چگونه از توده عضلانی و قدرت بدست آمده خود محافظت کنید

رسیدن به “سطح بعدی” اشتیاق و پیگیری بیشتر ورزشکاران قدرتی است. به خصوص بالابرهای “جوان تفنگ” که می خواهند امروز به جای فردا عضله و قدرت به دست آورند. بالابرهای جوان به ویژه می خواهند سریع به سطح بعدی برسند. به لطف مکمل های عالی مانند پروهورمون ها، محصولات کراتین دیزاینر و پروتئین های ترکیبی بالابرنده ها می توانند به طور چشمگیری افزایش توده عضلانی و قدرت را در بازه های زمانی بسیار کوتاه افزایش دهند. چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​استفاده صحیح و «دوچرخه» مکمل‌هایی مانند TRIBOLIC، Methyl EFX و SYNTRAX MATRIX 5.0 BLENDED PROTEIN می‌تواند به ورزشکار کمک کند که در عرض چند هفته به توده عضلانی و قدرت بیشتری دست یابد که در غیر این صورت فقط در ۶ ماه می‌توانست انجام دهد. یا چیزی اکثر کسانی که تا به حال از چنین محصولاتی به عنوان بخشی از رژیم کلی تمرین خود استفاده کرده اند، صحت این ادعا را تأیید می کنند. به عبارت ساده، شما می توانید هیچ مکملی مصرف نکنید، سخت تلاش کنید تا درست غذا بخورید، درست تمرین کنید و 6 ماه طولانی صبر کنید تا به “سطح بعدی” برسید – و حتی در آن صورت ممکن است واقعاً از زمان تمرین بیش از حد و ریکاوری نامناسب به سطح بعدی نرسید. تکنیک ها پیشرفت شما را دور زده اند. یا می‌توانید تمرین خود را با تقویت‌کننده‌های تستوسترون «در چرخه» انجام دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به «سطح بعدی» به طور مؤثر و کارآمد برسید.

دستاوردهایی که در حین انجام «در چرخه» به دست می آورید می تواند چشمگیر و چشمگیر باشد. آنچه قبلاً ماه ها طول می کشید تا از نظر توده عضلانی و قدرت به دست آید، اکنون به جای ماه ها و ماه ها عدم درخشش نتایج، در چند هفته کوتاه به دست می آید. علاوه بر این، علاوه بر دستاوردها – در واقع احساس بهتری دارید و عملکرد بهتری در طول تمرین دارید و کار کردن را به فعالیتی تبدیل می‌کنید که به جای چیزی که از آن وحشت دارید، به آینده نگاه کنید. با این حال، نقطه ضعف “روشن چرخه” این است که شما نمی توانید و نباید برای همیشه “روشن” بمانید. درست است، در نهایت باید «OFF» «ON CYCLE» را کنار بگذارید تا به بدنتان «معطفی» بدهید! اکثر متخصصان در صنعت مکمل‌ها توصیه می‌کنند که هر بار 6 تا 8 هفته در یک «چرخه» باشید. خارج شدن از “در چرخه” فصل مهمی در برنامه کلی برنامه تمرینی شما است و باید برای آن به دقت برنامه ریزی شود.

عدم برنامه‌ریزی دقیق برای دوره‌های تمرین و مکمل‌های «خارج از چرخه» اغلب اوقات می‌تواند به این معنا باشد که «باز پس می‌دهید» یا تمام قدرت و دستاوردهای انبوهی را که در «روشن» بودن به دست آورده‌اید از دست خواهید داد. فقط کمی برنامه ریزی و تحقیق از طرف شما می تواند به طور موثری از شما جلوگیری کند که مجبور به “بازگشت” یا از دست دادن هر یک از دستاوردهای سخت به دست آمده در طول “در چرخه” خود شوید. با نزدیک‌تر شدن و نزدیک‌تر شدن به خارج شدن از «در چرخه»، باید در حال برنامه‌ریزی و تحقیق در مورد مزایای استفاده از محصولات پس از چرخه درمانی مانند عصاره طبیعی TRIBULUS TERRISTRIS و 6-OXO باشید. این محصولات به طور موثر به بدن کمک می کنند تا سطح تستوسترون شما را به طور طبیعی بازیابی و متعادل کند، زیرا پروهورمون های “در چرخه” آنقدر قوی هستند که نیاز بدن شما به ساختن تستوسترون را برای خود متوقف می کنند. بدون محصولات پس از چرخه درمانی، بدن شما می تواند زمان زیادی (چند هفته) طول بکشد تا توانایی تولید تستوسترون خود را افزایش دهد – که منجر به یک دوره طولانی از روزهای تمرین “تخت” می شود. نکته کلیدی در اینجا این است که مطمئن شوید که این اتفاق نمی افتد – بنابراین مطمئن شوید که از محصولات PCT استفاده کنید.

