیروز بار نگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل سیستم ریختن پوند شخصی از نزدیک حرکت کنید.

7. به دلیل شکر دوری کنید

کشتی گیرانی کدام ممکن است همراه خود مصرف کردن غذای شدید کم را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشارکت در دویدن خیلی زیاد بار شخصی را به کاهش می دهند، احتمال دارد شکر دارند. شکر در داخل نرم افزار غذایی کشتی ممکن است داشته باشید {جایی} ندارد. تنها واقعی روزی کدام ممکن است خریداران من می روم شکر خوردن می کنند فوری پس به دلیل خوب مونتاژ اعمال قدرتی از حداکثر است. اگر خیلی کمتر به دلیل 3 هر دو 4 کیلو بار دارید. به دلیل کلاس وزنی شخصی، ممکن است علاوه بر این بخواهید 60 خوب و دنج هر دو اصولاً به دلیل کربوهیدرات های گلیسمی نخست (قند) را به تعیین کنید آب انگور هر دو آب سیب ظرف 20 {دقیقه} پس به دلیل مونتاژ اعمال قدرتی شخصی خوردن کنید. این ذخایر گلیکوژن بدن ما را پر می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به بهتر شدن پشتیبانی می تدریجی. اساساً به دلیل چرخ دنده قندی دوری کنید. آنها خواهند شد هیچ تاثیر سازنده بلندمدتی روی نشاط ممکن است داشته باشید ندارند. احتمالات رشد کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذخیره شدن آنها خواهند شد شناخته شده به عنوان چربی ها شدید معمولاً.