نکاتی در مورد کار در زمانی که وقت ندارید | تناسب اندام کندی


اگر تا به حال در ZUMBA® South Jersey کلاس گذرانده اید ، می فهمید که آموزش چقدر می تواند هیجان انگیز باشد. در حالی که عرق می کنید و ماهیچه می سازید به گونه ای که بتواند چند تمرین را انجام دهد ، از همراهان همه لذت خواهید برد ، اما اگر همیشه برای کلاس ZUMBA® وقت ندارید چه؟

همه گاهی مشغول هستند و شما احساس می کنید که جهان روز به روز مشغول تر می شود ، اما این بدان معنا نیست که به تعویق انداختن ورزش در طولانی مدت به شما کمک می کند. در واقع ، به تعویق انداختن ورزش تا دیرتر می تواند بهره وری را کاهش داده ، خلق و خو را پایین بیاورد و حتی به مشکلات بعدی سلامتی کمک کند.

هرچند شما نیازی به ورزش زیاد ندارید. در اینجا برخی از بهترین روش ها برای ورزش کردن زمانی که احساس می کنید وقت ندارید آورده شده است.

در زندگی خود به ورزش بپردازید

تمرینات خوب به دلیل میزان تلاش شما م ،ثر است ، نه تجهیزاتی که در حین انجام این کار به کار می برید.

کمی سریعتر پیاده روی یا حتی دویدن در جایی که می خواهید می تواند راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر به اهداف تناسب اندام شما باشد. اگر دویدن چیزی نیست که از آن لذت ببرید ، می توانید به جای سفر معمولی خود از دوچرخه به محل کار خود بروید یا حتی گوساله ای بلند کنید تا منتظر قطار باشید. اگر رانندگی می کنید ، حتی کشیدن شکم تا حد ممکن به شما کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزانید تا به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید.

آموزش خود را برنامه ریزی کنید

زندگی گاهی اوقات شلوغ است و زمانی برای بلند کردن وزنه یا دویدن برای شما باقی نمی گذارد. با این حال ، مهم است که بین این دقیقه ها و زمان هایی که زمان تمرین شما مملو از کارهای غیر ضروری و شلوغ است تمایز قائل شوید.

برنامه خود را برای چند هفته بررسی کنید و ببینید آیا می توانید چند بار در هفته برای شروع 30 دقیقه تمرین وقت بگذارید تا شروع کنید. حتی اگر زمانی را برای یک تمرین 30 دقیقه ای اختصاص دهید ، می توانید عادتی را ایجاد کنید که سلامت و رفاه کلی شما را بهبود می بخشد.

بسته بندی میکرو تمرین

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمرین زمانی که فکر می کنید ممکن است وقت نداشته باشید ، یا اگر به کلاس های آموزشی تبادل در جنوب جرسی علاقه دارید ، همین حالا با ما تماس بگیرید!



دیدگاهتان را بنویسید