هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


“مثبت اندیش باشید و می دانید که بهترین ها هنوز در راه است.” – Athing Mu ، المپیک 2021 توکیو ، دارنده مدال طلا 800 متر

تابستان به پایان رسید ، اما به قول معروف “کارهای زیادی وجود دارد و زمان بسیار کمی”. همراه با کل اجرا ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود است. فراموش نکنید که حتی ورزش های سبک نیز می تواند انرژی لازم را برای غلبه بر روز و قوی شدن به شما بدهد.

آیا شما هندوانه درست می کنید؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و هندوانه علاوه بر اینکه بهترین غذای تابستانی در یک روز گرم است ، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

از شما در برابر کم آبی بدن محافظت می کند – همانطور که از نامش پیداست ، هندوانه 92٪ آب است!

ترویج روده سالم – حامل فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب عروق کمک کنند.

حاوی مواد مغذی – سرشار از ویتامین A و C همراه با پتاسیم و سایر مواد معدنی!

درد عضلات را کاهش می دهد- L-citrulline در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از بهبودی…

به شدت هندوانه dotFIT نوشیدنی بازیابی

هندوانه FITCO بازیابی اسلاید 1

درداران

2 فنجان هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به قطعات 1 اینچی برش دهید

1 قاشق غذاخوری dotFIT آمینو XXXL-هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق غذاخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل بطری (ها) بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: توت فرنگی را با آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه عوض کنید تا طعم ها مخلوط شوند!

همه کلاسها شامل می شود

کلاسهای گروهی فرصتی شگفت انگیز برای داشتن سلامتی و ملاقات با اعضای همفکر در یک قایق است. کلاسهای گروهی همراه با سبک و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین به انواع تمرینات بسیار مورد نیاز شما می افزاید.

کلاسهای گروهی نیز:

  • پاسخگو باشید.
  • آن را منظم نگه دارید.
  • در یافتن دوستان کمک کنید.
  • وزن خود را افزایش دهید و وزن خود را کاهش دهید.
  • خوش می گذرد!

چندین کلاس گروهی که باید در تمرینات ما مورد توجه قرار گیرد:

BODYPUMP

بادی پمپ FITCO

از تناسب باریک ، انعطاف پذیر و فرهنگی برخوردار شوید. با استفاده از وزنه های سبک با تکرار زیاد ، شما به طور کلی تمرین بدنی می کنید. با برنامه منظم موسیقی راک و تشویق مربیان مجرب ، در تیم به موفقیت های بیشتری خواهید رسید و برای بازگشت بیشتر تشنه خواهید بود.

HIIT Core League Champions

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که با یک سری حرکات با عرق ریختن و تپش قلب شما را بهتر می کند. این یک کلاس بسیار جدی از کادرها و تمرینات قوی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. به نظر می رسد سرگرم کننده است ، درست است؟

دوچرخه سواري

برای لذت بردن از کلاس دوچرخه سواری ، کوهنوردی و موارد دیگر را ببینید. این ساق پا ، سوختگی چهارگانه ، کلاس گسترش ریه ، سیستم قلبی شما را خوشحال می کند و به گوشه می کشاند. ایجاد انعطاف پذیری بالا ، پاهای خود را خم کنید و کالری درخشش را تماشا کنید.

به کلاس درس بپیوندید

تشویق اعضا

چیزی است که می خواهیم در مورد @ karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها سابقه 5 برابر Track & Field دارد ، بلکه چشم انداز زندگی و نقل قول های انگیزشی او همچنان ما را تحت فشار قرار می دهد خودمان

ترکیبی از تمرینات سنگین است ، اما همچنین پاداشی برای شکل دادن به خاک با اشتیاق دارد. به عنوان یک طرفدار ورزش و طراح مد ، ایمان او چیزی است که او را به سمت بهترین ، بهترین زندگی و همیشه بهترین بودن سوق می دهد.

اف سی کارینا

“وقتی آن را دوست دارید و به آن می خندید. زندگی زیبایی دارید. ”

این تبلیغ ، ضبط ها ، عضو جاذبه را در اینستاگرام دنبال کنید @ karina.nicoldine تشویق بیشتر!

جابجایی اعضا ، جابجایی.

هیچ چیز آرامش بخش تر یا قوی تر از یک چرخه خوب یوگا نیست. ما @ cloud9yogi را در Instagram با تمام حرکات یوگای فعال خود که تعادل را به ارمغان می آورند ، ارائه می دهیم. برخی از فعالیتهایی که انجام می دهد مزایای شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

چین های اولیه:

بهترین راه برای شروع یوگا این است که قسمت جلویی را تا کنید. با نگاهی که می توانید در هر کجا انجام دهید ، به شما کمک می کند کل پشت خود را از سر تا پا بکشید. همچنین به تثبیت سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را در بدن ایجاد می کند.

باز شدن مفصل ران:

انجام تمرینات کف لگن در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود تحرک و گردش خون کلی نیز کمک می کند. این به ایجاد تغییرات فیزیکی قوی کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

بازگشت به عقب:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن کامل شود. این ویژگی ساده به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً @ cloud9yogi را در اینستاگرام دنبال کنید تا دورهای بیشتری را بیاموزید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

غروب شروع به محو شدن می کند و متوقف می شود. اگر شرایط برای شما دشوار است ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: به اینجا رسیده اید. شما همه باسن را رها کرده اید تا با حوصله به جایی که امروز هستید برسید و هرگز تسلیم نشوید. به گفته همه در تناسب اندام ارتباط ، این یک نیروی واقعی است. همینطور ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید