نحوه تنفس چگونه بر کار شما تأثیر می گذارد | تناسب اندام کندی


هرکسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند از اهمیت تنفس مناسب اطمینان حاصل کند. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام تمرین چقدر اهمیت دارد؟ ما برخی از بینش ها را در مورد اینکه چگونه الگوهای تنفسی خاص می تواند نحوه کار شما را بهبود بخشد ، به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید و اطمینان حاصل کنید که از هر جلسه تمرین حداکثر استفاده را می برید.

هر بار که کار می کنید ، به اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما فکر می کنیم غذا برای بدن ما سوخت است – و اینطور است – اما اکسیژن سوختی برای ماهیچه های شما در هنگام کار است. هر بار که تمرین می کنید ، میزان اکسیژن مورد نیاز بدن شما افزایش می یابد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین تمرین تنفس خود را به درستی انجام می دهید تا به کاهش آسیب های احتمالی ماهیچه ها کمک کرده و به شما انرژی لازم را بدهد تا بتوانید کلاس های کیک بوکسینگ را انجام دهید.

بپوشم یا نپوشم؟

از آنجا که عفونت های COVID-19 در سراسر کشور در حال افزایش است و ماسک ها تقریباً در همه سالن های بدنسازی یا مرکز تناسب اندام ضروری هستند ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی هایی را در مورد کار روی ماسک صورت مطرح کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که استفاده از ماسک مانع جریان اکسیژن نمی شود ، حتی هنگام ورزش. به تازگی ، مطالعه ای در دانشگاه ساسکاچوان نشان داد که ماسک ها با سطح خون و اکسیژن در حین ورزش های شدید ارتباطی ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به نوع تمرینی که انجام می دهید بستگی دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به مرطوب کردن هوا و کاهش ضایعات در ریه ها کمک می کند زیرا بینی شما گرده ، گرد و غبار و سایر مواد موجود در هوا را تصفیه می کند.

تکنیک های تنفس تناسب اندام کندی

تنفس تنفسی

تمرینات فشرده شامل تنفس است که به تثبیت هسته شما کمک می کند ، به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت تنش را در بدن خود بلند کرده و افزایش دهید ، و آسانسورها را آسان تر انجام دهید. تنفس هوا را فشرده می کند و به شما امکان می دهد عضلات اصلی را بیشتر کار کنید. بنابراین ، تنفس هنگام بلند کردن و تنفس در حالی که به آرامی آزاد می شوید ، به شما قدرت بیشتری نسبت به خود آسانسور واقعی ، مهمترین قسمت می دهد.

همچنین تنفس هنگام بلند کردن آن در زمان مناسب می تواند از فشار خون پایین جلوگیری کرده و سردردهایی را که برخی از افراد تجربه می کنند کاهش دهد.

تنفس قلبی

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس منظم و واضح نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند به پاهای خود تنفس بدهند ، مانند مقادیر خاصی برای حفظ تعادل ، حتی تنفس. این امر به افزایش میزان نیتریک اکسید وارد شده به بدن ، گشاد شدن رگ های خونی و افزایش میزان خون غنی از اکسیژن از ماهیچه های شما کمک می کند. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی عضلات را کاهش دهد ، که در ورزشهای استقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یوگای تنفسی

یوگا و سایر عادات ، مانند پیلاتس ، به تنفس برای کمک به جریان مغز و انجام حرکات مختلف به پزشک متکی هستند. این تمرینات آنهایی هستند که از تنفس آهسته بینی شما استفاده می کنند. اگر از نظر ذهنی تنفس نمی کنید ، بدن شما متشنج است و می تواند خاموش شود ، که برعکس یوگا و سایر تکنیک های کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام کامل با تجهیزات ورزشی شخصی و ترکیبی از کلاس های آموزشی هستیم تا تجربه ورزش بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را جستجو کنید تا از همه چیز برای کسب رتبه شخصی و جاذبه گردشگری مطلع شوید. ما آماده هستیم تا به شما در رسیدن به رویای خود کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید