پنکیک موز سالم (تهیه شده در مخلوط کن)


من کامل ترین را خلق کردم پنکیک بلغور جو دوسر موز در سال 2019 و همه شما آنقدر آن را دوست داشتید که مجبور شدم دوباره آن را به اشتراک بگذارم. اول، آیا می توانیم شعر سال 2019 من را تحسین کنیم؟

“ماموریت من در زندگی این است که ملکه پنکیک سالم، مادر آرد جو دوسر، اول نامش، ملکه صبحانه صبح یکشنبه، تاهینی کوئینی، الهه رول دارچینی، همراه با عناوین دیگر شوم.

اگر نمی‌دانید به چه چیزی اشاره می‌شود، پس بیایید ادامه دهیم. برای کسانی از شما که آن را دریافت می کنید، پس می دانید که بازی تاج و تخت همیشه در ذهن من است. بهترین نمایش تاریخ (مخصوصاً بعد از دیشب!)”

آه، روزهای خوب قدیمی GoT.

به هر حال، بیایید به سراغ این پنکیک های کرکی و خوشمزه برویم: پنکیک بلغور جو دوسر موز درست در مخلوط کن شما. می تونی باور کنی؟ هیچ آرد، کره، شکر یا هر نوع شیرین کننده ای اضافه نشده است. این بدان معناست که این پنکیک ها برای هر کسی از جمله کودکان ساخته شده است!

من نمی توانم صبر کنم تا بشنوم که چگونه این پنکیک های جو دوسر سالم را دوست دارید. آنها به طور جدی یکی از دستور العمل های صبحانه مورد علاقه من با قطره ای کره بادام زمینی و کمی شربت افرا خالص هستند.

پنکیک بلغور جو دوسر موز در یک پشته روی بشقاب با تکه های موز و گردو

مواد تشکیل دهنده پنکیک بلغور جو دوسر موز

این پنکیک موز بدون گلوتن به راحتی درست می شود، بسیار خوشمزه است و اتفاقاً یک صبحانه فوق العاده بعد از تمرین است زیرا سرشار از کربوهیدرات های پیچیده سالم و 12 گرم پروتئین در هر وعده است. در اینجا چیزی است که برای ساخت آنها نیاز دارید:

  • موز: موز فوق العاده رسیده به پنکیک ها شیرینی طبیعی می دهد. مطمئن شوید که آنها لکه های قهوه ای زیادی دارند!
  • تخم مرغ: در دستور پخت این پنکیک به 2 تخم مرغ نیاز دارید.
  • شیر: با هر شیری که می خواهید رطوبت را اضافه کنید. من معمولا از شیر بادام شیرین نشده استفاده می کنم.
  • جو دوسر: به جای استفاده از آرد معمولی، این پنکیک موزی سالم با جو دوسر درست می شود! با خیال راحت از جو دوسر بدون گلوتن استفاده کنید.
  • مواد اصلی پنکیک: شما همچنین به بکینگ پودر نیاز دارید تا پنکیک ها خوب و پف دار شوند، به اضافه مقداری دارچین، عصاره وانیل و نمک برای طعم دادن. طرز تهیه وانیل خود را در اینجا بیاموزید!

خمیر پنکیک بلغور جو دوسر موز در مخلوط کن

پنکیک خود را سفارشی کنید

این پنکیک های جو دوسر سالم به راحتی درست می شوند و به راحتی قابل سفارشی سازی هستند! در اینجا چند راه عالی برای ساختن آنها به شما وجود دارد:

  • میکس ها: پس از درست کردن خمیر به راحتی می توانید مخلوط های مورد علاقه خود را مانند گردو خرد شده، موز خرد شده یا حتی چیپس های شکلات بریزید.
  • تاپینگ ها: یک پشته از پنکیک کرکی بدون تاپینگ چیست؟! من عاشق اضافه کردن گردو، تکه های موز و کمی کره بادام زمینی + شربت افرا خالص هستم. یک حبه ماست هم خوشمزه خواهد بود!
  • مینی ها بسازید: با ریختن هر بار فقط 1 تا 2 قاشق غذاخوری از خمیر را روی کباب پز خود پنکیک های کوچک و زیبا درست کنید! شما همچنین می توانید این پنکیک موزی را امتحان کنید که کوچکتر است و برای کودکان نوپا و نوزادان عالی است.

 پنکیک بلغور جو دوسر موز در یک بشقاب رویش شده با اسپند و تکه های موز

بهترین پنکیک بلغور جو دوسر ساخته شده در مخلوط کن شما

برای ساده ترین دستور پخت پنکیک در جهان آماده شوید و به یاد داشته باشید که تمام نکات و ترفندهای ما را برای تهیه پنکیک در اینجا دریافت کنید!

  1. مواد را با هم مخلوط کنید. بله، شما به معنای واقعی کلمه همه مواد را به یک مخلوط کن اضافه می کنید و با حرارت بالا هم می زنید تا یکدست شود!
  2. بگذارید خمیر بنشیند. سپس می‌توانید اجازه دهید خمیر به مدت 2 دقیقه در مخلوط‌کن بماند در حالی که تابه‌تان را گرم می‌کنید.
  3. بپزید و ورق بزنید. روغن زیتون یا روغن نارگیل را به یک تابه یا تابه نچسب بزرگ اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. خمیر پنکیک را هر بار 1/3 فنجان اضافه کنید و حدود 2 تا 3 دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی و حباب های ریز در اطراف ظاهر شوند بپزید. ورق بزنید و 2 دقیقه دیگر بپزید.
  4. سرو کنید و بخورید. در صورت تمایل پنکیک را با میوه های تازه و کمی شربت افرای خالص سرو کنید!