بنابراین در این مرحله شما در رژیم مکمل پس از چرخه درمانی خود هستید که برای بازگرداندن تستوسترون بدن شما معجزه می کند. حتی میل جنسی شما به حالت عادی برگشته یا حتی به طور کلی بهبود یافته است. اما شما همچنان با دشمنی روبرو هستید که مقدار زیادی از توده عضلانی و قدرت خود را از دست می‌دهد – بنابراین هدف دوم شما در طول “چرخه خاموش” مصرف مکمل‌های دیگر علاوه بر محصولات PCT برای جلوگیری از زوال قدرت و توده عضلانی است.

باور کنید یا نه، شما دو مورد از معتبرترین، مستندترین و موثرترین مکمل‌های جهان را انتخاب می‌کنید تا بتوانید توده عضلانی و قدرتی را که به سختی به دست آورده‌اید در طول «چرخه» خود حفظ کنید. این دو مکمل «Old School» که با هم استفاده می‌شوند، به‌جای بازگشت به سطح پایین‌تر قبلی که از آن آمده‌اید، شما را در سطح بعدی که در «در چرخه» به دست آوردید، نگه می‌دارند!

HMB به علاوه کراتین که با هم استفاده می شوند، 1 تا 2 پانچ هستند که برای حفظ توده عضلانی و قدرت در طول چرخه خاموشی خود به آن نیاز دارید. شواهد و تحقیقات غیرقابل انکاری وجود دارد که از اثربخشی این دو مکمل “Old School” که اغلب نادیده گرفته می شوند، حمایت می کند.

HMB تحقیقات بسیار خوبی در پشت خود دارد که ادعاهای مشهور خود را اثبات می کند که می تواند به شما در جلوگیری از کاتابولیسم عضلانی (تجزیه پروتئین) کمک کند، و در عین حال می تواند قدرت و نسبت توده بدون چربی بدن شما به چربی را بهبود بخشد. یک مطالعه بر روی انسان ها ثابت کرد که تنها پس از یک هفته تمرین و مکمل HMB منجر به کاهش تجزیه بافت عضلانی تا 44 درصد شد (در مقایسه با گروه کنترل که در طول رژیم تمرینی خود HMB دریافت نکردند).

علاوه بر اثرات کاهش عضلانی، ثابت شده است که HMB در ویژگی های خود حتی از این هم فراتر می رود – یعنی توانایی کمک به ورزشکار برای بهبود توده عضلانی و قدرت. تقریباً خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد، اما واقعیت دارد – (دانشگاه ایالتی آیووا شواهد مستند زیادی دارد که ادعای شهرت HMB را تأیید می کند – آنها تحقیقات مستقل زیادی را انجام دادند که مزایای عالی HMB برای ورزشکاران را تأیید می کند).

نشان داده شده است که HMB در طول زمان در پاسخ به ورزش قدرت را افزایش می دهد. به عبارت ساده، HMB می تواند اثرات مثبت عضله سازی را که از تمرینات مقاومتی به طور کلی دریافت می کنید، تقویت کند. ایده اصلی که در اینجا باید به خاطر بسپارید این است که در طول “چرخه خاموش”، زمانی که عضلات شما ممکن است “بخواهند” شما را کوچک کنند، زیرا شما در حال انجام آزمایشات تقویت کننده هستید – می توانید با مصرف 3 گرم HMB در روز این مشکل را به راحتی خنثی کنید. شما می‌خواهید حدود 10 روز قبل از اینکه آماده شوید تا از «روی چرخه» خود خارج شوید، HMB را شروع کنید. به این ترتیب شما می توانید آن را به عنوان “جادو” در سیستم خود در زمان شروع چرخه خاموش خود انجام دهید.

