نان کتو آرد نارگیل (کم کربوهیدرات، بدون آجیل، پالئو)


این بهترین نان آرد نارگیل کم کربوهیدرات کتو است که تا به حال امتحان کرده اید! بافت نان کتو شبیه نان گندم نرم است و برای ساندویچ های کم کربوهیدرات عالی است!

بهترین نان آرد نارگیل کم کربوهیدرات

این دستور پخت نان کم کربوهیدرات رویاهای شماست! نه، منظورم این است، این بهترین نان کتو است که با آرد نارگیل در اینترنت پیدا می کنید!

هیچ چیز قابل مقایسه نیست، حتی یک دستور پخت نان کتو با آرد بادام! احتمالاً تمام مواد لازم برای تهیه این نان آسان و کم کربوهیدرات را دارید!

نان کتو در مقابل نان ابری

در حال حاضر در پنج سال گذشته، رژیم کم کربوهیدرات را دنبال می کنم، من را به یک تمایل عمیق برای تهیه یک تکه نان واقعی برای ساندویچ سوق داده است. بزرگترین مشکل در تهیه نان کتو این است که در خانه من کوچکترین من به آجیل حساسیت دارد و من نمی توانم از آرد بادام استفاده کنم.

یادگیری کار با آرد نارگیل حداقل چالش برانگیز بود، اما با مقدار مناسب مایع، شاهکارهایی اتفاق می افتد و این نان کم کربوهیدرات یکی از آنهاست!

بزرگترین تفاوت این نان با دستور پخت نان ابری این است که حاوی یک ماده است. در حالی که نان ابری کم کربوهیدرات است و برای تهیه نان تست فرانسوی عالی است، من احساس کردم که کاملاً با ساندویچ های معمولی که انتظارش را داشتم مناسب نیست، زیرا مطبوع و سبک است. بنابراین آزمایش آرد نارگیل چند سال به طول انجامید.

نان کم کربوهیدرات در مقابل نان سنتی با گلوتن

بزرگترین مشکل و چالش با دستور العمل های نان کم کربوهیدرات همیشه استفاده نکردن از گلوتن حاصل از آرد تصفیه شده است.

از آنجایی که هیچ آرد تصفیه شده و گلوتن در این دستور غذا وجود ندارد، تکرار آن نیش، بافت صاف که هوای مطبوع است و در طعم دهان ذوب می شود، باید در غیر این صورت ایجاد شود.

من این کار را با استفاده از صمغ زانتان و بیکینگ پودر بدون آلومینیوم انجام دادم. این ترکیب، به علاوه مقداری فیبر از دانه کتان آسیاب شده، چیزی است که این نان کم کربوهیدرات را با بافتی می سازد که ممکن است از مصرف کربوهیدرات قبلی خود به یاد بیاورید.

نان نرم تهیه شده از آرد نارگیل

چند دانه کنجد برشته شده روی آن قبل از پخت و این سردترین ساندویچی بود که در سال‌های اخیر خورده‌ام! نمی توانستم صبر کنم تا عکس ها را تمام کنم تا بتوانم آنها را ببلعم!

اغلب، هنگام پختن نان فقط با آرد نارگیل، نان بسیار متراکم است، تقریباً به شکل کیک. در این دستور غذا اینطور نیست! من فکر می کنم این دانه کتان است که این را کامل می کند!

من اخیراً این نان کم کربوهیدرات را درست کردم و این به من این ایده را داد که کمی کتان به این نان اضافه کنم. نان کنجاله کتان از آرد بادام استفاده می کند و حاوی لبنیات است، بنابراین بچه های من نمی توانند از این نان لذت ببرند. من می دانستم که باید چیزی را توسعه دهم تا بچه هایم نیز از آن لذت ببرند و تمام!

طرز تهیه نان آرد نارگیل بدون لبنیات

این دستور پخت نان آرد نارگیل را می توان به سادگی با تعویض خامه غلیظی که در دستور ذکر کردم درست کرد. دختر من معده اش مشکل داشت و به نظر می رسد لبنیات مقصر هستند.

