نان ابری بدون لبنیات کتو


این بهترین دستور پخت نان ابری بدون لبنیات کتو است که تا به حال خواهید داشت! فقط 7 ماده اولیه مورد نیاز است! 8 گرم پروتئین در هر برش و 0 کربوهیدرات خالص!

نان ابری چیست؟

نان ابری که با نام Oopsie Bread نیز شناخته می شود، یک نان کم کربوهیدرات است که تنها با چند ماده تهیه می شود. پروتئین بالا، بدون گلوتن، کربوهیدرات کم، کالری کم و کتو دوستانه است که آن را به گزینه ای عالی برای کسانی که محدودیت های غذایی دارند تبدیل می کند.

قدمت این نان به دهه 1970 برمی گردد که رژیم غذایی اتکینز معرفی شد. بافت سبک و مطبوع است و بیشتر شبیه بافت مرنگ است. من نسخه اصلی را با استفاده از پنیر خامه ای امتحان کردم و احساس کردم که فقط به سقف دهانم چسبیده و اصلا جذاب نیست.

من نسخه خودم را اقتباس کردم و نان ابری را به نان با طعم و بافت بسیار بهتر تبدیل کردم.

نسخه ای که امروز به اشتراک می گذارم یک گزینه رایگان لبنیات برای من و دخترم است و ما آن را حتی بهتر از نسخه قبلی با لبنیات دوست داریم.

نان ابری در مقابل نان کم مصرف پروتئین

اگرچه نان ابری بدون لبنیات من شبیه نان محبوب کم پروتئینی است که در سرتاسر اینترنت دیده‌اید، اما آنها اصلاً یکسان نیستند. نان ابری دارای چربی است، اگرچه مانند نان کم پروتئین سرشار از پروتئین است، اما از نظر بافت یا طعم مشابه نان نیست.

نان کم پروتئین برای کسانی است که به سرعت اصلاح شده پروتئین مصرف می کنند و کسانی که به دنبال کاهش تا حد زیادی چربی مصرفی خود هستند.

نان ابری برای همه افراد دیگر است، چه رژیم کتو داشته باشد و چه نباشد، هر کسی که به دنبال یک نان کم کربوهیدرات برای لذت بردن است. با 1 کربوهیدرات کل یا صفر کربوهیدرات خالص، بسته به نحوه ردیابی ماکروهای خود، این بهترین و خوشمزه ترین دستور پخت نان ابری است که تا به حال به آن نیاز خواهید داشت!

نان ابری چه مزه ای دارد؟

طعم نان ابری سنتی بسیار شبیه مرنگ، سبک، مطبوع و از نظر بافت زیاد نیست. این نان ابری بدون لبنیات شبیه هیچ نسخه دیگری است که تا به حال داشته اید. این نان ابری بدون لبنیات دارای بافت شگفت انگیزی مانند یک تکه نان سفید با پوسته است!

طرز تهیه نان ابری بدون لبنیات

عناصر

شما به تخم مرغ، کرم تارتار، پودر پروتئین سفیده تخم مرغ، سس مایونز، بکینگ پودر نمک و آلولوز نیاز دارید.

جهت ها

فر را با دمای 300 درجه فارنهایت گرم کنید.

سفیده های تخم مرغ را با خامه تارتار در مخلوط کن بریزید و با همزن بزنید تا کاملا سفت شود. این باید حدود 10-15 دقیقه طول بکشد. کنار بگذارید.

زرده‌های تخم‌مرغ را به همراه مواد باقی‌مانده در مخلوط‌کن پرقدرت بریزید و هم بزنید تا یکدست شود.

مقداری از مخلوط زرده را داخل سفیده تخم مرغ زده شده بریزید. این کار را در 3 دسته انجام دهید تا ترکیب شوند.

این را در قالبی که به ابعاد 8 در 4 یا 7 در 4 آستر شده است بریزید.

در طبقه وسط فر به مدت 50 دقیقه بپزید. فر را خاموش کنید اما در را باز نکنید و اجازه دهید 10 دقیقه دیگر در فر بماند.

نکاتی برای بهترین دستور پخت نان ابری

نکته شماره 1 تخم مرغ در دمای اتاق به سفیده تخم مرغ کمک می کند تا سریع و سریع هم بزنید و به قله های سفت تبدیل شود.

نکته شماره 2 تابه نان چدنی کمک می کند تا مطمئن شوید که نان کاملاً از وسط نان پخته شده است.

نکته شماره 3 این دستور پخت با یک تابه فلزی نیز آزمایش شده است و نتایج مثبت مشابهی در پخت داشته است. من تابه نان شیشه ای را توصیه نمی کنم.

نکته شماره 4 از مخلوط کن یا همزن دستی برای مخلوط کردن زرده ها با سایر مواد استفاده کنید. همانطور که قبلاً این آزمایش را انجام داده ام، اگر با دست امتحان کنید، آن را به اندازه کافی صاف نمی کنید و تکه های زرده را در نان خود خواهید دید.

