نحوه اکسل به عنوان یک ورزشکار سه گانه تک کلمه ای

کلمه باید هدف شما را در ورزش بیان کند. برای دیگران روشن کنید که ورزش سه گانه برای شما چه چیزی را نشان می دهد. ممکن است از این کلمه برای راهنمایی شما در تصمیم گیری های مسابقه استفاده کنید. این باید نشان دهنده اهمیت ورزش در زندگی شما باشد. حتی ممکن است شما را به سمت رسیدن به نتایجی سوق دهد که در فصل گذشته آرزوی آن را داشتید.

به لیست زیر نگاه کنید. کلمه ای را انتخاب کنید که به عنوان یک ورزشکار سه گانه بهترین طنین انداز را به شما بدهد. شما می خواهید هر گونه پیچیدگی از پیش تعیین شده ورزش را از بین ببرید تا به شما این امکان را بدهد که روی کمتر تمرکز کنید تا با استعدادهای خود به دست آورید.

  • فعال

  • “بریده شده در”

  • کامل

  • مطمئن

  • کنترل می شود

  • تعیین کننده

  • تعریف شده است

  • توسعه

  • رانده

  • نامزد شده

  • روشن فکر

  • در حال تکامل

  • تقریبا

  • متمرکز شده است

  • دست به کار شوید!

  • هایپر

  • خلاقانه

  • مثبت

  • سریع

  • ساده شده

  • بر فراز

  • در دست ساخت

  • کار در حال انجام

کمتر، بیشتر است. اکثر غیر ورزشکاران سه گانه فکر می کنند سه عنصر سه گانه وجود دارد: شنا، دوچرخه سواری و دویدن. بیشتر ورزشکاران سه‌گانه ادعا می‌کنند که شما شامل تغییرات و تغذیه نیز هستید. این ورزش در ساده ترین عبارت شامل این پنج بخش از تمرین، به علاوه دو بخش مسابقه است: شروع کردن و انجام آن!

تمرکز کنید. متمرکز بمان اکسل در آنچه شما واقعا، واقعا خوب است. کاری را که انجام می دهید با عباراتی توصیف کنید که دیگران بتوانند آن را درک کنند. انجام حداکثر سطح ورزش سه گانه آسان تر از آن چیزی است که دیگران فکر می کنند. حتی راحت تر از کسب وضعیت مرد آهنی و انجام یک خال کوبی MDot. اما نیازی نیست که این نوع اطلاعات داخلی را به آنها بگویید.

مانع اولیه برای انجام آن، ذهنی است. مانع ثانویه انگیزه کار در تمام تمرینات برای عبور از خط پایان است. برای اینکه یک ورزشکار سه گانه Git Er Done در روز مسابقه باشید، این هفت مرحله را دنبال کنید:

  1. انجام دادن را انتخاب کن، رویا دیدن برای تماشاگران است.

  2. برای اطمینان از پایداری در یک رابطه و در تمرینات، با شخص مهم حامی خود ارتباط برقرار کنید.

  3. تعهد شخصی خود را برای عمل انتخاب کنید: آرزو، خواستن، و رویاپردازی عمل بیکار.

  4. یک روال تمرینی ایجاد کنید. با ریتم ثبات خود وارد شوید تا تصمیم دیگری در مورد زمان تمرین حذف کنید.

  5. با یک دوست تمرین تیمی کنید. چه حضوری یا شریک مجازی. برای به پایان رساندن اهداف هر روز یکدیگر را مسئول نگه دارید.

  6. تمرینات را در حباب انجام دهید. خاموش، تنظیم، و تمرین.

  7. ترس از شکست به موفقیت های خود افتخار کنید.

همسرم کریس انتخاب کرد که در اولین مسابقه سه گانه خود بدون هیچ پیش زمینه ای از شنا، دوچرخه سواری یا دویدن در یک محیط رقابتی مسابقه دهد. او با من آموزش دید تا یک پیوند قوی ایجاد کند، به تعهد خود احترام بگذارد، و به تحقق یکپارچه دست یابد.

کریس در جایگاه دوم برای بخش زنان از آب خارج شد.

یک مطالعه تحقیقاتی در دانشگاه ایندیانا تأیید کرد که وقتی زوجین در کنار یکدیگر تمرین می کنند، ورزش بسیار آسان تر است. آموزش همسران با هم بیشتر از یکدیگر حمایت کردند. محققان در این مطالعه زوج های متاهلی را که یک برنامه ورزشی را شروع کرده بودند، ردیابی کردند. نیمی از گروه متشکل از هر دو زوجی بودند که ورزش می کردند و نیمی از آنها فقط با یک همسر در یک برنامه تمرینی ورزش می کردند. در طول یک سال، 43 درصد از همسران برنامه تمرینی را کنار گذاشتند.

در مقابل، 94 درصد از زوج های ورزشکار با هم به ورزش ادامه دادند.

یکی از عوامل الزام‌آور شامل بهانه‌هایی برای نجات وثیقه بود. نیمی از کسانی که ترک تحصیل کردند، مسئولیت های خانوادگی و عدم حمایت همسر دیگر را در تصمیمات ترک تحصیلشان بیان کردند.

در رابطه ما، کریس بر سرگرمی تأکید کرد زیرا زندگی به اندازه کافی سخت است بدون افزودن استرس رقابتی به عنوان عنصر موفقیت.

اولین قدم خود را برای مسابقه مسابقه بردارید. زمان منتظر هیچکس نمی ماند. تو هم نباید.

از چه کلمه دیگری برای توصیف خود به عنوان یک ورزشکار سه گانه استفاده می کنید؟