بنابراین مدتی است که قصد دارم دستور العمل های پالئوی بیشتری درست کنم زیرا دختر عزیزم از از دست دادن پنیر، خامه ترش و هر پنیر مورد علاقه اش بسیار ناراحت است.

او به خصوص در مورد رول های دارچین کم کربوهیدرات کتو فتهد که دوست دارد ناراحت است. نمی‌دانم می‌توانم لبنیات رایگان درست کنم یا نه، اما حتماً برای آن تلاش خواهم کرد!

نحوه نگهداری نان کتو

بدیهی است که دستور پخت نان خانگی حاوی تمام مواد مصنوعی نیست که باعث می شود نان فروشگاهی در قفسه ها ماندگاری زیادی داشته باشد. بعد از خنک شدن کامل این نان می توانید آن را برش بزنید و در فویل آلومینیومی بپیچید.

اگر قصد دارید آن را برای 2-3 روز آینده مصرف کنید، می تواند روی پیشخوان بماند. اگر فکر می‌کنید به مدت زمان بیشتری نیاز دارید، می‌توانید آن را در فریزر قرار دهید که در ظرف دربسته قرار دارد و بین برش‌ها کاغذ پوستی قرار دهید. سپس برش هایی را که می خواهید صبح بیرون بیاورید و برشته کنید.

همین کار را می توانید در یخچال انجام دهید و نان باید تا 7 روز در یخچال بماند.

طرز تهیه نان آرد نارگیل

عناصر

برای تهیه این نان آرد نارگیلی خوشمزه فقط به چند ماده نیاز دارید!

تخم مرغ، روغن زیتون، خامه یا آب، آرد نارگیل، دانه کتان آسیاب شده، شیرین کننده در صورت استفاده، بکینگ پودر، صمغ زانتان، نمک، دارچین آسیاب شده.

جهت

فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

تخم مرغ، روغن، خامه یا شیر را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود.

بقیه مواد را به مخلوط کن اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شوند.

در صورت تمایل، کنجد برشته شده را روی نان بپاشید.

یک قالب نان 1.5 لیتری (8 در 4) را با کاغذ روغنی بپوشانید و مخلوط را در یک کاسه بریزید.

40-45 دقیقه بپزید تا زمانی که خلال دندانی که در مرکز فرو کرده اید تمیز بیرون بیاید.

قبل از برداشتن در توری سیمی، 20 دقیقه بگذارید خنک شود.

قبل از بریدن کاملا خنک کنید.

بهترین نکات برای نان کتو تهیه شده با آرد نارگیل!

چند نکته: اگر مرغ و تخم مرغ هایی دارید که در مقایسه با تخم مرغ های فروشگاهی خیلی بزرگ هستند، به جای 6 عدد، فقط باید از 4 تا 5 عدد استفاده کنید.

این نان شیرین نیست حتی اگر شیرین کننده را در آنجا ببینید. در صورتی که کودکی مانند من دارید که بتواند هر نارگیل را در دستور غذا تشخیص دهد، کمی شیرینی لازم است.

مطمئن شوید که بیکینگ پودر شما بدون آلومینیوم است زیرا باعث می شود بیشتر محصولات پخته شده سبز شوند و طعم ملایمی داشته باشند.

من از یک تابه نان 8 اینچ در 4 اینچ (1.5 لیتر) استفاده کردم. اگر از 9 در 5 استفاده کنید، ارتفاع موجود در تصاویر من را دریافت نمی کنید.

اگر نان خوشمزه دوست دارید، سعی کنید کمی پیاز و سیر به مخلوط اضافه کنید.

امیدوارم از این “نان” فوق العاده لذت ببرید!

برای به روز رسانی: نظرات زیادی شنیده‌ام که می‌گویند دارچین زیاد است، بنابراین وقتی آن را برای خانواده‌مان درست کردم، آن را از وسط نصف کردم و رنگ آن روشن‌تر از آنچه در عکس‌های من است بود. شیرین کننده رو هم نصف کردم و طعم خوبی داشت فقط یه ذره شیرینی.

