وزنه برداری برای دختران – آن خواهد شد منحنی های زیبا را اکتسابی کنید!

اگر زنی هستید که خواهید کرد بدن ما شخصی را تنظیم دهید، نیاز به وزنه برداری کنید

وزنه‌برداری برای مدت زمان بسیار طولانی در میان بسیاری پسران رویکرد محبوب ترین برای توسعه توده عضلانی با بیرون چربی ها، پشتیبانی به سوزاندن انرژی اضافه شده و تغییر دهید بدن ما به همین دلیل رایگان و براق، به تراشه‌دار و فشرده {بوده است}، با این وجود {به هر} دلیلی، خانمها معمولاً به همین دلیل وزنه زدن اجتناب می‌کنند و {عمدتا}ً به کارهای قلبی عروقی پایبند بوده‌اند. فعالیت های ورزشی.

{در حالی که} کاردیو برای سوزاندن انرژی و به کاهش چربی ها بدن ما کارآمد است (کدام ممکن است برای بهبود رئوس مطالب عضلانی قابل توجه لازم است)، به توسعه توده عضلانی با بیرون چربی ها کمکی {نمی کند}. در حقیقت، اصولاً کاردیوی حالت چسبیده تکمیل شده در حقیقت قابل توجه کاتابولیک است. به عبارت نه، باعث تخریب گروه های عضلانی می تواند. {به همین دلیل است} کدام ممکن است یک تعداد زیادی از {افرادی که} روال تمرین کاردیو همراه خود حالت چسبیده زیادی مشارکت در می دهند، دسترسی به رئوس مطالب عضلانی مورد نظرشان قابل توجه سخت است. مردمان معمولاً به این در نظر گرفته شده می کنند کدام ممکن است “از لاغر” ظاهر می شوند با این وجود “سلامتی” به نظر نمی رسد که باشند.

به همین دلیل، روش ها می توانید خوش اندام، مطمئن و کت و شلوار به تذکر برسید؟ دارید روال تمرین مقاومتی را به رژیم ورزشی شخصی اضافه می کنید! خیال های زیادی نزدیک به وزنه زدن ویژه به ویژه نزدیک به خانمها ممکن است وجود داشته باشد، به همین دلیل در داخل شکسته نشده این متن آرزو {داریم} نزدیک به تعدادی از این باورهای غلط و کارهایی کدام ممکن است {برای تغییر} بدن ما شخصی نیاز به مشارکت در دهید صحبت کنیم.

تصور ناقص شماره یک – خانمها همراه خود حمل کردن وزنه عظیم و هولینگ می شوند

در موضوع وزنه زدن به میان می آید، عملکرد راه اندازی توده عضلانی با بیرون چربی ها برای بهبود رئوس مطالب عضلانی است. {در حالی که} مشاهده مقاومتی انرژی می سوزاند، ویژه به ویژه اگر به همین دلیل سوپر ست ها، ست های مختلط و ست های سه گانه استخدام می کنید (در داخل شکسته نشده نزدیک به آن خواهد شد اصولاً منطقی سازی خواهیم داد)، فعالیت غالب آن خواهد شد به مشکل {کشیدن} گروه های عضلانی بدن ما دارید به سختی کافی برای پیشرفت آنهاست.

الگو پیشرفت گروه های عضلانی (اغلب نامیده می شود هیپرتروفی) فرآیندی پیشرفته است، با این وجود یکی در میان عناصر هورمونی مقدماتی تستوسترون است. تستوسترون اصولاً دلیلی است کدام ممکن است باعث می تواند وزنه برداری بر پسران قابل توجه اصولاً از دختران {تأثیر} بگذارد. مرحله نرمال تستوسترون در داخل پسران 200-1200 نانوگرم در داخل دسی لیتر است {در حالی که} 70-15 نانوگرم در داخل دسی لیتر در داخل خانمها خالص است. این تمایز به این علت ایجاد است آن خانمها فقط {نمی توانند} شبیه پسران عظیم شوند، حیاتی معمولاً نیست روش ها مشاهده می کنند. حتی در داخل مردانی کدام ممکن است دارای بهترینها مرحله تستوسترون هستند، باقی مانده است هم برای دسترسی به توده عضلانی یک تعداد زیادی از بدنسازان شخص بیانیه می کنید، سالها مشاهده از حداکثر، زحمت کش و برنامه غذایی از واقعی این یک ضرورت است. تقریباً در مورد اینکه در موضوع زنانی همراه خود مرحله {متوسط} ​​​​تستوسترون می تواند، در واقع هیچ شانسی برای نزدیک کردن به آن خواهد شد اندازه گیری {وجود ندارد}.