اکنون – شریک جنایی HMB را در طول “چرخه خاموش” خود فراموش نکنید، یعنی کراتین مونوهیدرات. فقط کراتین مونوهیدرات ساده قدیمی (به خودی خود)، نه با تمام مواد دیگری که می توان با آن ترکیب کرد. همانطور که می دانید کراتین بسیار موثر است و شروع خستگی در حین ورزش را به تاخیر می اندازد و همچنین توان خروجی را افزایش می دهد. این بدان معناست که شما می توانید تعداد تکرارهای بیشتری را در هر ست انجام دهید به علاوه وزن بیشتری نیز مصرف کنید! دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهید زمانی که در «چرخه خاموش» هستید، بتوانید به انجام آن ادامه دهید. با ترکیب HMB با کراتین می توانید به طور موثر از مزایای هم افزایی قدرتمندی که با سایر مکمل های کارخانه موجود نیست، بهره ببرید. ایده این است که اطمینان حاصل کنید که تمام عضلات و قدرتی را که در طول “در چرخه” به دست آورده اید حفظ می کنید، به طوری که وقتی “در چرخه” بعدی خود را انجام می دهید، از دیدگاهی حتی بهتر از “در چرخه” قبلی شروع کنید. چرخه ها”. این تضمین می‌کند که از چرخه‌ای به چرخه دیگر پیش می‌روید و «روی چرخه‌های» خود را با «چرخه‌های خاموش» عالی پیوند می‌دهید.

نکته مهم این است که HMB و کراتین هر کدام برای استفاده بسیار ایمن هستند. برای سهولت استفاده از HMB به علاوه کراتین می توانید BETAGEN توسط EAS را امتحان کنید. این هر دو ماده را به پودری تبدیل می کند که استفاده آسانی دارد و می توانید به راحتی آن را یک یا دو بار در روز در آب مخلوط کنید. یا می توانید کراتین را به تنهایی و HMB را به تنهایی بخرید و در طول روز طبق دستورالعمل برچسب مصرف کنید. من شخصاً به HMB توسط EAS و PHOSPHAGEN (کراتین مونوهیدرات خالص) توسط EAS اعتماد دارم. اما مجدداً، می‌توانید با استفاده از BETAGEN توسط EAS که HMB و کراتین را با هم در یک فرمول کشنده ترکیب می‌کند، سردرد را از تلاش برای جدا کردن اینها از بین ببرید.

در پایان، ایده این است که بدون از دست دادن قدرت یا توده عضلانی، «چرخه خاموش» خود را ادامه دهید. با استفاده از چرخه درمانی پس از چرخه (مانند tribulus terristis و/یا 6-oxo) و همچنین ترکیب با استفاده از مزایای قدرتمند HMB و کراتین با هم به آن می رسید. این دو مکمل POWERHOUSE کلید شما برای دستیابی به اندازه و قدرت پایدار با کیفیت هستند. اجازه ندهید جنبه “Old School” این دو مکمل شما را از استفاده از آنها باز دارد! آنها مکمل های ساده ای برای استفاده هستند و مانند ضرب المثل قدیمی “ساده پیچیده است”. علاوه بر این، این دو مکمل توسط اکثر افراد به قدری “قدیمی” در نظر گرفته می شوند که با استفاده از HMB و کراتین می توانید برتری داشته باشید. در واقع، این 2 سوپ آنقدر “Old School” هستند که اکنون باحال هستند. ترکیب HMB و کراتین را با هم در طول “چرخه خاموش” همراه با درمان عادی پس از چرخه (Tribulus و غیره) امتحان کنید و ناامید نخواهید شد. شانس شما در دستان شماست!