من همچنین برش‌هایم را نازک‌تر کرده‌ام و مقدار برش‌هایی را که می‌توانید در این نان تهیه کنید تنظیم کرده‌ام، و اطلاعات تغذیه‌ای را برای 14 برش به‌روزرسانی می‌کنم به جای آنچه که در ابتدا فقط 12 بود. من به تصمیم خود برای استفاده از یک قاشق چای خوری دارچین پایبند هستم زیرا ظاهر نان گندم را دوست دارم.

مشکلات اندازه تخم مرغ

تخم‌مرغ‌ها با توجه به اندازه‌شان همیشه مشکل‌ساز خواهند بود. اگر از تخم مرغ های فروشگاهی استفاده می کنید که می گویند بزرگ هستند، در مقایسه با تخم مرغ هایی که من دارم واقعا کوچک هستند.

برای اینکه این کار را برای همه راحت‌تر کنم، تخم مرغ‌های کوچکی را که استفاده کردم اندازه‌گیری کردم و مقدار آن را بر حسب اونس قرار دادم تا ایده بهتری به شما بدهم.

اگر تخم‌مرغ‌هایی را که دارید اندازه بگیرید و خیلی بزرگ هستند، ممکن است فقط به 4 تا 5 عدد نیاز داشته باشید. اگر مقدار تخم مرغ را تنظیم کردید و همچنان به نظرتان خیس بود، روغن را به نصف فنجان کاهش دهید.

به روز رسانی 28 مه 2018: من روغن زیتون را به جای دستور اصلی با استفاده از ½ فنجان به ½ فنجان کاهش دادم زیرا در برخی نظرات ذکر شد که وسط آن هنوز خیس است. همچنین تصمیم گرفتم به جای خامه غلیظ یا شیر نارگیل، آب را امتحان کنم.

هر یک از این تغییرات یک موفقیت کامل بوده است! بنابراین، چه می‌خواهید دستور اصلی را چاپ کنید و این برای شما خوب عمل می‌کند یا تصمیم دارید از دستور العمل‌های زیر استفاده کنید، حالا که چند چیز را تغییر داده‌اید، هر کدام به خوبی جواب می‌دهند! و تعداد خالص کربوهیدرات خود را در هر برش از 2 به 1 گرم در هر برش کاهش دهید!

دستگاه چاپ

نان کتو کم کربوهیدرات با آرد نارگیل

بهترین نان کم کربوهیدرات برای ساندویچ!

زمان آماده سازی 15 دقایق

زمان پخت و پز 40 دقایق

کل زمان 50 دقایق

سهمیه ها 14 @ 1 برش

کالری 122کالری

نویسنده برندا بنت | مامانم بدون قنده

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • تخم مرغ، روغن، خامه یا شیر را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود.

  • بقیه مواد را به مخلوط کن اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شوند.

  • در صورت تمایل، کنجد برشته شده را روی نان بپاشید.

  • یک قالب نان 1.5 لیتری (8 در 4) را با کاغذ روغنی بپوشانید و مخلوط را در یک کاسه بریزید.
  • 40-45 دقیقه بپزید تا زمانی که خلال دندانی که در مرکز فرو کرده اید تمیز بیرون بیاید.

  • قبل از برداشتن در توری سیمی، 20 دقیقه بگذارید خنک شود.

  • قبل از بریدن کاملا خنک کنید.

یادداشت

کربوهیدرات خالص در هر برش: 1 گرم

خوراک

سرویس: 1تکه | کالری: 122کالری | کربوهیدرات ها: 4g | پروتئین: 4g | چربی: 9g | چربی های اشباع شده: 2g | کلسترول: 70میلی گرم | سدیم: 127میلی گرم | پتاسیم: 159میلی گرم | اساسی: 3g | ویتامین A: 100IU | کلسیم: 63میلی گرم | اهن: 0.9میلی گرم