نحوه اقامت در فصل تعطیلات


همه ما می دانیم که تعهد به شیوه زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی و برنامه شلوغ کار آتش سوزی را آسان تر می کند. اما ، چند نکته برای حفظ سلامتی تا آنجا که می توانید در تعطیلات وجود دارد ، و همه آنها با نظم و انصاف ارائه می شوند. با این حال نگران نباشید ، شما همچنان می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که بدن خود را در فرم خود قرار داده و آگاهانه در مورد خوردن یا نوشیدن تصمیم گیری کرده اید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید

الکل و نوشیدنی هایی مانند زرده تخم مرغ در این سال فراوان است. اگر در موقعیتی هستید که نوشیدنی ها در اطراف شما هستند ، سعی کنید “تمسخر” خود را در مهمانی تعطیلات به ارمغان بیاورید. سعی کنید چیزی مانند نوشابه یا آبجو زنجبیل را مخلوط کنید ، و یک نوشیدنی غیر الکلی خواهید خورد! همچنین جایگزین های سالم برای نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ وجود دارد که می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید.

برای کار بیدار شوید

وقتی خانواده و دوستان دارید که در تعطیلات با آنها کنار بیایید ، راحت تر می توانید به محل کار خود برگردید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود بیدار شوید و ورزش خود را انجام دهید تا از بقیه روز لذت ببرید. اگر تا روز بعد صبر کنید ، احتمالاً بهانه هایی برای کنار گذاشتن تمرینات خود پیدا خواهید کرد.

مشارکت پاسخگویی پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند در تعطیلات خوش فرم باشد؟ از آنها بخواهید که شریک پاسخگویی شما باشند! این یک راهنمای عالی است زیرا شما می توانید تمرینات را با هم انجام دهید ، در مورد غذا خوردن و آشامیدن سالم همدیگر را مسئول بدانید و راهی عالی برای ارتباط با تعطیلات است. برنامه های زیادی برای نظارت بر نحوه پاسخگویی شریک شما به کارهای خود وجود دارد و آنها همچنین می توانند فعالیت های شما را نیز زیر نظر داشته باشند!

ظرف خود را بیاورید

به طور معمول ، وقتی مردم برای تعطیلات دور هم جمع می شوند ، غذای زیادی وجود دارد. اگر از شما خواسته شد یک بشقاب بیاورید ، سعی کنید یک جایگزین سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. به این ترتیب ، وقتی زمان آن فرا می رسد که همه شروع به جستجوی ماکارونی کنند ، احساس نخواهید کرد و می توانید از انتخاب سالم تری نسبت به شیرینی ها لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد که یک بشقاب شام بیاورید ، می توانید به غذاهای معمولی مانند لوبیا سبز ، چاشنی ، پوره سیب زمینی پایبند باشید ، یا می توانید سالاد بیاورید!

از تعطیلات لذت ببرید!

مهم است که در طول تعطیلات سلامتی خود را در نظر داشته باشید ، اما در این مواقع از آرامش و تفریح ​​نترسید. تا زمانی که از سلامتی و رفاه خود راضی هستید ، این برنامه را در نظر داشته باشید و به یاد داشته باشید که می توانید در تعطیلات آرام باشید.

آیا می خواهید قبل از سال نو کار خود را شروع کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید