پنکیک کتو کم کربوهیدرات، وانیل و ریکوتا با 4 ماده


برای تهیه پنکیک کتو کم کربوهیدرات، وانیل و ریکوتا تنها به 4 ماده نیاز دارید! فقط 1 کربوهیدرات در هر وعده!

پنکیک ریکوتا (1 از 1)

وقتی تمام چیزی که نیاز دارید 4 ماده غذایی برای یک صبحانه سریع و آسان است، هرگز در یک رژیم غذایی بدون قند و کربوهیدرات کم احساس کمبود نخواهید کرد.

دستور العمل های ساده مانند این به شما احساس رضایت، شادی و آمادگی برای روز بعد می دهد!

1 پنکیک ریکوتا (1 از 1)

طرز تهیه پنکیک کتو ریکوتا

برای تهیه این پنکیک کتو آسان فقط به 4 ماده اصلی نیاز دارید. 2 ماده اختیاری اگر دوست دارید پنکیک کمی شیرین تر باشد.

عناصر

شما به تخم مرغ، پنیر ریکوتا، پودر پروتئین آب پنیر نیاز دارید، من از وانیل استفاده کردم، اما اشکالی ندارد که مزه دار نشود، و بکینگ پودر. مواد اختیاری من کمی نمک در اینها دوست دارم، کاملا اختیاری است، و من از استویای وانیلی استفاده می کنم اما می توانید آن را کنار بگذارید.

جهت

همه مواد را در مخلوط کن بریزید یا با دست مخلوط کنید.

روغن نارگیل را در یک تابه روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید.

از ½ فنجان برای اندازه گیری خمیر برای هر پنکیک استفاده کنید.

بدون پنکیک یا از قالب مافین انگلیسی در تابه برای شکل دادن به پنکیک استفاده کنید.

بگذارید به مدت 2 تا 3 دقیقه از یک طرف یا تا زمانی که حباب هایی در اطراف لبه ها و وسط ایجاد می شود بجوشانید. آن را برگردانید و بگذارید 1-2 دقیقه از طرف دیگر هم بپزد.

در مجموع 8 عدد پای به اندازه 2 درست می کند.

5 پنکیک ریکوتا (1 از 1)

پودرهای پروتئینی توصیه شده

من اخیراً با پودر پروتئین زیاد آزمایش کرده‌ام و از آن در نان و رول‌های ابری، پنیر کبابی و نان تست فرانسوی استفاده کرده‌ام، بنابراین می‌دانستم که ممکن است کمی پودر پروتئین فقط با تخم‌مرغ برای پنکیک کار کند، حتی بدون استفاده از آرد معمولی.

پنیر خامه ای در بسیاری از دستور العمل های کم کربوهیدرات زیاد استفاده می شود و من خیلی اوقات طرفدار آن نیستم. به همین دلیل است که من نان ابری خود را با خامه ترش تطبیق دادم.

چند وقت پیش وقتی یک تخم مرغ سریع امتحان کردم، پنکیک پنیر خامه ای معروف ملیسا را ​​هم امتحان کردم. اگر پودر پروتئین نداشته باشید خوشمزه و عالی بودند ولی من می خواستم زیاد بخورم چون سیرم نمی کردند.

پودر پروتئین مورد علاقه من که دسته ای از موادی که حتی نمی توانید تلفظ کنید ندارد جی راب است. من از طعم وانیل در این مافین های کتو استفاده می کنم.

7 پنکیک ریکوتا (1 از 1)

آیا می توانم این پنکیک های نازک کتو را درست کنم؟

اگر به دنبال یک پنکیک ضخیم و پف دار هستید، این چیزی نیست که می خواهید. پنکیک های آرد نارگیل من را در کتاب آشپزی من برای این یکی امتحان کنید.

اما برای یک صبحانه سریع و سبک شگفت‌انگیز است، زمانی که تخم‌مرغ‌های معمولی که خورده‌اید را نمی‌خواهید.

اگر به دنبال پنکیک سنتی ضخیم و پف دار هستید می توانید پنکیک کدو حلوایی را امتحان کنید.

