چگونه استرس می تواند بر عملکرد ورزشی تأثیر بگذارد

استرس روانی

همه ما از انواع مختلفی از استرس روانی رنج می بریم و آنهایی که “Board the World” تفاوتی با آنها ندارند – استرس والدین، شغل، استادان یا مربیان را فراموش کنید، بگذارید فقط روی استرسی تمرکز کنیم که اغلب قبل از پارو زدن یا پریدن از زمین تجربه می کنیم. بالابر صندلی – بازی ذهنی نگرانی در مورد افتادن. زمین خوردن تنها چیزی است که بیشتر مرزنشینان به دلیل غرور، جراحات، ترس و منیت درگیر آن هستند.

یکی از استراتژی های کلیدی که توسط بسیاری از مربیان و حرفه ای ها استفاده می شود این است که بازی ذهنی را بشناسید و از قبل برای آن آماده شوید. این بدان معناست که به ساحل یا کوه (خواه مبتدی، حمایت مالی یا حرفه ای) برسید و بدانید که می خواهید قبل از رسیدن به چه چیزی برسید. فرقی نمی کند که یک مسابقه باد، گرم، تمیز یا ناهموار باشد یا فقط سواری رایگان – با داشتن تمرکز خاصی که ذهن می تواند با آن ارتباط برقرار کند، می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند زیرا ذهن شما را از فکر کردن به چیزهای منفی دور می کند. آن را روی یک کار سازنده متمرکز می کند.

برخی از بهترین نقاط تمرکز ذهنی قبل از موج سواری یا برف می تواند چیزی شبیه به موارد زیر باشد. عاقلانه است که فقط روی ONE تمرکز کنید.

* امروز بر روی زمین کوبیدن 360 درجه تمرکز می کنم.

* روی بهبود سواری پشت سر تمرکز می کنم.

* امروز قرار است 20 موج را بگیرم.

* امروز هر موج یا هر دویدن را تا انتها سوار می‌کنم.

* امروز روی (درج حرکت جدید) تمرکز می کنم

می بینید که وقتی بازی ذهن را انجام می دهیم و به آن وظیفه مستقیم می دهیم تا به آن دست پیدا کنیم یا روی آن تمرکز کنیم، می توانیم با آن ادامه دهیم و ترس های منفی که ظاهر می شوند خیلی راحت تر به سرعت از بین می روند. اگر استرسی که در درون ما ایجاد نمی شود و هر بار که می رویم تا برای یک جلسه آماده شویم، ذهن ما در حال برنده شدن بازی است و استرسی که ناخودآگاه ایجاد می کند به این معنی است که به همان سرعتی که می خواهیم به جایی که می خواهیم نخواهیم رسید. .

مواد غذایی

موج سواران و اسنوبورد سواران ما عاشق زندگی وحشی هستیم درست است؟ ما عاشق شارژ کردن، سخت رفتن، بازی بزرگ هستیم بله؟ چگونه بهترین های جهان که در اوج باقی می مانند در واقع کاملا متعادل و آرام هستند؟ از آنجا که به تعادل و آرامش نیاز است تا فرد به طور مداوم بهترین عملکرد را داشته باشد – این بدان معناست که ذهن و بدن در هماهنگی و آتش با هم هستند تا همه را منفجر کنند. ممکن است یک اقلیت کوچک وجود داشته باشد که بتواند به تنهایی با استعداد پرواز کند، نه تعداد زیادی، نه تعداد زیادی.

خدمه ای که دائماً مشروبات الکلی می نوشند، غذاهای آماده می خورند، نوشابه می خورند یا با تنقلات یا خوراکی های معدودی گذران می کنند، انرژی و زندگی را از بدن آنها سلب می کنند. تنها راه برای دادن انرژی بیشتر به ذهن، بدن و روح خود برای بهتر سوار شدن، مصرف غذای واقعی است. غذای واقعی به سلول‌های بدن شما حیات می‌بخشد، به طوری که آنها می‌توانند از نظر بیوشیمیایی تمام وجود شما را شارژ کنند، نه اینکه اگر غذاهایی پر از هیچ چیز مورد نیاز بدن می‌خورید، روی سم‌زدایی تمرکز کنید.

هر فرد منحصربه‌فرد است و آنچه برای بعضی‌ها کار می‌کند برای دیگران کار نمی‌کند – با این حال – نوشیدنی‌های انرژی‌زای سریع، میان‌وعده‌های شیرین و فست فودها برای عملکرد طولانی‌مدت مطلقاً هیچ نتیجه‌ای ندارند و اغلب می‌توانند بعد از یک ساعت اول سرعت افراد را کاهش دهند. غذاهای واقعی بخورید، به زودی در این مورد بیشتر می شود.

زمان ریکاوری

همه ما دوست داریم همیشه روی یک تخته بپریم – و این عالی است – گاهی اوقات با این حال، ایده خوبی است که وقت بگذارید و اجازه دهید بدن بازیابی شود. آیا متوجه شده‌اید که پیرمردی که از پشت بیرون می‌آید، تمام امواج را به صدا در می‌آورد و دست انداز قدیمی اسکی پاره می‌کند – به این دلیل است که آن‌ها انرژی لازم را دارند تا وقتی موج‌سواری می‌کنند، آن را دنبال کنند، آنها نسوختند. ما اغلب فراموش می کنیم که ورزش ما بسیار سخت است و می تواند برای بدن بسیار استرس زا باشد. گاهی اوقات بهتر است یک جلسه صبح یا عصر را از دست بدهید، ریکاوری کنید، اجازه دهید بدن خوب شود و در جلسه بعدی سرحال و آماده برگردید. اگر احساس خستگی می کنید کمی وقت بگذارید.

یک نکته بسیار مهم در اینجا خواب شماست. الگوی خواب تاثیر زیادی بر زمان ریکاوری و انرژی دارد، به زودی در این مورد می نویسم، فعلاً به بدن خود گوش دهید، اگر وقتی چیزی روی تخته اشتباه است، پرانرژی نیستید، یک یا دو روز آرام باشید و دوباره برگردید -پرانرژی، غذای خوب بخورید، خوب بخوابید و مراقب افکارتان باشید!

از سواری خود لذت ببرید

آقای