وقتی از هنر لذت می برید چگونه از خود مراقبت کنید


وقتی سلامت عاطفی ما افزایش می یابد ، احساسات بیش از حد می تواند به سرعت ظاهر شود. این احساسات می توانند غیرقابل پیش بینی ، ناتوان کننده و حتی ترسناک باشند. قلب شما ممکن است شروع به تپیدن کند ، قفسه سینه شما متراکم شده یا احساس عصبانیت یا افسردگی کنید. در حالی که این احساسات ممکن است نامناسب باشند ، شما تنها نیستید – در حقیقت ، اگر بدانید چقدر از مبارزه شما مشترک است ، شگفت زده خواهید شد. یک مطالعه اخیر انجمن روانشناسی آمریکا مشخص شده است که 67 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر اضطراب شدید را تجربه می کنند و بیش از 80 درصد آنها علائم اضطراب طولانی مدت را تجربه می کنند. همانطور که می بینید ، همه ما می توانیم از پشتیبانی کمی استفاده کنیم! بنابراین ، اگر در مورد چگونگی کاهش استرس س questionsالی دارید یا نمی دانید در مواقع دشوار چه باید بکنید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

قبل از آن توصیه های کاربردی در مورد نحوه مراقبت از خود ، بدون توجه به آنچه تجربه می کنید ، پیدا خواهید کرد.

نکات سریع برای افزایش سلامت روان ، هر آنچه که احساس می کنید

حقیقت این است که استرس اجتناب ناپذیر است. همه ما محرک هایی داریم و همه ما با موقعیت های شدیدی روبرو شده ایم که برای ما بوق می فرستد (و اگر سر خود را تکان می دهید ، راز خود را به ما نگویید). اگرچه ما می توانیم از اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از سلامت روان استفاده کنیم (فکر کنید: الف غذای مقوی، شروع آموزش ذهن آگاهی یا خواب کافی) ، ما نمی توانیم از وقوع شرایط استرس زا جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که ما به شما راهکارهای مقابله و نکات کاربردی را ارائه می دهیم تا هر زمان که نیاز به پشتیبانی دارید ، آنها را اجرا کنید!

بنابراین دفعه بعد که احساس کردید گیر کرده اید ، تنها هستید ، مضطرب هستید یا چیزی کمتر از حد متعادل است ، این نکات مربوط به سلامت روان را به زودی امتحان کنید. این دستگاه می تواند به تنظیم سیستم عصبی شما کمک کند تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

وقتی احساس اضطراب می کنید چه باید بکنید

تنفس عمیق را تمرین کنید

وقتی احساس اضطراب می کنید ، به نفس خود بازگردید. چشمان خود را ببندید ، به یک صندلی راحت بیایید و یک دست را روی سینه و یک دست را روی شکم خود قرار دهید. با شمارش 1-2-3-4 بینی خود را با بینی خود تنفس کنید ، مکث کنید ، سپس همان اعداد را به آرامی از دهان خود بیرون دهید. تکرار!

یک نفس عمیق از اسانس اسطوخودوس بکشید

یک بطری کوچک اسطوخودوس ارگانیک را در دست بگیرید. وقتی احساس اضطراب یا اضطراب می کنید ، یک قطره یا هر دو دست خود را برای تنفس اضافه کنید و پایین بیاورید و ذهن خود را به عقب برگردانید.

پیوسته پیاده روی کنید

تلفن خود را در خانه بگذارید و پابرهنه راه بروید. به سادگی حرکت دادن بدن می تواند افکار استرس زا را با تغییر ذهن شما به حالت جنگ یا پرواز برای استراحت و لذت بردن از بین ببرد.

فکرش را بکنید

وقتی احساس غرق شدن می کنید و نمی دانید چگونه می توانید استرس را کاهش دهید ، با یک فکر کوتاه پنج دقیقه ای ذهن خود را آرام کنید. این کار را پنج دقیقه امتحان کنید همین الان یک سخنرانی آرام داشته باشید توسط آماندا گیلبرت کمک های اولیه!

وقتی احساس می کنید چه باید بکنید

یک تغییر کوچک ایجاد کنید

آیا تعجب می کنید وقتی گیر می کنید و به سبک تفکر منفی پایبند هستید چه باید بکنید؟ با یک تغییر کوچک شروع کنید. ممکن است مجبور شوید نظر خود را تغییر دهید ، رژیم غذایی سالم داشته باشید یا ده دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا در یکی از جنبه های برنامه صبحگاهی خود قرار بگیرید. تغییرات کوچک به مرور تغییرات بزرگ را اضافه می کند!

