کاهش وزن. * تا

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و اگرچه می خواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (فوراً) – سخت است! اگر مطمئن نیستید که چگونه پیش بروید ، این کار دلهره آورتر به نظر می رسد.

متأسفانه ، هیچ وزنی متناسب با همه رژیم های کاهش وزن نیست. همه ما انواع مختلف و اهداف فیزیکی داریم. و هنگامی که شما زیبا به نظر می رسید و احساس اعتماد به نفس می کنید ، این یک انگیزه عالی برای اضافه کردن این وزن ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز دارد.

بنابراین قبل از پرداختن به “چگونه” بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن می تواند به طرق مختلف بهزیستی شما را بهبود بخشد:

  • استرس زانو ، مچ پا و پاها را از بین می برد.
  • فشار پشت را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

این محصول خوبی است ، درست است؟

با تعهد محکم به سلامتی خوب شروع کنید ؛ و به نوبه خود ، احساس قدرتمندتر ، مطمئن تر و کنترل شده تری خواهید داشت.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.پس از تصمیم گیری و در نظر گرفتن آن ، یک دقیقه وقت بگذارید تا دوره خود را مشخص کنید. به آرامی شروع کنید و نقطه شروع را انتخاب کنید که می توانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن شوید که زود موفق می شوید – که شما را تشویق می کند تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و کار را برای خودتان آسان کنید. این یک شبه راه حل نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود سلامتی قدردانی می کند!
  • مراقب تغذیه خود باشیدکاهش وزن شامل چیزی فراتر از ورزش کردن است. آنچه استفاده می کنید با ورزش به شما کمک می کند تا کالری بسوزانید. خواندن برچسب ها هنگام رفتن به خواربارفروشی را عادت کنید و از شکر ، چربی اشباع و سدیم خودداری کنید. این غذاها در بسیاری از غذاهایی که می خورید ، به ویژه غذاهای کنسروی پنهان شده است. میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا کم چرب و غذاهای سرشار از فیبر را جمع آوری کنید. مقدار زیادی آب بنوشید و نوشیدنی های پر الکل و پرکالری مانند نوشابه را کاهش دهید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! مهم است که بدن خود را با پروتئین ها و کربوهیدرات های جامد مانند کینوا ، جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا هیدراته نگه دارید.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی ، با فعالیتهایی که از آنها لذت خواهید برد ، شروع کنید و برنامه ای ایجاد کنید که به آن پایبند باشید. لازم نیست ساعت ها را روی تردمیل بگذرانید ، به خصوص اگر به این نوع تمرینات عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری کنید. چند شنا شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش داده و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری پر کنید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. وقتی عضلات خود را کار می کنید ، خواهید دید که استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 مکان در Corpus Christi بزرگ ، آماده است تا شما را در سفر به اشتراک بگذارد. علاوه بر تمرینات فردی ، باشگاه های ما تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (Zumba FUN) و کمپ کفش ارائه می دهند.

برای یافتن نزدیکترین Freedom Fitness خود با ما تماس بگیرید – ما معتقدیم که شما آماده حرکت هستید!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.