نوشیدنی های گرم خود را در زمستان امسال جایگزین کنید

اگر در کنار گذاشتن آن نوشابه های گازدار و بطری آبمیوه های عظیم مشکل دارید، فصل زمستان می تواند به شما کمک کند. انگیزه در حال حاضر وجود دارد، با یک قوطی نوشابه معمولی که تقریباً 40 گرم شکر را تحویل می دهد. این 10 قاشق چایخوری شکر در یک قوطی کوچک است. در روزهای واقعاً گرم، تشنگی شما ممکن است شما را به سمت نوشابه بیگ گلپ 44 اونسی سوق دهد. با این یک نوشیدنی، 128 گرم یا 32 قاشق چایخوری شکر کم می کنید!

اگر این به اندازه کافی بد نیست، قند استفاده شده در این نوشیدنی ها سرشار از فروکتوز است که به میزان زیادی در دسترس دستگاه گوارش شما است. اثر ضربه ای این منجر به مقاومت گلوکز، دیابت، التهاب و غیره می شود. بله، انگیزه وجود دارد.

جایگزین واضح و سالم نوشیدنی مملو از قند برای هیدراته ماندن، صرفا نوشیدن آب خالص است. وقتی هوا سرد است، نوشیدنی گرم ترجیح داده می شود و اگر درست انتخاب کنید، ممکن است فوایدی برای سلامتی داشته باشید که پیش بینی نمی کردید. یک لیوان گرم دست ها را گرم می کند و نوشیدنی داغ با هر جرعه تمام بدن شما را گرم می کند.

با کمال تعجب، یک فنجان چای خوب ممکن است بیشتر از گرم کردن شما باشد. نوشیدن چای سبز یا سیاه به طور مداوم در یک دوره حداقل سه ماهه می تواند فشار خون شما را کاهش دهد. این به سیستم قلبی عروقی شما کمک می کند و به سلامت قلب شما کمک می کند.

کاهش فشار خون تنها شروعی برای این دمنوش های بسیار مفید است. چای سیاه سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که اعتقاد بر این است که خطر ابتلا به سرطان تخمدان را کاهش می دهد و چای سبز می تواند خطر ابتلا به سرطان پانکراس را کاهش دهد. در واقع، آنتی اکسیدان های موجود در چای خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان و مشکلات سلامتی را که هم مردان و هم زنان را تحت تأثیر قرار می دهند، کاهش می دهد. پلی فنول ها (آنتی اکسیدان ها) در چای سبز نیز به تنظیم قند خون کمک می کنند و چای را به عاملی مفید در مبارزه با دیابت تبدیل می کنند.

چای تنها گزینه سالم نیست. قهوه دم کرده همچنین آنتی اکسیدان هایی را تامین می کند که خواص ضد التهابی و سایر فواید را ارائه می دهد. برخی از آنتی اکسیدان های موجود در قهوه نیز به تنظیم قند خون کمک می کنند و بنابراین می توانند به کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک کنند. تنها عوارض جانبی نوشیدن قهوه یا چای ممکن است وزوز کافئین بیش از حد پس از چندین فنجان و اثر ادرارآور قهوه باعث تخلیه مثانه شما شود. مصرف چای و قهوه خود را با یک لیوان آب تکمیل کنید تا به خوبی هیدراته بمانید.

چه چای، قهوه یا هر دو را انتخاب کنید، با ریختن مقدار زیادی شکر در هر فنجان، مزایای آن را از بین ندهید. این فقط با مزایا خنثی می کند و شما را به همان جایی که شروع کرده اید بازگرداند. سعی کنید از محصولات چای بطری موجود در بسیاری از قفسه های فروشگاه خودداری کنید. بسیاری از این محصولات چای و قهوه بطری شده مملو از شکر و سایر مواد شیمیایی هستند. مهمتر از آن، آنها ممکن است همان فواید آنتی اکسیدانی شدید را ارائه نکنند. انجمن شیمی آمریکا پیشنهاد می کند که ممکن است مجبور شوید بیست بطری چای خریداری شده در فروشگاه مصرف کنید تا از مزایای یک فنجان چای دم کرده بهره مند شوید. در زمستان امسال یک نوشیدنی مقوی درست کنید تا رژیم غذایی خود را برای سلامتی بهتر تنظیم کنید.