برای بدست آوردن تفکر بهتر ، از ذهن های بد دور شوید

تغییر دیدگاه شما می تواند فواید فوری برای سلامت روان شما داشته باشد. وقتی افکار منفی شما تسخیر می شوند ، به چیزی فکر کنید که از آن سپاسگزار هستید و تغییرات را در ذهن خود مشاهده کنید.

مخاطب: 3 کارشناس خبره چرخه افکار منفی را می شکنند

تفکر و تردید را متوقف کنید

به راحتی می توانید هر وضعیت “چه-اگر” را در ذهن خود مرور کنید و بدترین را حدس بزنید. اما ، اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، وقت آن رسیده است که احساسات خود را کنترل کنید! به جای حدس زدن بدترین نتیجه ، بهترین را در نظر بگیرید. می خواهید چه اتفاقی بیفتد؟ سپس ، فرض کنید آن رویداد خوب به حقیقت پیوست. شما به سادگی آن را به ذهن خود برگردانید! با گذشت زمان ، شما یاد خواهید گرفت که از الگوهای تفکر منفی “خارج شوید”.

تهیه لیست اهداف

در مورد کوتاه مدت و بلند مدت فکر کنید. امروز می خواهید به چه چیزی برسید؟ این هفته؟ این ماه؟ امسال؟ ایجاد برنامه می تواند به تقویت انگیزه کمک کرده و شما را تشویق به اقدام کند.

یک سرگرمی جدید را امتحان کنید

به محض ورود ، یک سرگرمی جدید پیدا کنید تا کنجکاوی شما را برانگیزد. فکر کنید: آموزش یوگا ، کلاس آشپزی یا یک دوره آموزشی سرگرم کننده!

وقتی خسته هستید چه باید بکنید

یک لیوان بزرگ آب بنوشید

کم آبی مکرر (حتی در داخل خانه حداقل) می تواند منجر به احساس خستگی و خستگی شود. این امر علاوه بر انرژی شما می تواند بر روحیه ، اضطراب و حتی خواب شما نیز تأثیر بگذارد. صبح یک لیوان بزرگ آب بنوشید ، یک بطری در طول روز بخورید. وقتی احساس خستگی می کنید ، یک جرعه بنوشید!

یک میان وعده سرشار از انرژی بخورید

یک میان وعده غنی از انرژی مملو از مواد مغذی برای کاهش استرس می تواند به مبارزه با خستگی و افزایش انرژی کمک کند. سعی کنید یک میان وعده غنی بخورید مواد مغذی تقویت کننده انرژی مانند روی ، امگا 3 ، ویتامین B و ویتامین C.

حمام سرد کنید

علاوه بر شل شدن عضلات و افزایش ریکاوری ، پژوهش نشان می دهد که دوش آب سرد می تواند خلق و خو را افزایش داده و خستگی را کاهش دهد. وقتی سرد می ایستید همیشه نیست اغلب راحت ، نمی توانیم انکار کنیم که بعد از آن چه احساس آرامش می کنیم!

برو بیرون

اگر در حال پیاده روی یا تمرینات سبک هستید ، کمی ورزش قوی تر می تواند انرژی شما را افزایش دهد ، استرس را کاهش دهد و حتی شما را مولدتر کند.

مخاطب: 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید

وقتی غمگین هستید چه باید بکنید

نامه احساسات شما

به جای اینکه خود را در آن غوطه ور کنید ، آن را روی کاغذ بگذارید. ما دوست داریم این را “فرار مغزها” بنامیم – فقط همه چیز را در ذهن خود بنویسید و از شر این احساسات خلاص شوید!

فریاد

گاهی اوقات یک گریه خوب کاتارتیک این است که وقتی احساس غرق شدن یا ناراحتی می کنید ، چه کاری انجام دهید. در واقع ، الف یادگیری هاروارد فریاد به دست آمده سلولهای عصبی را با اکسی توسین و مواد مخدر درون زا آزاد می کند که اغلب اندورفین نامیده می شوند. این می تواند درد را از نظر جسمی و روحی آرام کند!

اتاق یا منطقه ای را تمیز کنید

آیا می دانید که بهداشت و سلامت روانی عبارتند از مربوط؟ یک منطقه تمیز می تواند به کاهش احساس اضطراب و افسردگی کمک کند در حالی که شما به عنوان یک راه موثر برای تمیز کردن سر خود عمل می کنید.

یک مجله شکرگزاری راه اندازی کنید

حتی در بدترین روزها ، همیشه چیزی برای شکرگزاری وجود دارد. با یک لیست تشکر شروع کنید و مرتباً آن را اضافه کنید. وقتی احساس ناراحتی ، گم شدن یا ناراحتی می کنید ، مجله خود را دوباره بخوانید و همه چیزهای خوب زندگی خود را به خود یادآوری کنید!

