ورزش های استقامتی

همیشه به یاد داشته باشید که ورزش و ورزش لزوما عضله سازی نمی کند. در واقع، فعالیتی مانند این ماهیچه ها را تجزیه می کند و مهم است که به خاطر داشته باشید که پس از تحمل هر نوع فعالیتی، باید استراحت کرده و تغذیه را به بدن خود بازگردانیم. اگر ورزش کنید و با استراحت و رژیم غذایی مناسب از آن پیروی نکنید، بدن شما دائما فرسوده می شود و در صورت عدم برگشت می تواند عواقب جدی به دنبال داشته باشد.

در تمرینات استقامتی، تمرکز باید روی ایجاد استقامت و قدرت و استقامت بیشتر با ریکاوری و ترمیم مداوم باشد. تقویت قلب و ریه ها مهم است.

ورزش های استقامتی می توانند انواع مختلفی از ورزش را شامل شوند. این می تواند شامل ماراتن، سه گانه و دوچرخه سواری باشد. همچنین ممکن است شامل اسکی کراس کانتری و پیاده روی سنگین باشد. به جای تمرکز بر اجتناب از آسیب، تمرکز باید روی توسعه ظرفیت ریه، ظرفیت قلبی عروقی و عملکرد آدرنال باشد. ما باید مراقب تقویت و افزایش طول ماهیچه ها باشیم و از وجود کلسیم کافی در بافت ها اطمینان حاصل کنیم تا از گرفتگی و خستگی جلوگیری کنیم.

رژیم غذایی یک ورزشکار استقامتی باید شامل کربوهیدرات های طولانی سوز و غذاهای غنی از قندهای آهسته رهش طبیعی با پروتئین و مواد معدنی باشد. غذاهای این نوع برنج قهوه ای، ارزن، غلات کامل و گندم سیاه هستند. همچنین مصرف روغن‌های مناسب برای حمایت از آنچه بدن در طول ورزش می‌گذرد، مهم است. اسیدهای چرب ضروری و ویتامین های محلول در چربی از کره مهم هستند. از روغن های فشرده سرد مانند زیتون، کنجد و جوانه گندم استفاده کنید. روغن‌هایی مانند این‌ها می‌توانند انرژی طولانی‌مدت را تامین کنند و از تحلیل ماهیچه‌ها به‌ویژه در قلب جلوگیری کنند. برای راهنمایی های سالم تر، از پزشک کایروپراکتیک محلی خود در Schaumburg دیدن کنید.