نان موز بدون کربوهیدرات کم (بدون آجیل، کتو، بدون گلوتن)


این بهترین نان موز بدون کربوهیدرات بدون آجیل، بدون کتو و گلوتن است! فقط 2 کربوهیدرات خالص در هر برش!

نان موز بدون موز درست می شود؟ آیا حتی ممکن است؟ مطمئناً با استفاده از چند ماده مخفی، این نان موزی را درست کنید که کاملاً عاشق آن هستید! ایده آل برای کسانی که به گلوتن، آجیل درختی و شکر حساسیت دارند!

من درخواست های زیادی برای تبدیل نان آرد نارگیل محبوب خود به بهترین نان موزی داشته ام که احساس کردم مناسب است که این دستور العمل شگفت انگیز را در کتاب آشپزی خود، طبیعی کتو، قرار دهم.

بهترین بخش در مورد این نان موزی آسان این است که شما به موز رسیده نیاز ندارید و این یک دستور العمل فوق العاده آسان است! همانطور که در تصاویر امروز من می بینید، می توانید گردو یا گردو یا گردو یا فقط چیپس شکلات را به خمیر اضافه کنید.

آیا موز کتو دوستانه است؟

موز سرشار از کربوهیدرات است. یک موز متوسط ​​27 گرم کربوهیدرات کل و 14 گرم شکر دارد. اگر از یک رژیم کتوژنیک پیروی می‌کنید، این رژیم شما را از کتوز خارج می‌کند.

مهمترین عنصر در تهیه نان موز کتو، خرید مقداری عصاره طعم موز است. این یک امر ضروری است و من به شدت توصیه می کنم برای این نان موز خوشمزه کتو تهیه کنید.

آیا می توانم شیرین کننده های کم کربوهیدرات را عوض کنم؟

می‌توانید از شیرین‌کننده مورد علاقه‌تان برای جایگزینی شیرین‌کننده‌های انتخابی من استفاده کنید، اما احتمالاً به چیزی نیاز دارید که برابر با 2 فنجان شکر باشد.

من دوست دارم از ترکیبی از استویای مایع وانیلی و همچنین شیرین کننده شکر قهوه ای کم کربوهیدرات از Swerve استفاده کنم، زیرا آنها طعم پس از آن را که برخی با هر دو شیرین کننده تجربه می کنند متعادل می کنند یا حتی از بین می برند.

از راهنمای شیرین کننده و نمودار تبدیل من برای کمک به تصمیم گیری میزان شیرین کننده مورد نیاز استفاده کنید.

طرز تهیه نان موز کم کربوهیدرات بدون شکر

عناصر

تخم مرغ، کره، عصاره موز، عصاره افرا، شیرین کننده، آرد نارگیل، دانه کتان آسیاب شده، بکینگ پودر، دارچین، صمغ زانتان یا ژلاتین و نمک. افزودنی های اختیاری چیپس شکلات بدون شکر و گردو یا گردو هستند.

جهت ها

فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید. یک قالب نان 9 در 5 اینچی را با کاغذ روغنی بپوشانید و لبه های آن را روی دو طرف آویزان کنید. روی پوست را با اسپری آشپزی اسپری کنید.

تخم‌مرغ‌ها، کره، آب، عصاره‌ها و استویا را در کاسه یک همزن ایستاده (یا در یک کاسه بزرگ اگر از همزن برقی دستی استفاده می‌کنید) بریزید و آن‌قدر هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.

در یک کاسه بزرگ، شیرین کننده شکر قهوه ای، آرد نارگیل، دانه کتان آسیاب شده، بکینگ پودر، دارچین، صمغ زانتان و نمک را با هم مخلوط کنید. مخلوط مواد خشک را داخل مخلوط مواد مرطوب بریزید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

خمیر را بین یک کاسه بریزید و در صورت استفاده، مواد دلخواه را به آن اضافه کنید. خمیر را به قالب نان آماده شده منتقل کنید.