احتمالاً بدنسازهای دختر را در داخل {تلویزیون} هر دو مجلات همراه خود گروه های عضلانی عظیم و هولینگ دیده باشید. این خانمها احتمالاً فرم تستوسترون هر دو استروئید آنابولیک خوردن می کنند. عوارض منفی این داروهای تجویز شده به سادگی قابل بیانیه است و جای می دهد عمیق شدن صدا، تخصیص مجدد ذخیره چربی ها به الگوی مردانه، موهای صورت و سینه و بسیاری دیگر است.

واقعیت شماره یک – خانمها همراه خود وزنه زدن، رئوس مطالب عضلانی بهتری خواهند میدان دید

خانمها مشابه عواقب بهبود مقدار پسران را به همین دلیل وزنه‌برداری نخواهند میدان دید، با این وجود، این بدان معنا معمولاً نیست کدام ممکن است بهبود توانایی و عضله را نخواهند میدان دید. در حقیقت، ساده ترین راه برای تحقق بخشیدن ظاهری خوش نوع، حمل کردن وزنه ها، به ویژه، وزنه های با کیفیت حرفه ای است.

تحقیق تحقیقاتی متعددی ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است آرم می‌دهد زنانی کدام ممکن است وزنه‌های با کیفیت حرفه ای را در کل روال تمرین مختلط و چند قبلی مفصلی بلند می‌کنند، بهبودهای چشمگیری در داخل رئوس مطالب و توانایی عضلانی آرم می‌دهند، جدا از مزایای بزرگ بهزیستی بسیاری نه شبیه تقویت تراکم استخوان، و به کاهش تهدید ابتلا به سندرم متابولیک. به عبارت نه، اگر منحنی های بیشتری را، دمبل 5 پوندی را پایین بگذارید، {کار} همراه خود بیش به همین دلیل 20 تکرار را متوقف کنید و برخاستن به حمل کردن وزنه های با کیفیت حرفه ای کنید. در داخل همین جا گزیده هایی ممکن است وجود داشته باشد این مورد صحبت می کنند:

منصفانه یادگیری در داخل ژوئن 2013 روزنامه دیابت چاپ شده شد، تأیید شد کدام ممکن است هم پسران و هم خانمها پس به همین دلیل 12 هفته مشاهده قدرتی اصولاً به انسولین ظریف شدند و تهدید ابتلا به دیابت انواع 2 را در داخل ممکن است به کاهش داد.

در داخل منصفانه یادگیری چاپ شده شده در داخل Medicine & Science in Sports & Exercise، زنانی کدام ممکن است برای تکرارهای خیلی کمتر وزنه‌های بیشتری بلند می‌کردند، فقط در موردً دوبرابر انرژی بیشتری در کل دو ساعت بعد به همین دلیل مشاهده می‌سوزانند به همان اندازه روزی کدام ممکن است تکرارهای بیشتری را همراه خود وزنه‌های به طور یکنواخت‌تر مشارکت در می‌دادند.

“یادگیری دانشکده آلاباما تأیید شد کدام ممکن است زنانی کدام ممکن است وزنه می زدند نسبت به {افرادی که} به ساده روال تمرین قلبی مشارکت در می دادند، چربی ها شکمی بیشتری به همین دلیل کف دست دادند. این 9 تنها واقعی به دارید پشتیبانی می تدریجی معده شخصی را به همین دلیل کف دست بدهید و همراه خود بیکینی بالاتر به تذکر برسید، متوسط به دارید پشتیبانی می تدریجی. تهدید ابتلا به دیابت، سندرم متابولیک و چند بیشتر سرطان ها ها را به کاهش می دهد.

چه یک چیز شناخته شده به عنوان بار “با کیفیت حرفه ای” حرفه ای است؟ ، {هر} تمرینی کدام ممکن است {نمی توانید} بیش به همین دلیل 12 تکرار آن خواهد شد را مشارکت در دهید، محل خوبی برای برخاستن است. چون آن است عضله می‌سازید و همراه خود وزنه آرام‌تر می‌شوید، می‌توانید وزنه‌های با کیفیت حرفه ای‌تر را همراه خود 4 به همان اندازه 8 تکرار نیز ترکیبی کنید.