نکته شماره 5 قالب نان خود را با کاغذ روغنی بپوشانید تا از فرورفتگی در طرفین نان جلوگیری کنید، زیرا اگر ظرف را چرب کنید، چربی ایجاد می کند.

نکته شماره 6 بعد از 50 دقیقه از پخت، فر را خاموش کنید و نان را به مدت 10 دقیقه دیگر در فر بگذارید و خارج کنید. حالا می توانید نان را از تابه بردارید و برش بزنید و نوش جان کنید!

سوالات متداول نان ابری

آیا باید از تابه نان چدنی استفاده کنم؟

خیر، اگر چدن ندارید، می توانید از تابه فلزی استفاده کنید. چدن بهترین است زیرا به طور یکنواخت گرم می شود و در نان ابری خود مرکز خیس نخواهید داشت. این با یک تابه فلزی تست شده و همچنین کاملا پخته می شود.

آیا می توانم سس مایونز را با لبنیات جایگزین کنم؟

من لبنیات را جایگزین سس مایونز نمی کنم زیرا در این صورت اساساً دستور قبلی نان ابری من را خواهید داشت و همان بافت را نخواهید داشت.

آیا می توانم تخم مرغ ها را با یک جایگزین بدون تخم مرغ جایگزین کنم؟

نه، تخم مرغ ها را با یک جایگزین بدون تخم مرغ جایگزین نکنید. در نهایت نان غلیظی به سختی سنگ خواهید داشت.

آیا می توانم اینها را به صورت رول درست کنم؟

بله، اگر ترجیح می دهید، می توانید نان ابری بدون لبنیات من را به صورت رولتی به جای نان درست کنید. شما فقط 30 دقیقه میپزید و برای بهترین نتیجه به این قالب همبرگر نیاز دارید.

آیا باید از آلولوز مایع استفاده کنم؟

نه، اگر این تمام چیزی است که در دسترس دارید، می توانید آلولوز مایعی را که استفاده کردم با آلولوز دانه ای جایگزین کنید.

آیا می توانم آلولوز را با شیرین کننده دیگری با کربوهیدرات کم جایگزین کنم؟

بله، می توانید آلولوز را با یک شیرین کننده کم کربوهیدرات دیگر تعویض کنید. لطفا راهنمای شیرین کننده و نمودار تبدیل من را در اینجا مرور کنید.

آیا شیرین کننده طعم این نان را شیرین می کند؟

نه نان شیرینی نیست. آلولوز به بافت نان کمک می کند. من از آلولوز در بسیاری از دستور العمل های بستنی خود استفاده می کنم زیرا به بستنی کمک می کند تا سنگ جامد یخ نزند، بنابراین فکر کردم که باعث می شود بافت زیبا و انعطاف پذیر باقی بماند و همین کار را انجام داد.

نحوه نگهداری نان ابری

زیبایی این نان ابری بدون لبنیات این است که نیازی به ماندن در یخچال ندارد. می توانید آن را برش دهید و در ظرف در بسته روی پیشخوان نگهداری کنید.

راه هایی برای لذت بردن از نان ابری

نان تست فرانسوی

پنیر کبابی

پودینگ نان

چیزبرگر

چاپ

نان ابری بدون لبنیات

زمان آماده سازی پانزدهم دقایق

زمان پخت 50 دقایق

زمان کل 1 ساعت 5 دقایق

خدمات 14 برش ها

کالری 112کیلو کالری

نویسنده برندا بنت | مامان بدون قند

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای 300 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • سفیده های تخم مرغ را با خامه تارتار در مخلوط کن بریزید و با همزن بزنید تا کاملا سفت شود. این باید حدود 10-15 دقیقه طول بکشد. کنار بگذارید.

  • زرده‌های تخم‌مرغ را به همراه مواد باقی‌مانده در مخلوط‌کن پرقدرت بریزید و هم بزنید تا یکدست شود.

  • مقداری از مخلوط زرده را داخل سفیده تخم مرغ زده شده بریزید. این کار را در 3 دسته انجام دهید تا ترکیب شوند.

  • این را در قالبی که به ابعاد 8 در 4 چدنی پوشیده شده است بریزید.
  • در طبقه وسط فر به مدت 50 دقیقه بپزید. فر را خاموش کنید اما در را باز نکنید و اجازه دهید 10 دقیقه دیگر در فر بماند.

تغذیه

خدمت رسانی: 1تکه | کالری: 112کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 1g | پروتئین: 8g | چربی: 9g | چربی های اشباع شده: 1g | چربی های چند غیر اشباع: 1g | چربی تک غیراشباع: 1g | چربی ترانس: 1g | کلسترول: 79میلی گرم | سدیم: 98میلی گرم | پتاسیم: 58میلی گرم | فیبر: 1g | قند: 1g | ویتامین A: 102IU | کلسیم: 17میلی گرم | اهن: 1میلی گرم