مکمل های ورزشی برای تمرین راگبی

ورزش و تمرین ورزشی به سادگی تمرین کردن و انتظار نتیجه نیست. تحقیقات ورزشی در مورد نحوه عملکرد بدن به ما نشان می دهد که انواع مختلف فعالیت ها برای دستیابی به نتایج به فیزیک متفاوت و نوع برنامه تمرینی متفاوتی نیاز دارند.

راگبی به عنوان ورزش ملی این کشور از نظر اجتماعی و رقابتی در نیوزلند محبوبیت دارد. برای یافتن تعادل بین ورزشی که باید سریع و چابک باشید و قدرت و عضله بالاتنه برای حضور ترسناک در زمین، نیاز به تمرین تخصصی با استفاده از مکمل های ورزشی مناسب و یک رژیم تمرینی متمرکز دارد.

مکمل های مفید

چنین بازی شدید فیزیکی هم برای تمرین و هم برای خود مسابقات به انرژی نیاز دارد. کربوهیدرات ها بهترین منبع این انرژی هستند. قبل از تمرین و تمرین، غذاهای با GI بالا مانند شیرینی‌ها، میوه‌ها و نوشیدنی‌های ورزشی به شما انرژی سریعی می‌دهند. غذاهای با GI پایین باید چند روز قبل از مسابقه مصرف شوند، زیرا آزاد شدن آرام و پایدار انرژی آنهاست. نان، ماکارونی و برنج غذاهای کلیدی هستند و باید قبل از بازی بخشی از رژیم غذایی شما باشند.

پودر پروتئین آب پنیر را می توان برای حفظ توده و همچنین غذاهایی مانند مرغ و ماهی تن استفاده کرد. پروتئین به بدن کمک می کند تا پس از ورزش شدید بهبود یابد و سطوح بالای آن تضمین می کند که از صدمات رنج نمی برید.

مکمل‌های گلوتامین می‌توانند به بهبود تعداد گلبول‌های سفید خون و ساخت عضله در همان زمان کمک کنند. اسید آمینه بدن را متقاعد می کند که نیازی به تجزیه پروتئین های ماهیچه ای ندارد، یعنی تمرینی که انجام می دهید موثرتر است. گلوتامین همچنین برای تقویت سیستم ایمنی بدن و دفع سرماخوردگی و عفونت شناخته شده است و شما را سالم نگه می دارد و همزمان برای بازی آماده می شود.

برخی از بازیکنان راگبی متوجه می شوند که بدنشان به کراتین، یک اسید آلی که انرژی ماهیچه های بدن را تامین می کند، به خوبی پاسخ می دهد. همراه با تمرین با وزنه و دریافت پروتئین کافی، بازیکنانی که از کراتین استفاده می کنند می توانند توده عضلانی را بهبود بخشند و به اندامی که برای عملکرد بهتر نیاز دارند، دست یابند.

رژیم آموزشی درست

هیچ مکملی به خودی خود مؤثر نخواهد بود – هر مکملی که برای کمک به بهبود عملکرد مصرف می‌کنید نیز نیازمند تعهد و یک رژیم تمرینی سخت‌گیرانه است. یک متخصص تغذیه می‌تواند به شما کمک کند تا یک رژیم غذایی خاص برای شما تنظیم کنید و یک مربی یا مربی شخصی می‌تواند به شما در قسمت‌هایی از بدن که باید روی آن‌ها کار کنید، راهنمایی می‌کند. با برنامه تمرینی مناسب و مکمل های ورزشی می توانید بازی خود را بهبود ببخشید و به سطحی بسیار بالاتر عمل کنید.