چرا باید غذاهای فصلی بخورید (و چگونه شروع کنید) –


برای بدن و جامعه شما:

وقتی صحبت از رژیم غذایی ما می شود، مهم است که متقاطع فکر کنیم:

  • اهداف شما چه هستند؟
  • برخی از غذاها چه احساسی در شما ایجاد می کنند؟
  • وضعیت سلامت عمومی و سابقه پزشکی شما چگونه است؟
  • چه غذاهایی در دسترس شماست؟

من می خواهم در مورد دومی کمی صحبت کنم. زیرا ما عادت کرده ایم که خواربار فروشی های بزرگ عملاً جوراب های ساق بلند داشته باشیم کدام یکی از موادی که امیدواریم پیدا کنیم، بسیاری از ما ارتباط خود را با مفهوم غذا خوردن فصلی از دست داده ایم. بسیاری از ما حتی تازه ترین میوه ها و سبزیجات را در طول هر فصل نمی دانیم. از دست دادن این نوع ارتباط با آنچه به بدن خود وارد می کنیم برای سلامتی ما مضر است و انجام عادات غذایی آگاهانه را دشوارتر می کند.

همانطور که به پاییز می رویم، ما با انبوهی از محصولات برکت داریم که در اوج خود خواهند بود. در اینجا دلیلی است که باید از آن استفاده کنید:

5 دلیل برای خوردن غذاهای فصلی

  1. این همان چیزی است که بدن شما به آن نیاز دارد بلافاصله. مستقیما. بدن ما نسبت به فصول بسیار واکنش نشان می دهد و غذاهایی که در اوج خود برداشت می شوند، بسیاری از مواد مغذی حیاتی را که بدن ما برای سالم ماندن در فصول خاصی از سال به آن نیاز دارد، حفظ می کند. به عنوان مثال، فصل مرکبات فراوان در ماه اکتبر و در طول زمستان آغاز می شود، زمانی که بدن ما برای جلوگیری از فصل سرماخوردگی و آنفولانزا به ویتامین C نیاز دارد.
  2. طعمش بهتره محصولاتی که در اوج خود برداشت می شوند نیز طعم بیشتری را حفظ می کنند و در نتیجه غذاهای لذیذتری به دست می آیند. با متعهد شدن به غذا خوردن فصلی، می توانید مطمئن شوید که میوه ها و سبزیجات شما بهترین طعم خود را خواهند داشت.
  3. مقرون به صرفه است. با غذا خوردن فصلی نیز در پول خود صرفه جویی خواهید کرد. این به لطف صرفه اقتصادی ساده است: وقتی غذا در فصل است، مقدار زیادی از آن به طور گسترده در دسترس است و در نتیجه قیمت هر پوند در فروشگاه کاهش می یابد. مواد غذایی وارد شده در فصل از منابع خارجی هزینه های قابل توجهی دارد.
  4. برای محیط زیست بهتر است. غذاهای فصلی ردپای کربن کمتری دارند زیرا برای رسیدن از مزرعه به سفره شما به حمل و نقل، یخچال و غیره زیادی نیاز ندارند.
  5. به جامعه خود کمک کنید اکثر غذاهای فصلی از منابع محلی تهیه می شوند و بهترین مکان برای یافتن آنها در بازارهای کشاورزان محلی است. خرید غذا در فصل یک راه عالی برای حفظ ارتباط با جامعه و حمایت از کسانی است که سخت کار می کنند تا مطمئن شوند بقیه ما هر روز چیزی برای خوردن داریم!

پنکیک کدو حلوایی

فصل کدو حلوایی آغاز شده است، بنابراین زمان خوبی برای تهیه این سبزی زیبا و پر از مواد مغذی از فروشگاه محلی خود است. آنها مملو از ویتامین A، ویتامین C، منیزیم و کلسیم و منبع عالی بتا و آلفاکاروتن تقویت کننده سیستم ایمنی هستند. در حالی که وارد فصلی می شویم که به نظر می رسد بسیار زشت فصل سرماخوردگی و آنفولانزا است (با تشکر، ‘رونا)

برخی از غذاهای فصلی مورد علاقه شما چیست؟ به اینستا سر بزنید و به من بگویید؛ من می خواهم از شما بشنوم @FitMenCook!