نکات بهداشتی مردانه

مردان نه تنها باید سخت کار کنند، بلکه باید سلامت شما را نیز حفظ کنند. در اینجا ما چند پیشنهاد مفید به شما می دهیم، بیایید این کار را همین الان انجام دهیم!.

1. تناسب اندام: آیا رویای قوی شبیه شوارتزنگر را دارید؟ اگر خیلی پیر به نظر می رسید، تصور اینکه زنان به شما علاقه مند می شوند دشوار است. شما باید عضلات خود را زیباتر کنید و سعی کنید تمرینات قدرتی مانند وزنه برداری انجام دهید و اجازه دهید بدن واقعا قوی باشد.

2. شجاع: فکر نکنید که سلامت جسمی کافی است. در فشار روزگار، انسان سالم واقعاً باید از هیچ چیز نترسد، در مواجهه با مشکلات آرام باشد. از زمان زیادی برای فکر کردن استفاده کنید، می تواند مقاومت در برابر استرس شما را افزایش دهد.

3. در آغوش گرفتن: اکنون معشوق خود را بزرگ کن. در آغوش گرفتن باعث قدردانی از احساسات یکدیگر می شود، ذهن شما هورمون “OT” ترشح می کند، این کار برای آرام کردن خلق و خوی شما و دوری از بیماری ها بسیار مفید است.

4. بازرسی دوره ای: برخی از بیماری ها می آید و شما نمی توانید آن را احساس کنید، بنابراین احساس خوبی نداشته باشید که بررسی نکنید. به طور دوره ای به پزشک مراجعه کنید و ارزیابی خود را از بدن انجام دهید.

5. ورزش: اگرچه ما همیشه در مورد ورزش صحبت می کردیم، اما ممکن است هنوز عملکرد خوبی نداشته باشید. به یاد داشته باشید که سلامتی شما متعلق به خودتان است، ورزش این است که موثرترین راه برای سلامتی را دارید. دویدن با یک جفت کفش جدید در هنگام صبح، بازی هاکی در زمستان با دوستان خود در آخر هفته نیز انتخاب خوبی است، به یاد داشته باشید که با تجهیزات جدید خود به آنجا بروید، مانند لباس هاکی، این باعث می شود به هاکی علاقه بیشتری پیدا کنید. .

6. غذا: متخصصان تغذیه می گویند که اگر مردی بخواهد تناسب اندام خود را حفظ کند، غذا باید اول انقلاب شود. چیزی بخورید که خیلی دوست دارید اما برای سلامتی مفید نیست، در مدت زمان معینی به خودتان آسیب می رساند. عادات غذایی صحیح هر روز برای اطمینان از مصرف میوه ها و سبزیجات تازه، غلات کامل، لوبیا، ماهی، گوشت بدون چربی و انواع آجیل به جای نوشیدن زیاد.

7. زبان بدن: وضعیت بدن نشانگر سلامت مغلوب مرد است، اکنون لطفاً شروع کنید به آن متصل شوید. یک روش زیبا باعث می شود که شما به صورت مجازی جذاب تر شوید. در مقابل، رفتار ناشایست نمی تواند در هر زمانی با سلامتی همراه باشد.

انتشار هشتم: صرف نظر از اینکه چقدر مشغول هستید، کمی استراحت کنید. این یکی از بهترین راه‌ها برای درمان بهتر و کاهش فشار است. منتظر نمانید تا بدن می تواند به دلیل بدهی بیش از حد باشد، زمانی که احساس می کنید خیلی خوب نیستید، پس خیلی دیر شده است. هر روز دوشنبه، یک زمان قانونی آرامش بخش به خود اختصاص دهید یا چند ساعت در روز را به خود اختصاص دهید.

9. خاطرات: چیزهای خوبی را که چندین سال پیش اتفاق افتاده است به یاد بیاورید، همچنین برای بهتر شدن خود مفید خواهد بود.

10. سفر: نباید به بهانه مشغله کاری. با قلبی پرنده مانند کوه های زیبا یا آب زلال به طبیعت نزدیک باشید. جایی برای رها شدن کامل بگذارید تا از نظر روانی سالم باشید.