نحوه کاهش 3 پوند در یک ساعت قبل از مسابقه کشتی

کشتی آماتور، دبیرستان و کالج علاوه بر اینکه یک ورزش فوق العاده قوی بدنی و وابسته به مهارت است، یک بازی وزن است. داشتن قدرت یک فرد 160 پوندی، اما مقابله فیزیکی با یک فرد با قدرت یک فرد 145 پوندی، با کاهش وزن به منظور برابری با حریف، تمرینی عادی است. هیچ چیز غیرقانونی در مورد آن وجود ندارد، ما در مورد استروئیدها یا داروهای تقویت کننده فیزیکی صحبت نمی کنیم. ما در حال صحبت با کنترل بدن خود برای رسیدن به اهدافی هستیم که ذهن شما تعیین کرده است.

علاوه بر این، یک علم برای کاهش وزن وجود دارد. این کار را اشتباه یا خیلی سریع انجام دهید و نه تنها مزیت خود را از دست خواهید داد، بلکه با کم آبی و از دست دادن قدرت به حریف خود برتری بزرگی خواهید داد. شما خسته و تنبل وارد مسابقه خواهید شد، دقیقاً نتیجه عکسی که برای آن تلاش می کردید.

بیایید قبل از شروع یک چیز را روشن کنیم، شما نمی توانید 3 پوند از چربی بدن را در 1 ساعت کم کنید، مگر اینکه یک زائده را قطع کنید و این یک گزینه نیست. با این حال، با کاهش وزن آب می توانید 3 پوند از وزن کلی بدن خود را کاهش دهید. به یاد داشته باشید زیست شناسی 101، بدن می تواند از 75 درصد آب تشکیل شده باشد، که بستگی به ترکیب بدنی فرد دارد. برای مثال، هر چه فرد چاق تر باشد، تفاوت وزن آب بیشتر از یک فرد عضلانی است.

بنابراین آنچه که ما واقعاً در تلاشیم انجام دهیم این است که بدن را از شر آب (مایع) خلاص کنیم، که به وزن کمتر بدن تبدیل می شود. پس چگونه با خیال راحت این کار را انجام دهیم؟

اولین موضوعی که باید به آن بپردازیم رژیم غذایی مان است، و منظور من صرفاً تغذیه سالم نیست، بلکه در مورد مصرف بدون سدیم صحبت می کنم. نمک، دلیل شماره یک یک فرد سالم برای حفظ آب است. دلایل بهداشتی دیگری نیز وجود دارد که باعث احتباس آب می شود، اما این موارد در مورد ما صدق نمی کند.

بنابراین، اگر تا حد امکان نمک را از بدن دفع کنیم، مقاومت بدن در برابر از دست دادن مایعات کاهش می‌یابد و عبور وزن آب از طریق تعریق آسان‌تر می‌شود.

اگر به خاطر داشته باشید، عرق کردن، عملکرد طبیعی بدن برای خنک کردن خود هنگام افزایش دما از حد طبیعی است. بنابراین باید حرارت ایجاد کنیم تا دمای بدن بالا برود و با تعریق آن را مجبور به خنک شدن کنیم.

احتمالاً روش‌های مختلفی وجود دارد، برخی پیچیده‌ها مانند قرص‌های آب که باعث می‌شود فرد مدام ادرار کند، مایعات را از بدن خارج کند، اما ما از یک روش قدیمی آزمایش شده و واقعی استفاده خواهیم کرد. ژاکت

لباس های گرم مانند پیراهن و شلوار عرق گیر به تن کنید. متوجه شدید که من از شکل جمع پیراهن و شلوار استفاده می کنم، زیرا شما این لباس ها را چند لایه، حداقل دو لایه و در صورت امکان سه لایه می پوشید.

حتماً از نوعی کلاه، ترجیحاً کلاه جوراب زمستانی استفاده کنید، زیرا بدن مقدار زیادی گرما را از طریق سر دفع می کند. ما نمی خواهیم در این شرایط چنین اتفاقی بیفتد. ما می خواهیم تا حد امکان گرمای داخلی را حفظ کنیم.

حداقل 10 دقیقه به شدت ورزش کنید. این می‌تواند دویدن در محل یا اطراف باشگاه، جک‌های جامپینگ، هر چیزی که راحت می‌بینید، اما عرق کردن خوبی دارد.

پس از ایجاد یک عرق خوب، دراز بکشید و از کسی بخواهید که شما را در یک پتو یا تشک کشتی بپیچد. این باعث می شود که دمای بدن بعد از ورزش بالا بماند، که به استخراج مایعات از طریق تعریق ادامه می دهد.

بعد از 20 دقیقه، لباس را درآورید و وزن کنید. به احتمال زیاد بیش از 3 پوند وزن کم کرده اید، اما اگر نه، هنوز زمان دارید که با لباس های خشک آرایش کنید و این روش را تکرار کنید.

مانند هر تغییر شدید یا ناگهانی بدن، این روش نیز خطراتی دارد. هرگز این روش را به تنهایی انجام ندهید. همیشه یک مربی یا یک کشتی گیر با دسترسی سریع به مربی، همیشه همراه خود داشته باشید. پس از ایجاد وزن، با نوشیدنی هایی مانند Gatorade که دارای الکترولیت بالایی هستند، دوباره هیدراته کنید.