چگونه پنکیک را گرم نگه داریم

می‌توانید این پنکیک‌های بلغور موزی را از قبل درست کنید و در فر گرم نگه دارید. به سادگی فر را در دمای 200 درجه فارنهایت قرار دهید، سپس پنکیک ها را به یک بشقاب یا بشقاب مخصوص فر اضافه کنید و در فر قرار دهید تا آماده سرو شود.

ریختن شربت روی یک پشته پنکیک بلغور جو دوسر موز

پنکیک موز فریزر مناسب

اگر واقعاً می‌خواهید پنکیک‌هایتان را زودتر درست کنید و بعداً آن‌ها را سرو کنید، می‌توانید پنکیک‌ها را روی سینی فر قرار دهید تا با هم تماس نداشته باشند و به مدت 30 دقیقه در فریزر قرار دهید. در نهایت آنها را در کیسه ها یا ظروف مخصوص فریزر قرار دهید و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید. پس از آماده شدن برای گرم کردن، به سادگی پنکیک ها را به یک بشقاب اضافه کنید و به مدت 30 تا 60 ثانیه یا تا زمانی که گرم شوند در مایکروویو قرار دهید.

ابزار پنکیک مورد علاقه ما

همه ملزومات آشپزخانه ما را اینجا ببینید.

 پنکیک بلغور جو دوسر موز در یک پشته روی بشقاب با لقمه بیرون آورده شده است

دستور العمل های بیشتر پنکیک سالم

تمام دستور العمل های پنکیک خوشمزه ما را از اینجا دریافت کنید!

می‌دانم که عاشق این پنکیک‌های بلغور جو دوسر موزی خواهید شد، لطفاً با گذاشتن نظر و امتیاز دادن به دستور پخت زیر، اگر آن را درست می‌کنید، به من اطلاع دهید. من دوست دارم نظر شما را بشنوم و این به تشویق دیگران نیز برای تهیه دستور غذا کمک می کند! از xo لذت ببر

پنکیک موز سالم (در مخلوط کن!)

ساده ترین پنکیک بلغور جو دو سر موزی که درست در مخلوط کن درست می شود! این پنکیک های کرکی سالم به طور طبیعی بدون گلوتن، بدون لبنیات هستند و حاوی آرد یا شکر اضافه نیستند. برای یک صبحانه ساده اما خوشمزه آماده شوید!

  • 2
    موز متوسط ​​رسیده (بهترین زمانی که دارای لکه های قهوه ای زیادی باشد)
  • 2
    تخم مرغ
  • 1/2
    فنجان
    شیر بادام شیرین نشده
  • 1
    تست
    عصاره وانیل
  • 1 ½
    فنجان ها
    جو دوسر نورد قدیمی، در صورت تمایل بدون گلوتن
  • 2
    قاشق ها
    پودر خمیرمایه
  • ½
    تست
    دارچین آسیاب شده
  • ¼
    تست
    نمک
  • روغن زیتون، برای پخت و پز

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید و حدود 30 ثانیه تا 1 دقیقه با حرارت بالا هم بزنید تا کاملا یکدست شود. اجازه دهید خمیر در مخلوط کن شما بماند در حالی که تابه خود را گرم می کنید.

  2. یک توری را به آرامی با روغن نارگیل، کره گیاهی یا روغن زیتون بپوشانید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. پس از داغ شدن تابه، برای هر پنکیک 1/3 فنجان از خمیر را به داخل سینی بریزید و 2 تا 4 دقیقه بپزید تا پنکیک ها کمی پف کنند و چند حباب در امتداد لبه ها مشاهده کنید.

  3. کیک ها را برگردانید و بپزید تا زیر آن طلایی شود. اگر متوجه شدید که پنکیک ها خیلی سریع قهوه ای می شوند، باید حرارت را کم کنید. من معمولاً روی حرارت متوسط ​​شروع می کنم و بعداً به متوسط ​​کم می کنم تا پنکیک هایم نسوزند. اگر در هر نقطه‌ای از تابه‌تان شروع به دود کردن کرد، به این معنی است که تابه‌تان خیلی داغ است.

  4. ماهیتابه را پاک کنید و با روغن بیشتر و باقیمانده خمیر تکرار کنید. در کل 9 پنکیک درست می کند. هر کدام 3، 3 پنکیک سرو می کند.

برای فریز کردن این پنکیک ها: پنکیک ها را روی یک ورقه پخت قرار دهید تا به هم نخورند و به مدت 30 دقیقه در فریزر قرار دهید، سپس آنها را در ظرف های مخصوص فریزر قرار دهید و تا 3 ماه در فریزر قرار دهید. پس از آماده شدن برای گرم کردن، به سادگی پنکیک ها را به یک بشقاب اضافه کنید و به مدت 30 تا 60 ثانیه یا تا زمانی که گرم شوند در مایکروویو قرار دهید.

تغذیه

خدمات: 3 وعده

اندازه خدمت: 3 عدد پنکیک

کالری: 311 کیلو کالری

چربی: 6.9 گرم

چربی های اشباع شده: 1.3 گرم

کربوهیدرات ها: 51.5 گرم

فیبر: 7.4 گرم

قند: 10.8 گرم

پروتئین: 12.2 گرم

این پست در ابتدا در 29 آوریل 2019 منتشر شد و در 27 ژانویه 2022 بازنشر شد.