همین امروز با یک برنامه ورزشی پیش بروید

اگر تصمیمات سال نو شما شامل کاهش وزن و خوش اندام شدن است، برای شروع چه کاری انجام می دهید؟ شما می توانید برای کاهش وزنی که در طول تعطیلات اضافه کرده اید، رژیم بگیرید و شاید امروز با یک برنامه ورزشی به شما کمک کند تا خوش اندام شوید.

آیا اخیراً به این فکر کرده اید که دوباره به یک برنامه ورزشی بازگردید؟ شاید شما می خواستید به آن باشگاه ورزشی جدید در گوشه و کنار بپیوندید، اما در مورد رفتن به آنجا به تنهایی بیش از حد خودآگاه هستید. بسیاری از زنان همان احساسی را دارند که شما دارید.

اولین باری که وارد یک باشگاه ورزشی شدم، تنها چیزی که دیدم اتاق بزرگی بود که پر از مردان و زنان بود که در حال ورزش بودند. با برخورد همه وزنه ها با هم پر سر و صدا بود و باعث شد احساس صمیمیت کنم. بعد متوجه شدم که آنها هم مثل من آنجا بودند تا ورزش کنند و من هم حق دارم که آنجا باشم. هنگامی که چند تمرین را پشت سر گذاشتم، شروع به استراحت کردم و احساس راحتی بیشتری در تنهایی انجام دادم.

در ابتدا، من نمی توانستم کاری نزدیک به تمرینی انجام دهم که دیگران در آنجا تسلط داشتند. با وزنه ها مبارزه می کردم، ماهیچه هایم می سوخت و احساس خستگی، گرما و خستگی می کردم. توصیه های ناخواسته زیادی از بسیاری از متخصصان باشگاه دریافت می کردم، برخی می گفتند که برای دیدن نتیجه باید وزنه های بیشتری اضافه کنم. از این طریق دوستان و آشناهایی پیدا کردم، اما وقتی نوبت به توصیه بیش از حد در مورد برنامه تمرینی ام می رسید، حواس ام بود.

متوجه شدم که هر چه بیشتر ورزش کنم، احساس بهتری دارم. هر چه احساس بهتری داشتم، بیشتر می خواستم ورزش کنم. مدت زیادی نگذشت که من واقعاً مشتاقانه منتظر تمرین بودم. تمرینات و حرکاتی که در ابتدا انجام آنها تقریبا غیرممکن بود تبدیل به گرم کردن تمرینات پیشرفته تری شد که بدن من هوس کرد. به جای احساس خستگی بعد از تمرین، احساس سرحالی و سرحالی داشتم و آماده انجام آن روز بودم.

ورزش احساس من را نسبت به خودم تغییر داد. همانطور که بدنم تغییر کرد و نسبت به توانایی هایم اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردم، اعتماد به نفسم بیشتر شد. به نقل از آنتونی رابینز بزرگ، “من غول درون خود را بیدار کردم.”

من معتقدم ورزش می تواند فواید مثبتی را نیز به زندگی شما اضافه کند. زنان امروزی فرصت های مختلفی برای ورزش کردن دارند. می توانید به یک باشگاه ورزشی محلی بپیوندید، شاید جایی مناسب برای دفتر یا خانه شما. به این ترتیب بازدید مکرر از آن آسان خواهد بود. اگر به باشگاه‌های ورزشی اهمیت نمی‌دهید، سعی کنید یک گروه پیاده روی با افراد در محل کار ترتیب دهید. معمولاً فردی آنجاست که مانند شما به دنبال راهی برای ورزش کردن است. اگر هیچ کدام برای شما جذاب نیست، یک برنامه ورزشی را در خانه شروع کنید یا به فعالیت های هوازی مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، شنا یا انجام هر ورزشی که ضربان قلب شما را افزایش می دهد، بپردازید.