پیلاتس پلاس اثر آلن هردمن

این کتاب برای معرفی پیلاتس برای افراد بالای 50 سال طراحی شده است.

در پوشش پیلاتس خیلی جامع نیست، اما برای این منظور خوب است.

این با اطلاعات اولیه در مورد اینکه چگونه یکی از اهداف پیلاتس بهبود وضعیت بدن شما است، شروع می شود، زیرا به بهبود سلامت اندام های داخلی و تنفس شما کمک می کند، که برای سلامت کلی حیاتی هستند.

او بدون شک با این باور صحیح شروع می کند که خواننده عادات بد دیرینه زیادی در رابطه با نحوه نشستن، ایستادن، راه رفتن و حرکت شما در زندگی روزمره – و همچنین خوابیدن دارد. او توصیه های مفیدی را در همه این زمینه ها ارائه می دهد، و همه چیز را مدل هایی که بیش از 50 سال سن دارند نشان می دهند – نه جوانان زیبای معمولی.

او شامل بخش‌هایی در مورد چگونگی پیدا کردن عضلات شکم و باسن است، بدیهی است که با این فرض که بسیاری از خوانندگان آنقدر نامرغوب هستند که نیاز به کمک دارند تا عضلات خود را احساس کنند.

بخش هایی در مورد وضعیت هایی برای خواب راحت، تحریک گردش خون قبل از بلند شدن از رختخواب و برای بلند شدن از تخت وجود دارد. برای انجام موهای خود یا سایر فعالیت ها در جلوی سینک ظرفشویی. برای بالا و پایین رفتن از پله ها و برای بلند کردن و حمل. (او توصیه می کند که بار خود را به دو چمدان تقسیم کنید به جای اینکه سعی کنید فقط یک چمدان را حمل کنید، که شما را کج می کند. این خوب به نظر می رسد، اما برخلاف مقررات خطوط هوایی است که به ما اجازه می دهد فقط یک کیف دستی داشته باشیم، و تمایل طبیعی انسان برای پر کردن آن است. هر دو کیسه، در صورت مجاز.)

همچنین بخش هایی در مورد وضعیت مناسب برای سواری و رانندگی در اتومبیل، برای انجام کارهای خانه، ورزش های مختلف و توصیه های تغذیه وجود دارد.

او سپس شامل یک تمرین اولیه می شود، سپس تمریناتی را برای مشکلات خاص، مانند سفت شدن دست ها، آرنج تنیس و گلف باز، شانه یخ زده، مشکلات گردن و بالای کمر، مشکلات تنفسی، کمردرد، اسکولیوز، طول ناهموار ساق پا، سیاتیک، تعویض مفصل ران ( اگرچه هیچ کدام به طور خاص برای تعویض زانو نیست، من حدس می‌زنم که او همچنین شامل بسیاری از تمرینات زانو)، ضعف زانو، مشکلات پا و مچ پا، بیماری قلبی، برای حفظ گردش خون خوب، بهبودی پس از سکته مغزی و پوکی استخوان است.

او همچنین تمریناتی را برای افراد روی صندلی چرخدار در نظر گرفته است.

او سپس سه تمرین انجام می دهد: آسان، متوسط ​​و چالش برانگیز.

صادقانه بگویم، من گمان می کنم که افرادی که تجربه پیلاتس زیادی دارند هیچ یک از این تمرینات را پیدا نکنند، اما این کتابی نیست که برای دانش آموزان پیشرفته طراحی شده باشد.

پایان کتاب حاوی توصیفاتی برای نویسنده و استودیوی پیلاتس او است. آنها کاملاً چشمگیر هستند. اما من گمان می‌کنم که کمک به آن دسته از افراد مسن و به شدت مجروح از لحاظ فنی بسیار بیشتر از تمرین‌های این کتاب بود.

بنابراین، شما باید این را فقط به عنوان یک مقدمه در نظر بگیرید. اگر در حال حاضر مشکلات جسمی شدیدی دارید، در هر سنی که هستید، باید استودیوها و کلاس های پیلاتس را در منطقه خود بررسی کنید، زیرا هیچ کتابی برنامه ای برای شما ارائه نمی دهد.

اگر کمی بیش از 50 سال سن دارید و می خواهید در آنجا بمانید یا از سلامتی خوبی برخوردار شوید، این مکان خوبی برای شروع است، اگرچه مطمئن هستم که در صورت وجود باید به کلاس محلی پیلاتس نیز بروید.