8 پنکیک ریکوتا (1 از 1)

بهترین نوشیدنی بدون قند

شربت قهوه ای که روی آن می بینید در واقع یک شربت بدون شکر است که با سوکرین درست می شود و به آن شربت الیاف طلایی سوکرین می گویند. من او را دوست دارم و بچه ها هم همینطور!

آلولوز به شکل مایع یک شربت فوق العاده است. نه شیرین و نه قهوه ای اما هنوز خوشمزه است.

لانکانتو دارای شربت افرا بدون شکر است که بسیار خوب است، اگرچه به غلیظی شربت شکر نیست.

9 پنکیک ریکوتا (1 از 1)

نکات مهم برای پنکیک کتو ریکوتا

نیازی نیست مثل من آن را بزرگ و صاف کنید. می توانید مخلوط را در قالب پای مافین انگلیسی بریزید تا کاملا گرد و در صورت تمایل کمی غلیظ تر شود. همچنین می توانید از درب شیشه مزون به عنوان شکل نیز استفاده کنید.

شما واقعاً به هیچ شیرین کننده ای نیاز ندارید زیرا پودر پروتئین حاوی یک شیرین کننده است. اما من و بچه‌ها آن را شیرین‌تر می‌پسندیم، بنابراین از استویا وانیلی استفاده می‌کنیم، اما می‌توانید برای استفاده از مقدار جایگزینی از شیرین‌کننده دیگر به نمودار تبدیل من مراجعه کنید.

در صورت تمایل می توانید به جای روغن نارگیل از کره برای سرخ کردن پنکیک استفاده کنید.

اگر به پنکیک های شیرین اهمیت نمی دهید، حتی می توانید از شیرین کننده صرف نظر کنید.

اگر رژیم کم کربوهیدرات دارید یا نمی توانید پودر پروتئین مصرف کنید، ممکن است بتوانید پودر پروتئین را جایگزین مقداری آرد بادام کنید، اگرچه من آن را امتحان نکرده ام.

اطلاعات تغذیه شامل روغن برای سرخ کردن پنکیک نمی شود.

شما حتی می توانید آنها را به عنوان بسته بندی با مقداری سوسیس و پنیر پخته شده در وسط آن درست کنید، YUMMO!

پنکیک کتو ریکوتا با 4 ماده

دستگاه چاپ

پنکیک کتو کم کربوهیدرات، وانیل و ریکوتا با 4 ماده

زمان آماده سازی 5 دقایق

زمان پخت و پز 5 دقایق

کل زمان 10 دقایق

سهمیه ها 4 @ 2 پنکیک در هر وعده

کالری 117کالری

نویسنده برندا بنت | مامانم بدون قنده

دستورالعمل ها

  • همه مواد را در مخلوط کن بریزید یا با دست مخلوط کنید.

  • روغن نارگیل را در یک تابه روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید.

  • از ½ فنجان برای اندازه گیری خمیر برای هر پنکیک استفاده کنید.

  • بدون پنکیک یا از قالب مافین انگلیسی در تابه برای شکل دادن به پنکیک استفاده کنید.

  • بگذارید به مدت 2 تا 3 دقیقه از یک طرف یا تا زمانی که حباب هایی در اطراف لبه ها و وسط ایجاد می شود بجوشانید. آن را برگردانید و بگذارید 1-2 دقیقه از طرف دیگر هم بپزد. در مجموع 8 عدد پای به اندازه 2 درست می کند.

  • بلافاصله لذت ببرید!

یادداشت

این دستور غذا برای اولین بار در جولای 2016 منتشر شد.

خوراک

سرویس: 1@ 2 عدد کوفته | کالری: 117کالری | کربوهیدرات ها: 1g | پروتئین: 8g | چربی: 8g | چربی های اشباع شده: 3g | کلسترول: 179میلی گرم | سدیم: 88میلی گرم | پتاسیم: 156میلی گرم | ویتامین A: 375IU | کلسیم: 115میلی گرم | اهن: 0.9میلی گرم