چگونه برای برنامه های رژیم غذایی موفق هدف گذاری کنیم

یکی از سخت ترین کارهایی که هنگام کاهش وزن انجام می شود این است که اهداف درستی برای خود داشته باشید. خواه تمایل بیشتر، انگیزه یا دانش در مورد موضوع باشد، اگر می خواهید سریع وزن کم کنید، باید همه آنها را داشته باشید. امروز می خواهم روی اهداف تمرکز کنم و به شما انگیزه لازم برای رسیدن به هر یک را بدهم.

اکثر مردم نمی دانند که شروع یک برنامه غذایی کاهش وزن چقدر دشوار است. این یکی از بزرگترین دلایلی است که چرا مردم فقط برای مدت کوتاهی روی آنها می مانند و به همان جایی که شروع کرده بودند ختم می شوند. همچنین متوجه خواهید شد که هر چه سریعتر بخواهید وزن کم کنید سخت تر می شود. بنابراین در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند از اهداف خود به درستی استفاده کنید و در کل فرآیند با انگیزه بمانید.

ایجاد اهداف مشخص اولین کار شما خواهد بود. فقط نمی توان گفت؛ “من می خواهم وزن کم کنم.” در عوض می‌خواهید آن‌ها را به چیزی شبیه کنید؛ من قصد دارم در این ماه 5 پوند وزن کم کنم. بدیهی است که عدد یک مثال است و برای هر فرد متفاوت خواهد بود، اما وظیفه شما رسیدن به آن هدف تا پایان ماه خواهد بود.

اگر بدانید چه می خواهید، خیلی راحت تر خواهد بود. مواردی مانند دانستن اینکه چقدر قصد پیاده روی دارید، چه مقدار کالری در روز مصرف می کنید و اهداف مختلف دیگر باید مشخص باشد.

آنها همچنین باید واقع بین باشند. اگر آنها دست نیافتنی هستند، شما از قبل خود را برای شکست آماده کرده اید. وقتی به اهداف به عنوان پله های کوچک نگاه می کنید، می توانید به هدف نهایی یا تصویر بزرگ برسید. به علاوه، وقتی شروع به انجام کارهای کوچک خود می کنید، می توانند برای رسیدن به موفقیت های بعدی بسیار انگیزه دهنده باشند.

بنابراین به جای اینکه یک هدف مهم را برای خود فراهم کنید، باید اهداف کوچکتری داشته باشید. این بدان معناست که اگر می خواهید 50 پوند وزن کم کنید، شاید هدف شما کاهش 5 پوندی در هر ماه باشد. این همچنین باید هنگام بررسی فعالیت بدنی خود انجام شود.

از پاداش دادن به خودتان هم نترسید. جشن کوچک هیچ ایرادی ندارد، به خصوص وقتی صحبت از رسیدن به اهداف با برنامه غذایی و برنامه ورزشی باشد.

کار دیگری که باید انجام دهید این است که تمام اهداف خود را بنویسید و از تفکر مثبت استفاده کنید. شما می توانید تمام اهداف خود را بر اساس کاهش وزن، ورزش، مصرف کالری یا هر چیز دیگری که مرتبط می بینید، دسته بندی کنید. فقط به یاد داشته باشید که آنها را قابل دستیابی کنید و هنگامی که یکی را کامل کردید، آن را از لیست حذف کنید. این یک انگیزه بزرگ است و به شما نشان می دهد که رسیدن به هدف نهایی شما امکان پذیر است.

متوجه خواهید شد که افراد موفقی که می توانند وزن خود را کاهش دهند، این اتفاق را در شغل، ورزش یا هر کار دیگری که انجام می دهند، مشاهده خواهند کرد. این یکی از آن چیزهایی است که مسری است و همه چیز با دستیابی به اهداف کوچکتر شروع می شود. اگر کاری برای انجام دادن دارید، بدتان نمی آید که زود بیدار شوید و سخت کار کنید. این به ویژه در مورد کاهش وزن صادق است. اوه، و هنگامی که به هدف نهایی خود رسیدید، زمان آن فرا می رسد که هدف دیگری را در نظر بگیرید.