پیتزای گل کلم کم کربوهیدرات کتو


این پیتزای گل کلم با پوسته نازک شگفت‌انگیز فقط به 5 ماده نیاز دارد و کربوهیدرات کم، بدون گلوتن، آجیل، کتو و من به شما قول می‌دهم، حتی طعم گل کلم هم ندارد! 2 برش معادل 3 کربوهیدرات خالص است!

می توانم از گل کلم چیزهای شگفت انگیزی درست کنم! اگر رژیم کم کربوهیدرات یا کتو دارید، این دستور پخت پیتزای گل کلم هوس پیتزا را برطرف می کند! این سریع، آسان و خوشمزه است!

من امروز اینجا هستم و نظرم را در مورد پیتزای گل کلم به اشتراک می‌گذارم که واقعاً آن پیتزای چرب را که میل می‌کنید مهار می‌کند و حتی ذره‌ای از طعم گل کلم هم ندارد!

من مطمئن هستم که برخی از شما قبلا پیتزای گل کلم را امتحان کرده اید به این امید که میل عاشق کربوهیدرات را برآورده کند. و شرط می بندم که ناامید شده اید. حتی آنهایی که از فروشگاه خریداری شده اند با دستور پخت من برای پوسته پیتزا گل کلم قابل مقایسه نیستند!

کربوهیدرات در پیتزای گل کلم در مقابل خمیر پیتزا آرد سفید

خمیر پیتزای سنتی که با آرد سفید درست می‌شود، ۲۶ گرم کربوهیدرات در هر برش دارد، و این شامل هیچ‌گونه رویه‌ای نمی‌شود، فقط خمیر را شامل می‌شود.

خمیر پیتزای گل کلم من در هر وعده فقط 4 کربوهیدرات دارد. یک وعده 2 برش است که برای کسانی که از رژیم کم کربوهیدرات و/یا کتو پیروی می کنند شگفت انگیز و عالی است.

این هوس را مهار می کند و اصلاً احساس کمبود نمی کنید! با بچه‌های حساس و شوهرم امتحانش را پس داد و نوجوانی که از هر چیزی از گل کلم متنفر بود یک تکه خورد.

آیا می توانم پنیر پارمزان را عوض کنم؟

زمانی که در گذشته پیتزای گل کلم درست می‌کردم، به نظر می‌رسد که اکثر دستور العمل‌ها همیشه شامل پنیر موزارلا هستند. من این «نان استیک‌های» خوش طعم گل کلم پنیری را دارم که از موزارلا استفاده می‌کنند، اما به نظر من به اندازه کافی قوی نبودند که بتوان از آن به عنوان پیتزا استفاده کرد و موادی به غیر از پنیر اضافه کرد.

بنابراین تصمیم گرفتم تغییری در پنیر انجام دهم. اگر در مورد آن فکر کنید، موزارلا یک پنیر غنی از رطوبت است و به همین دلیل است که هر پیتزای گل کلمی که حاوی آن باشد، هرگز این توانایی را نخواهد داشت که واقعاً آن را با دست گرفته و بخورد.

به این نتیجه رسیدم که برای ایجاد آن بافتی که می‌خواستم، به یک پنیر خشک سخت نیاز است، یعنی توانایی خوردن این پیتزا با دست، نه با چنگال و چاقو. پنیر پارمزان انتخاب من بود!

بنابراین پاسخ به تعویض پنیر پارمزان با پنیر نرم تر، یک نه محکم است!

طرز تهیه پیتزای گل کلم ترد

پس از پخته شدن، اگر می‌خواهید قبل از شیرجه زدن بیشتر سفت شود، می‌توانید آن را برش دهید و برش‌های پیتزا را روی توری سیمی قرار دهید. این به آن کمک می کند تا قبل از حفاری، روی ظرف پخت خیس نشود.

طرز تهیه پیتزای کامل کتو گل کلم

عناصر

گل کلم یا برنج گل کلم

پنیر پارمسان

پودر پیاز و پودر سیر

تخم مرغ

جهت ها

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

گل کلم را در غذاساز بریزید و آنقدر بپزید تا پودر شود و برنج مانند شود. اگر برنج گل کلم خریداری کرده اید، می توانید این مرحله را نادیده بگیرید. فقط قبل از استفاده آن را خارج کنید.

برنج گل کلم را در یک ماهیتابه خشک روی حرارت متوسط ​​زیاد گرم کنید و مرتباً هم بزنید تا حداکثر رطوبت آن گرفته شود، حدود 10 دقیقه. وقتی کمی خشک شد، پنیر پارمزان و چاشنی ها را اضافه کنید.

پختن را روی حرارت متوسط ​​ادامه دهید تا پارمزان آب شود.

از روی حرارت بردارید و تخم مرغ را هم بزنید.