به مدت 40 تا 45 دقیقه یا تا زمانی که خلال دندانی که در مرکز یک نان قرار داده شده تمیز بیرون بیاید، بپزید. از فر خارج کنید و اجازه دهید در تابه ها کاملا خنک شود.

پس از خنک شدن، با بلند کردن کاغذ روغنی از تابه خارج کنید.

حتی اگر در واقع رژیم کتو ندارید، باز هم دستور العمل های این کتاب آشپزی را دوست خواهید داشت! وعده های غذایی واقعی برای خانواده ها، هیچ چیز خیلی پیچیده و طعم پر و رضایت بخش!

من در سال گذشته کار کردم تا بهترین دستور العمل های خود را که من و خانواده ام کاملاً دوست داریم و اغلب درخواست می کنیم، جمع آوری کنم، و اکنون همه آنها در یک کتاب آشپزی زیبا جمع آوری شده اند.

و بخش مورد علاقه من، تصاویر و اطلاعات تغذیه برای هر دستور غذا وجود دارد! کار آسانی نیست، اما می دانم که حتی برای من چقدر ارزش دارد که بتوانم محصول نهایی یک دستور پخت نوشته شده را ببینم و می خواستم این کار را برای این کتاب آشپزی انجام دهم.

نحوه نگهداری نان موز بدون قند

نحوه نگهداری: در فویل آلومینیومی بپیچید و تا 1 هفته در یخچال قرار دهید یا در کیسه فریزر زیپ دار قرار دهید و تا 1 ماه در فریزر قرار دهید.

نان موز کم کربوهیدرات بدون شکر (بدون آجیل)

چاپ

نان موز کتو

این دستور غذا از کتاب آشپزی جدید من به طور طبیعی کتو آمده است.

زمان آماده سازی 20 دقایق

زمان پخت 40 دقایق

خدمات 12 برش ها

کالری 158کیلو کالری

نویسنده برندا بنت / مامان بدون شکر

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید. یک قالب نان 9 در 5 اینچی را با کاغذ روغنی بپوشانید و لبه های آن را روی دو طرف آویزان کنید. روی پوست را با اسپری آشپزی اسپری کنید.

  • تخم‌مرغ‌ها، کره، آب، عصاره‌ها و استویا را در کاسه یک همزن ایستاده (یا در یک کاسه بزرگ اگر از همزن برقی دستی استفاده می‌کنید) بریزید و آن‌قدر هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.

  • در یک کاسه بزرگ، شیرین کننده شکر قهوه ای، آرد نارگیل، دانه کتان آسیاب شده، بکینگ پودر، دارچین، صمغ زانتان و نمک را با هم مخلوط کنید. مخلوط مواد خشک را داخل مخلوط مواد مرطوب بریزید و هم بزنید تا مخلوط شوند.

  • خمیر را بین یک کاسه بریزید و در صورت استفاده، مواد دلخواه را به آن اضافه کنید. خمیر را به قالب نان آماده شده منتقل کنید.

  • به مدت 40 تا 45 دقیقه یا تا زمانی که خلال دندانی که در مرکز یک نان قرار داده شده تمیز بیرون بیاید، بپزید. از فر خارج کنید و اجازه دهید در تابه ها کاملا خنک شود.

  • پس از خنک شدن، با بلند کردن کاغذ روغنی از تابه خارج کنید.

  • نحوه نگهداری: در فویل آلومینیومی بپیچید و تا 1 هفته در یخچال بگذارید یا در کیسه فریزر زیپ دار قرار دهید و تا 1 ماه در فریزر قرار دهید.

یادداشت

کربوهیدرات خالص: 2 گرم
این دستور غذا برای اولین بار در سال 2019 منتشر شد.

تغذیه

خدمت رسانی: 1تکه | کالری: 158کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 5g | پروتئین: 5g | چربی: 13g | چربی های اشباع شده: 6g | کلسترول: 102میلی گرم | سدیم: 161میلی گرم | پتاسیم: 187میلی گرم | فیبر: 3g | ویتامین A: 355IU | کلسیم: 77میلی گرم | اهن: 0.9میلی گرم