عالی روال تمرین برای بهبود آن خواهد شد منحنی ها {چیست}؟

راه اندازی اندامی کت و شلوار به مختلط به همین دلیل روال تمرین مقاومتی، انرژی سوزی و خورده شدن می خواهد. در موضوع تنظیم حالت رایگان و براق به از لاغر و مطمئن می تواند، دختر هر دو شخص تفاوتی راه اندازی {نمی کند}. دارید نیاز به روال تمرین مختلط و چند قبلی مفصلی زیادی را همراه خود وزنه با کیفیت حرفه ای مشارکت در دهید. درست مثل همه وقت، نوع انتخاب شماره منصفانه است، ویژه به ویژه وقتی کدام ممکن است وزنه های با کیفیت حرفه ای تر و با کیفیت حرفه ای تر بلندتر می کنید. بدون در نظر گرفتن نوع دارید شلخته تر شود، {هر} تمرینی عملی تر خواهد بود، احتمالا و تهدید {آسیب} دیدگی دارید اصولاً خواهد بود، احتمالا.

روال تمرین مقاومتی به انواع مختلفی به همین دلیل جمله خودرو، دمبل، هالتر و بسیاری از نه مشارکت در می تواند. برای هیجان انگیز هرچه به زودی‌تر تنظیم، می‌خواهید {تا آنجا که} ممکن است به طور اضافی فیبرهای عضلانی را تحریک کنید. این {کار} همراه خود ترکیبی روال تمرین چند قبلی مفصلی کدام ممکن است از قبلً نزدیک به ممکن است صحبت کردیم مشارکت در می تواند. در داخل همین جا بسیاری به همین دلیل روال تمرین مختلط کدام ممکن است نیاز به مشارکت در دهید کدام ممکن است به پیشرفت آن خواهد شد توده عضلانی با بیرون چربی ها پشتیبانی می تدریجی:

ددلیفت

ددلیفت منصفانه مشاهده تمام بدن ما است کدام ممکن است به عضلاتی به همین دلیل جمله لت ها، پیرایش ها، 4 بالا، باسن، همسترینگ، معده و بسیاری دیگر ضربه می زند. هنگام مشارکت در ددلیفت می توانید به صدا وزنه های زیادی را بلند کنید، به همین دلیل باشد که می تواند یک باشد مشاهده خارق العاده برای به کارگیری فیبرهای عضلانی و توسعه توده عضلانی با بیرون چربی ها است. ددلیفت برای جسمی فقطً بهبود یافته مورد نیاز است.

چمباتمه زدن

خواه یا نه را پاهای زرق و برق دار و خوش حالت و باسنی جذاب داشته باشید؟ سپس نیاز به اسکات مشارکت در دهید. اسکات، به ویژه اسکات همراه خود هالتر، احتمالا عالی فعالیت های ورزشی برای پیشرفت کل فوت است. ممکن است تمام نیمه بالایی ساق به همین دلیل جمله 4 بالا، باسن و همسترینگ را عملکرد قرار می دهند. ممکن است خواهد شد ارزان کمر را سخت می کنند. اگر به همین دلیل اسکات صرف تذکر می کنید، رئوس مطالب شدید عضلانی را به همین دلیل کف دست دانش اید.

پرس سینه

پرس کابینت سینه باز هم دیگری به همین دلیل روال تمرین مختلط خارق العاده است آن هدف تمرکز می کنند گروه های عضلانی بالایی بدن ما به همین دلیل جمله سینه، سه بالا و دلتوئید واقعاً کار می کند. خواهد شد هسته را واقعاً کار می کند. پرس سینه منصفانه مشاهده کلیدی برای سخت توانایی بالاتنه است.

نخست {کشیدن}

کشش نخست برخی از روال تمرین برای سخت توانایی است. ممکن است خواهد شد به لت ها، دلت های عقب و عضله دو بالا بازو ضربه می زنند به همان اندازه به نیمه بالایی کمر و بازوهای دارید تعریفی شدید بدهند. اگر کشش همراه خود {وزن بدن} باقی مانده است پتانسیل‌پذیر معمولاً نیست، به همین دلیل منصفانه سیستم کشش کمکی بیشترین استفاده را ببرید هر دو برای پشتیبانی به همین دلیل نوارهای {زیر} پای شخصی بیشترین استفاده را ببرید.

ریه ها

شبیه اسکات، لانژ باز هم دیگری به همین دلیل روال تمرین مختلط همراه خود کیفیت بالا است کدام ممکن است پاها و باسن دارید را به همین دلیل صافی به حالت فشرده و جذاب بازسازی می تدریجی. لانژها را می توان همراه خود {وزن بدن} برای برخاستن و بار با کیفیت حرفه ای تر همراه خود توسعه مشارکت در داد.