روی یک تابه گرد 12 اینچی پیتزا از پوست استفاده کنید و با اسپری پخت و پز روغن زیتون اسپری کنید. “خمیر” را پهن کنید و تا جایی که می توانید صاف کنید. اگر بیش از حد چسبناک است که دستانتان نتوانند باز شوند، از یک تکه کاغذ روغنی دیگر روی آن استفاده کنید و لبه ها را کمی بلندتر کنید تا به شکل پوسته درآید.

به مدت 20 دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزید.

مواد مورد علاقه خود را اضافه کنید و 10 دقیقه دیگر بپزید. به 8 برش بزرگ برش بزنید و سرو کنید!

بهترین نکات برای پیتزای گل کلم عالی

می توانید یک کله کوچک گل کلم بخرید تا خودتان آن را در غذاساز برنج کنید. یک کله کوچک حدود 4 فنجان گلچه است، اگر وزن شما بیش از 10 اونس باشد، یک بار برنج نزنید. مطمئن شوید که 10 اونس را روی ترازو وزن کنید. گل کلم خام نیازی به پختن از قبل ندارد.

شما همچنین می توانید برنج گل کلم را در بخش یخ زده والمارت و سایر سوپرمارکت ها خریداری کنید. برنج گل کلم منجمد من یک کیسه 10 اونسی عالی بود که باعث صرفه جویی در زمان در ساخت این پیتزا خواهد شد.

توصیه می کنم برای بهترین نتیجه، پارمزان بخرید و خودتان آن را رنده کنید.

اطلاعات تغذیه شامل سس مارینارا، پنیر و پپرونی نمی شود، فقط برای پوسته است.

سس مارینارای کوئیک من برای این پیتزا فوق العاده است!

من از یک تابه گرد پیتزا به قطر 12 اینچ استفاده کردم.

دستور العمل های بیشتر گل کلم کتو کم کربوهیدرات

پیتزا دیپ دیش گل کلم

له شده گل کلم

گل کلم دامداری

تورتیلا گل کلم

کلم گل کلم

گل کلم گنوچی

پیتزای گل کلم کم کربوهیدرات کتو

چاپ

پیتزای گل کلم کم کربوهیدرات کتو

زمان آماده سازی 10 دقایق

زمان پخت 30 دقایق

زمان کل 40 دقایق

خدمات 4 @ 2 برش

کالری 132کیلو کالری

نویسنده برندا بنت | مامان بدون قند

عناصر

  • 10 اونس گل كلم گلچه برنج یا 4 فنجان
  • 1 فنجان پنیر پارمسان رنده شده
  • ¼ تست پودر پیاز
  • ¼ تست پودر سیر
  • 1 تخم مرغ بزرگ (¼ فنجان مایع)

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • گل کلم را در غذاساز بریزید و آنقدر بپزید تا پودر شود و برنج مانند شود.

  • برنج گل کلم را در یک ماهیتابه خشک روی حرارت متوسط ​​زیاد گرم کنید و اغلب هم بزنید تا حداکثر رطوبت آن گرفته شود، حدود 10 دقیقه. وقتی کمی خشک شد، پنیر پارمزان و چاشنی ها را اضافه کنید.

  • پختن را روی حرارت متوسط ​​ادامه دهید تا پارمزان آب شود.

  • از روی حرارت بردارید و تخم مرغ را هم بزنید.

  • روی یک تابه گرد 12 اینچی پیتزا از پوست استفاده کنید و با اسپری پخت و پز روغن زیتون اسپری کنید. “خمیر” را پهن کنید و تا جایی که می توانید صاف کنید. اگر بیش از حد چسبناک است که دستانتان پخش نشوند، از یک تکه کاغذ روغنی دیگر روی آن استفاده کنید و لبه‌ها را کمی بلندتر کنید تا به شکل پوسته درآید.

  • 20 دقیقه برگشت. مواد مورد علاقه خود را اضافه کنید و 10 دقیقه دیگر بپزید. به 8 برش بزرگ برش بزنید و سرو کنید!

یادداشت

اطلاعات تغذیه ای برای پوسته گل کلم است، بدون اضافه کردن رویه ها.
کربوهیدرات خالص برای 2 برش = 3 گرم
این دستور غذا برای اولین بار در ژانویه 2018 منتشر شد.

تغذیه

خدمت رسانی: 2برش ها | کالری: 132کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 4g | پروتئین: 11g | چربی: 7g | چربی های اشباع شده: 4g | کلسترول: 57میلی گرم | سدیم: 437میلی گرم | پتاسیم: 250میلی گرم | فیبر: 1g | قند: 1g | ویتامین A: 255IU | ویتامین سی: 34.2میلی گرم | کلسیم: 318میلی گرم | اهن: 0.7میلی گرم