وقتی احساس ناامیدی می کنید چه باید بکنید

نفس بکشید و تا 10 بشمارید

آن تنفسهای آهسته و عمیقی که قبلاً ذکر کردیم؟ برگرد به اینجا وقتی احساس ناامیدی یا عصبانیت می کنید ، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. آیا هنوز احساس بیقراری می کنید؟ تنفس خود را تا زمانی که تنش شروع به از بین رفتن کند ادامه دهید. با ذهنی روشن و آرام به وضعیت باز خواهید گشت.

آموزش HIIT انجام دهید

تمام این انرژی را به ضربان قلب وصل کنید تمرین HIIT! شما احساسات منفی را جایگزین آن هورمون های مثبت می کنید که پس از تمرین عرق در سیستم شما ریخته می شود.

با تمرینات مورد علاقه مغز یا تکنیک کاهش استرس تمرین کنید

ممکن است تنفس عمیق باشد ، الف پیاده روی یوگا، یا حل و فصل کنید حمام نمک اپسومبه چیزی را پیدا کنید که به شما احساس خنکی ، آرامش و تمرکز می دهد.

وقتی احساس تنهایی می کنید چه باید بکنید

شبکه پشتیبانی پیدا کنید

این می تواند خانواده ، دوستان ، سازمان های محلی و البته پزشک یا درمانگر شما باشد. نکته پایانی: وقتی احساس تنهایی می کنید ، کمک بخواهید! افراد زیادی حاضرند دست یاری بدهند.

رفتارهای غیر انسانی مهربانی

لذت بردن از شخص دیگر باعث می شود احساس خوشبختی کنید (و کمتر احساس تنهایی کنید). این برنامه رایگان ، آسان و برای روح مفید است.

حذف از رسانه های اجتماعی

گاهی اوقات شبکه های اجتماعی چندان اجتماعی نیستند. در حقیقت ، اگر احساس تنهایی می کنید ، گاهی اوقات می تواند به شما احساس انزوا بدهد. سم شبکه های اجتماعی را دریافت کنید و در لحظه زندگی کنید! با یک دوست تماس بگیرید ، به کسی که نمی شناسید لبخند بزنید یا در یک رستوران بنشینید و روابط واقعی را در اولویت قرار دهید.

Wrap Furry Friends

شاید بتوانید یک سگ را به فرزندی پذیرفته ، در پناهگاه حیوانات خانگی داوطلب شوید یا با حیوان خانگی خزدار دوست خود وقت بگذرانید! جدا از غسل در عشق بی نهایت ، حیوانات نیز غرق شده بودند نشان داده شده برای تقویت روحیه ، کاهش استرس و ایجاد احساس تنهایی در ما.

شرکت در کلاس آموزشی جدید

اگر می توانید ، تعریق در یک کلاس آموزشی یا یک باشگاه بدنسازی می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد همفکر جدید باشد!

به انجمن FitOn ما بپیوندید

برای FitOn رایگان ثبت نام کنید و به انجمن آنلاین ما بپیوندید. نکات و ترفندهای متخصص ، ورزش با مربیان برتر و موارد دیگر ، احساس خواهید کرد که بخشی از چیزی بزرگتر از خودتان هستید. امضا کردن FitOn PRO و به غذاهای مورد تأیید مواد مغذی دسترسی داشته باشید و غذاهای ما را دنبال کنید اینستاگرام و صفحه فیس بوک و با دیگر اعضای FitOn xubnaha آشنا شوید

نکاتی برای بهبود سلامت روان در این زمان

اجازه ندهید احساسات شما بر زندگی شما مسلط شوند! این لیست را در نظر داشته باشید و دفعه بعد که به کمی پشتیبانی نیاز دارید به نکات اقدام ما مراجعه کنید. اما به یاد داشته باشید ، این استراتژی های مقابله ای نیازی به مراقبت یا مشاوره بهداشتی را تغییر نمی دهد. اگر متوجه شدید که این احساسات زندگی روزانه شما را مختل می کند ، با یک متخصص بهداشت مانند پزشک یا درمانگر خود صحبت کنید. در حالی که این نکات به عنوان تکنیک های م serveثر عمل می کند ، هر کس متفاوت است. در نهایت ، سلامتی و شادی شما هدف شماره یک ما است!

برای راهنمایی بیشتر تناسب اندام ، ورزش در هر سطح آمادگی جسمانی ، ایده های اساسی و موارد دیگر ، برنامه FitOn را بارگیری کنید!



دیدگاهتان را بنویسید